|Life is 'easy'|

373 29 1
                                    

"tak já vás taky opustím." řekla Daniella a odešla z pokoje. byli jsme tu jen já, Noah a Finn.

"jsem Finn," pronesl kučeravý chlapec a natáhl ke mně ruku. s opatrností jsem stiskla jeho ruku.

"jsem Cry," řekla jsem a zase se vrátila do původní polohy, oni si začali povídat a smát se.

***

"co ty Cry? měl někdo možnost?" zeptal se se smíchem Noah. pokud jsem to pochopila tak se zrovna bavili o sexu.

"ne," řekla jsem jednoduše a zvedla se. "jdu si pro pití," oznámila jsem jim a vážně jsem se šla napít.

"vrať se tam!" vyjel po mně otec. já jsem si vzala skleničku a natočila si do ní vodou.

"nemůžu se jít napít?!" procedila jsem mezi zuby. "život je 'lehký," řekla jsem a nezapomněla dát důraz na ironii ve slově lehký.

"kdyby byl lehký, tak by se tvoje matka vrátila!" vybouchl a nově otevřel ránu, která se mi po matčine zmizení otevřela. "ježiši!promiň, promiň, promiň!" začal zmatkovat. Mykla jsem rameny a otočila se k odchodu. "Omlouval jsem se ti! Ale TY jako královna světa prostě musíš mít výmluvu pro další hádku." rozhazoval všude rukama. Odešla jsem.

"Trochu hádka?" zeptal se Finn a poplácal na místo vedle něj. Pochopila jsem to a posadila jsem se tam. "Co jsi zač?" zašeptal aby to Noah neslyšel.

"Člověk."
Opravdu to nikdo, opravdu NIKDO neměl vědět.
---------------------------------------------
Ahoj? Ahoj.
Tohle je další díl. Sice teochu kratší než před tím, ale nevadí.
Jak se máte?
-Kajka💓

Sad? Sad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat