Глава 38

45 7 0
                                    

Після прильоту я тиждень не ходила до школи.....

Ось і настав день виписки Кріса.....Я стала о десятій годині поснідала і була у хорошому настрої..... Зібравши речі, одягнувши улюблені в обтяжку джинси  Кріса ,нову блузку із Італії і улюблений рюкзачок.....І я пішла у магазин за шоколадним тортом....

І їх у магазині було дуже багато,але я вибрала шоколадний торт з апельсинами і просто зі щасливим лицем я пішла у лікарню до Кріса.....

Перед дверима я глибоко вдихнути і видихнула.....

Я відкриваю речку,аж раптом бачу Кріса який цілується з якоюсь іншою дівчиною.....

-Аааааааа.....

-Ой!-сказав він відштовхуючи ,як я потім зрозуміла то була Шеріл.....

-Ти серйозно?-зі сльозами на очах запитала я...

- Ні це не те,що ти подумала,Кейтлін !-зі страхом в голосі він це сказав....

-По-твоєму  ,я сліпа так?!-з слізьми в очах запитала я ......

-Ні!

-А,що я тільки но бачила?!

-Ні,зачекай Кейтлін......

-Знаєш,я як дура чекала коли вже закінчиться ця подорож,щоб знову повернутися до тебе,а ти ,завів собі якусь шльондра?

-Ні! Все не так!

-Це я шльондра?

-Закрий свого рота дурепа!

-Кріс,хто вона така?!

-Це моя  колишня!

-Ах,я вже колишня!

-Топто ні!!!!!

-Знаєш Кріс ти мені вже не подобаєшся! -сказала вона і вийшла з палати.....

Ми залишилися в двох з ним.....







Ставте зірочки і пишіть коментарі......Люблю  ваша  beautiful_sophia

Історія балериниWhere stories live. Discover now