|Cry is crying|

489 34 0
                                    




*cry*

"vstávej! máme návštěvu!" zařval můj otec. Zvedla jsem se z postele a koukla na mobil. 06:07 ukazoval můj mobil.

"to už si ze mě dělá srandu." zaskučela jsem a vydala se do koupelny. přeci jenom už jsem potřebovala sprchu, přemýšlela jsem na vším možným. například o našem stěhování, ano přestěhovali jsme se, znovu. tentokrát, ale do New Yorku.
po nějaké době jsem konečně vylezla ze sprchy. udělala jsem si turban na hlavě a obmotala si ručník okolo těla. vyběhla jsem z koupelny. seběhla jsem schody a koukla se odkud šel ten všechen. seděla tam Daniella, má sestra a nějaké další osoby.

všichni se na mě koukali, jak na idiota. koukla jsem se na ty osoby jejich pohled na mě, mě "rozesmál".

"proč brečíš?" zeptal se jeden z nich. koukla jsem se na něj. delší havraní vlasy. byl hezký, byl více než to. chtěla jsem něco říct, ale Daniella mě zastavila.

"no, ona se směje." uchechtla se Daniella.

"c-co?" vyhrkl ten kluk a vykulil oči.

"to neřešte." mávla jsem rukou. otec se mračil, hodně se mračil, neměl rád když se mluvilo o mé nemoci. sklopila jsem hlavu.

"má pravdu to neřešte!" zamračil se ještě více otec.

----------------------------------------------------------

Ahoj? Ahoj.
První kapitola je venku a chápu, že to zatím nechápete, ale pochopíte. (Snad.)
Trvalo to dlouho, jelikož Wattpad nešel...
-Kajka

Sad? Sad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat