**o týden později**
"Finne..." zakňourala jsem, protože mě táhl do dalšího obchodu. Ano, nechala jsem se přemluvit,aby jsem s ním šla, noo byla to velká chyba.
"Neremcej! Tvůj táta řekl, co nejdýl!" taky nebyl úplně nadšený, ale kvůli mě to udělal. Za ten týden jsme si padli do oka. Je to fajn kluk.
"Co takhle KFC!" vyhrkla jsem s nadějí. On se zastavil a nakonec kývl. Dala jsem si vítězný taneček. On jen zakroutil hlavou. "Jdeme!" vyhrkla jsem a vzala ho za ruku. On si automaticky se mnou propletl prsty. Dělal to pokaždé.
**
"No a pak byla na řadě pusa. Musím uznat byl jsem docela dost nervózní." zasmál se Finn, který mi zrovna vyprávěl o jeho puse s Millie, jakože Eleven. Seděla jsem naproti jemu a jedla další strips. Sledovala jsem každý jeho pohyb tváří. To jak pohyboval svými rty. Podepřela jsem si hlavu rukou. Utápěla jsem se v jeho očích.
"Taky bych byla nervózní." uchechtla jsem se. "Ale nezvládla bych to.." vydechla jsem.
"Co bys nezvládla?" mrkl na mě. Plácla jsem se do čela.
"Zahrát to tak dobře, že by?" protočila jsem očima a dál ho sledovala.
"Nekoukej se na mě takhle. Vypadáš jakoby by jsi mě chtěla sežrat." zakryl si oči. Vzala jsem do ruky hranolku a namočila ji do BBQ omáčky.
"Kuk." zasmála jsem se. On si odkryl obličej. Před pusu jsem mu dala zmiňovanou hranolku. On svoje ústa otevřel a já mu tam strčila tu hranolku. Zasmála jsem se. Nemohla jsem uvěřit, jak dokáže člověk přirůst k srdci za týden.
Pamatuješ?
---------------------------------------------------------------------
Ahoojjjj :3
Mám dobrou náladu, takže dáme dneska ještě jeden? :3
-Kajka
ČTEŠ
Sad? Sad.
Fanfiction"Maminko? Proč se neusmíváš?" zeptala se malá holčička své maminky. "Já se usmívám, ale ty to nevidíš..." její koutky se propadly ještě více dolů. Malá holčička se usmála. "Tohle je úsměv." malá holčička se pořád usmívala. "Pro tebe ano, pro mě ne."...