Bölüm biraz geç geldiği için üzgünüm.
Keyifli okumalar..
. . . . . . . .
Bölüm Şarkısı: Simple Plan- TRY
- 2 Gün Sonra -
Kyungsoo, elini başının altına alarak, göğsünde uyuyan Hyeri'nin yüzünü inceledi. Güneşin batmakta olan görüntüsünü izliyorlardı. Sessizce. İkisi de konuşmuyordu, bu Kyungsoo için iyiydi. Çünkü kafasını kurcalayan düşünceleri iyice sorgulayarak doğru kararı vermesi gerekiyordu. Kyungsoo, üç gün önce olan olayları kısaca hatırladı. Drama sınıfında Kai'nin ona dediklerini ve sadece 2 kere gördüğü Luhan'ın ona anlattıklarını...
* * * * * *
Flashback
Kyungsoo, drama sınıfında unuttuğu telefonunu almak için sınıfa geri dönmüştü. Peşinden biri daha drama sınıfına girmişti.
'' Kyungsoo, seninle biraz konuşabilir miyiz? '' Kyungsoo, telefonunu eline alarak arkasını dönmüştü. Luhan, yaslandığı kapıdan uzaklaşarak kapıyı kapatmış ve Kyungsoo'nun hemen önündeki sıraya oturarak gözlerini ona sabitlemişti.
'' Konu Kai ve seninle ilgili. Konuşmana gerek yok sadece beni dinlemen yeterli. '' Bu cümle Kyungsoo'nun dikkatini çekmişti. Önünde durduğu sırasına oturarak Luhan'a dönmüştü. Sadece onu dinleyecekti.
'' Teşekkür ederim Kyungsoo '' demişti Luhan nazik bir ses tonuyla.
'' Bunu sana nasıl anlatsam bilmiyorum ama okula geldiğin ilk günü hatırla hani Kai'nin üstüne düştüğün o günü. Kai o günden sonra her gün seni izledi. Eve girişini, evden çıkışını, kimle takıldığını, ne yaptığını.. Çünkü senden hoşlanıyordu. Sana kötü davranmasının nedeni de senin ondan hoşlanmadığını düşünmesiydi. Baekhyun'dan yardım istemişti. Sürekli Baekhyun'un seni ekmesi ve senin Kai ile karşılaşıp onunla takılman hep planlanmıştı. Aynı zamanda Kris seni istiyordu. Chanyeol'dan yardım istedi ama Chanyeol senin Kai'den hoşlandığını ona söylemiş. Kris bunu kabullenemedi. Bir şekilde nişanlanacağını öğrenmiş. Bak, eğer Kris seni alamazsa Kai'nin de olamazsın, Kris nişanlanacağını Kai'ye söyleyecek. O yüzden Kris'ten önce Kai'yi bul ve ona söyle. Geç olmadan ona, ondan hoşlandığını söyle Kyungsoo çünkü sende ondan hoşlanıyorsun ''
'' Ayrıca Kris duygularında yanılıyor. Bunu biliyorum, çok geç olmadan yani ikisini de kaybetmeden onlarla konuş. Biliyorum seni pek tanımıyorum ama ikisine umut vermeyecek kadar iyi biri olduğunu biliyorum ve Kai'nin yaralarını sarabileceğini. Hadi ne duruyorsun? Koş git Kai'yi bul çok geç olmadan ''
Kyungsoo, oturduğu yerden bir ok gibi fırlayarak dışarı çıkmıştı. Merdivenleri üçer - beşer tırmanırken kalbi deli gibi atıyordu. Ne yani Kai ondan mı hoşlanıyordu? İlk aşık olduğu adam, aşkı ilk tattığı adam, öfkeyi, kıskançlığı, ilgiyi, sevgiyi, şefkati, koruma duygusunu ona tattıran adam da ondan mı hoşlanıyordu? Kıyıyı vuran devasa dalgalar gibiydi şimdi içi. Mutluydu ama korkuyordu. Ya geç kaldıysa, ya Kris söylediyse.. Okul kapısını iterek dışarı çıktığında Kai ve Kris aynı anda Kyungsoo'ya dönmüşlerdi. Kris yüzünde pişmanlık dolu bir ifadeyle Kyungsoo'ya bakıyordu. Kai ise Kyungsoo'yu gördüğü anda bahçe kapısından caddeye doğru çıkmıştı. Kyungsoo, önündeki beş merdiveni hızla inerek Kris'in yanına gitmişti
'' Ne söyledin ona, Kris ona ne söyledin? '' Kris, Kyungsoo'nun kavradığı kolunu çekiştirerek Kyungsoo'nun omuzlarından tuttu