*Finn*
"jdi se převléknout!" procedil mezi zuby její otec. sledoval jsem její reakci, zvedla hlavu a koukla se mi do očí. měla je tmavě modré, jako dvě studánky. piercing v nose ji dodával její osobitý vzhled. neříkám, že nebyla hezká, ale zdála se jiná. jiná než holky, které jsem dosud potkal.
otočila se a odešla nahoru. pohledem jsem skenoval místo kde před chvílí stála. rychle jsem se zapojil do konverzace co probíhala. pan Deep nás oslovil kvůli novému filmu. má se jmenovat Deep, jak nečekané.
***
nevrátila se. "Daniello, dojdi pro ní. přeci jenom hraje tam jednu z hlavních rolí!" řekl rázně její otec.
"ano..." protočila očima a vydala se nahoru. něco mě k té holce táhlo.
*Cry*
dolů jsem se nevrátila z jedno jediného důvodu... otec. ještě by mi dal facku. někdo zaťukal, seděla jsem na posteli v crop-topu a džínách. "dále!" křikla jsem a do pokoje strčila hlavu Daniella.
"táta... potřebuje tě kvůli té roli." řekla a zase zmizela. totálně znuděně jsem se zvedla a odešla zase zpět. všichni se něčemu smáli. sednula jsem si vedle kluka s krátkými vlasy, vypadal fajn.
"jsem Noah." podal mi ruku a usmál se. přemohla jsem se a taky zvedla koutky nahoru. stejně mi stekla slza. "nebreč." vyhrkl najednou a začal panikařit. Daniella se zasmála a přihlížela.
"kolikrát vám mám říkat, že se usmívá." uchechtla se a věnovala pozornost tomu, co vyprávěl otec.
"ty Cry, ty budeš hrát roli Kate." řekl otec a začal se věnovat Noahovi. Jak jinak, že? hlavní role, co by pro mě můj drahocenný otec neudělal. "ty Finne, ty... ty hraješ Mikea." řekl a mě se zadrhl dech, takže já se budu líbat s tím sexy klukem, teda teď už Finnem?! koukl se na mě a já na něj, usmál se. lehce jsem zvedla koutky a zase je poslala dolů. "teď si můžete popovídat." dodal otec a odešel.
protáhla jsem se, ale to jsem s crop-topem neměla dělat. "proč máš ty rýhy na zádech?" zděsil se Noah a projel prstem po mých zádech.
"to jsem si udělala... když jsem byla malá!" vyhrkla jsem první věc, která mě napadla. "už si to, ale nepamatuju." zatřásla jsem hlavou.
-------------------------------------------------------------------------
Ahoj? Ahoj.
Vítám vás u dalšího dílu, ano pořád to nechápete, ale prostě mi musíte věřit. Jinak pro nechápavé, tak ty věty na konci říká Cry po celým příběhu...
Děkuji za votes! Kdo myslíte, že je Cry za stvoření? Vaše nápady do komentářů.
-Kajka
ČTEŠ
Sad? Sad.
Fanfiction"Maminko? Proč se neusmíváš?" zeptala se malá holčička své maminky. "Já se usmívám, ale ty to nevidíš..." její koutky se propadly ještě více dolů. Malá holčička se usmála. "Tohle je úsměv." malá holčička se pořád usmívala. "Pro tebe ano, pro mě ne."...