Привіт! Я Кетлін мені вже 15 і я вчуся в 10 класі Львівського фізико-математичному ліцеї.На балет я хожу 6 разів на тиждень по 4 години.Іноді приходиться відпрошуватися з останніх уроків,але мені це подобатися.......Найбільш прикольне те ,що я можу пропускати контрольні на останніх уроках,а коли бувають якісь сцени балетів то я пропускаю школу (я не сильно думаю про це бо вчителі добрі і пробачають мені ,бо знають ,що я все знаю).У мене є найкраща подруга Клео якій 16. А також у мене є мама ,тато і менша сестра.
Я дівчинка не високого росту, з тонкою талією і довгим каштановим волоссям . Зазвичай, на балеті я заплітаю низьку гульку. На балеті мене не особливо люблять. Коли я прийшла то вчителі не вірили в мене ,але згодом я почала показувати себе як розумна дівчинка .
Я мріяла стати такою ж відомою балериною як Крістіна Паф....усе було би нічого якщо б не хвалькувата, самозакохана Кловер.
Знаєте є люди від яких тебе і бісить,ну і одним словом просто фе.... А з нею такі ж Керолайн і Кенді. А зі мною була тільки Ешлі Лоу з якою ми дружимо і після закінчення балету я йду додому бо ми живемо в будинках навпроти .
Навіть на моє День Народження приходять тільки Клео і Ешлі . Я їх дуже люблю...
У вільний час який у мене залишається я малюю і як говорить моя мама і вся сім'я я це роблю дуже круто...
У школі є один хлопець який до мене залицяється і його звати Майкл і він з мого класу ....
Я забула вам розповісти про те як виглядає Клео. Це на голову вища від мене дівчинка з досить тонкою талією. І недовгим руським волоссям .Доречі , ми вчимося в 10 -Б.І до Клео теж залицяться Мелвін.....
По-мойму ми дуже хороші пари просто дуже класні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Історія балерини
FantasíaЯ Кетлін і я балерина. Я б хотіла бути такою відомою як і Крістіна Паф,але життя склалося по іншому...