Глава 13

88 8 0
                                    

І ми просто починаємо дуріти і кидати сніжками один в одного було так   прикольно. Нам з Клео вже стало трішки холодно і ми з хлопцями пішли в кафе яке дуже часто заходимо....ми з Клео взяли гарячий  шоколад і після цього ми далі пішли грати.

-О люди в мене ж завтра Днюха  завтра двадцять восьме грудня!

-Справді?-питається Кріс

-О до речі ви не хочете прийти ,там будете ви і Ешлі....Якщо прийдете то на обід,буду рада....

-Ешлі?-питається Кріс...

-Так,а що?

-Вона все про мене знає.....-сказав він...

-А ради мене ти прийдеш?-сказала я  дивлячись на нього малими оченятами.

-Ну звичайно моя кіця.-сказав Кріс і ніжно мене поцілував...

М-да .....І на цій чудовій ноті ми розійшлися  це було десь ближе до вечора. Я прийшла додому вся мокра тому швидко знімала куртку і чоботи до того я дійшла до своєї кімнати. І одразу пішла митися..... Я помилася і переодяглася у свою улюблену піжаму і пішла вечеряти. Напяливши на себе сірий кардеган і  рожеві шкарпетки з сердечками.....

На вечерю була запечена картопля з червоною рибою....В мене аж слюньки текли,пахло смачно і на смак теж було чудово. І я тихо поїла і пішла у кімнату лягати спати.....Все таки я не заснула ,а дивилася на зірки.....

Ставте зірочки. З вами була ваша beautiful_sophia. Люблю ,до наступної глави....

Історія балериниWhere stories live. Discover now