Після того,як ми поїли ми пішли в боулінг.....Ми грали десь приблизно годину,може півтора.....
В першому сеті виграла Клео з рахунком шістдесят три бали. У мене було шістдесят один бал....А у Ешлі було п'ятдесят дев'ять балів.....
У другому сеті виграла я з рахунком вісімдесят чотири бали......У Клео було сімдесят п'ять,а в Ешлі було,вроді би, десь близько шестидесяти п'яти.......
Потім ми знову пішли в те кафе з якого ми почали нашу прогулянку....Там я знову замовила капучіно,тільки не з тірамісу,а з чіабатою,дівчата також замовили капучіно,тільки не з чіабатою ,а з круасанами.....
І після цього ми пішли додому,але Клео запропонувала піти до неї на ночівку сьогодні.....І я погодилася....
Ми порозходилися по своїх будинках,це була десь година шоста...Я одразу ж побігла до своєї кімнати подорозі привітавшись з батьками Кріса......
Полізши у свою шафу я знайшла свою улюблену піжамку і запхала її у свою сумку,туди ж я ще запхала шкарпетки з сердечками і сірий кардеган......
Я одягнула джинси в обтяжку,тоненьку майку,кроси і чорну куртку....
Я швидко спустилася з другого поверху і коли я виходила мама закричала:
-Ти куди?
-Я до Клео на ночівку!
-А ти не хочеш познайомитися з батьками Кріса.....
-Привіт,мене звати Кейтлін мені шістнадцять і зараз я йду на ночівку до Клео.....
Ставте зірочки і пишіть коментарі,що до закінчення,а також читайте книги моїх хороших подруг:
-"Щоденник Маргарити","Необычные девушки"
- "Вспышка на Камбери-стрит"
-"Моя подруга кукла "
Люблю ваша beautiful_sophia...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Історія балерини
FantasyЯ Кетлін і я балерина. Я б хотіла бути такою відомою як і Крістіна Паф,але життя склалося по іншому...