Глава 27

67 11 0
                                    

Я підсунула стільчик і просто з слізьми лягла біля нього ........ Я ридала.....знаєте це просто так ,так не можливо це передати словами для цього потрібно це прожити.....Я не вірила в те,що він на грані,будь якої миті його може не стати.....людини з якою ти пережив так багато разом і не сподівався на таку прикрфсть,яка може все звести до нуля ....

Я не могла впоратися з емоціями ,на очах у мене були сльози я і в решті, решті просто заснула у нього на колінах.....Я спала просто в одязі  з балету....


(Цей уривок іде від лиця мами Кейтлін.....)

Коли я увійшла у палату то там спала Кейтлін і я вирішила їх не рухати,бо можливо це їхня остання зустріч..... Тому я поїхала разом з Ешлі додому.....

Я не спала усю ніч ,я хвилювалася за Кейтлін і Кріса....Мені ламало голову те,що ось тої людина з якою моя донечка провела стільки часу,таких неймовірних емоцій і переживань.....І тут раптово із за якоїсь випадковості він може померти.....

Я поставила на вуха всю нашу і  Кріс сім'ю......

Доходив вже ранок я побігла на кухню,щоб зробити  сніданок для Кейтлін і Кріса....Це був той особливий випадок коли я зробила найулюбленіших канапки Кейтлін.

І я поїхала в лікарню ........

Якщо ви хочете,щоб ця історія не залишилася байдужою то будь ласка ставте зірочки,підписуйтесь на мене і пишіть коментарі по запитанню:

-Що мама побачила у лікарні?

-Що буде у продовженні?

-(Скоро буде кінець)Ви хочете хепі енд чи сумний кінець????



Історія балериниWhere stories live. Discover now