Глава 8

116 11 2
                                    

Зранку я встала в дванадцятий. Просто капець. І мені лишалося тільки пару годин. Блін....І я почала кіпішувати...

Я швидко побігла обідати на кухню.
Я сказала мамі ,що буду пізно бо ми з Клео будем гуляти. Там буде якесь свято.Потім я пішла одягатися в свій шикарний образ.

Я розпустила волосся і пішла до будинку Клео. Вона теж не забарилися і теж швидко вийшла це була приблизно вже опів на четверту. Тому ми сіли на найперше маршрутне таксі до центру.

От вже була п'ята година вечора. Ми вийшли біля кінотеатру і вирішили пройтися по дорозі до оперного. Ми гуляли пів години.

На площі я побачила Кріса з Еріком.

Крісу йому "аж челюсть відвисла" в хорошому сенсі.

Крісу мене легко поцілував і я дивитися нам нього з таким недовірливим поглядом.....Цей поцілунок був дуже дивний... І такий класний...

-Ну що Привіт.-сказав Крістофер.

-Привіт- відповіла я.

-Підеш погуляти  зі мною?

І  виводить руку із за  спини в якій просто оберемок троянд ніжнорожевого кольору. Букет був неймовірно гарний.

Ерік теж подарував Клео букет троянд червоного кольору.

Ми прийшли до кафе "Forever". Я про нього не чула,але аромати із середини був просто чудовий. И з Крісом на веранді кафе.

Я не розуміла ,що він хотів від мене..... ми просто дивитися один одному в очі ніби розповідали цілі історії про все ,що було можна і не можна. Аж раптом цю ідеальну обстановку порушила офіціантка яка запитала:

-Що ви будете замовляти???

Далі буде......Ставте коментарі   і зірочки дуже прошу. Люблю ваша beautiful_sophia. Я вас люблю....

Історія балериниWhere stories live. Discover now