Hey știu că nu am mai postat de mult .Nu mă omorâți dar miați făcut o surpriză minunată la voturi și vizualizări .Nene eram ceva gen " Ce dracu nu văd bine , stai nu văd bine .Ba da .Ohh yayayayai ".Și scriu cartea asta de o lună și ceva aproximativ .
Mulțumesc de încurajări și vă iubesc .Spor la citit .
La cele auzite mam înecat .Ruki îi arunca priviri ucigătoare lu fratesu .
-Nu te mai uita așa la mine Ruki-kun ăsta e adevărul o mănânci din priviri și mai și salivezi .
-......
-Ce * Valen *
-Oooooooo* toți *
-Ce imaturi puteți fi .*Valen*
-Știm .😜😜Din sufragerie se aud țipete și râsete .:
-Nu mă prinzi Oreo-Sema.
-Vino aici clătită afurisită .
-Dacă mă prinzi .
-*se lovește de masa din sufragerie și cade *Futute ...ahh căcat la naiba .
-Ai făcuto deja .
-Ahhh la naiba * se face că plânje *
-Aiii ce mă fac cu tine .* vine lângă el pe jos * Unde teai lovit * arată spre năsuc și bărbiță *Vrei să pup să treacă ?
-Da .*bosunflat .Îi ia mâinile între palme și îi sărută năsucu și bărbița *Mai bine roșioara mea .
-Da !La masă .:
-Au venit ...
-Cine ?* întrebă Valen*
-Mai ști când țiam zis de Ayato și Jullyetta ? Ei au venit .
-Ok... Și de ce țipă .
-Că aiato e prost și nu o lasă în pace pe bomboana mea * țipă Kanato *
-Fufufu nene încearcă să fi mai subtil Kanato-kun * râde Rayto*
-Taci dracu din gură sau nu o să mai fie nevoie să folosești prezervative vreo dată după ce pun mâna pe tine .
-Cine a zis că le folosesc .😎😎😎
-* toți * .....😓😓😓 *pe ușă intră Jullyetta și Ayato foarte bosunflat cu nasu roșu *
-Ce face.... Cine e ia .Bunăăă eu sunt Jullyetta ....😘😋😝
-Bună eu sunt Valen.😝
-Yeiii cele două Bichi-chan se înțeleg .
-Cum miai zis ...
-Nimic doar te alintam .
-Âmh ...să vezi cum îți alint eu un pumn .
-Îmi place de tine .
-Mersi Valen și tu iești super însfârșit Ruki șia găsit gagică * dă din sprâncene *
-Ce ...???😏😚😎* roșie și Ruki la fel iar ăilalți râdeau ca proști *
-Am spus eu ceva * față inocentă *
-Te pricepi .
-Știu .Pa .Valen pov.
Sunt aproape de 2 săptămâni în conacul Sakamaki și nu am pățit nimic .Auzi pe dracu vampiri .Sunt în bibleotecă cu Ruki-kun .Da știu Ruki-kun .Îmi petrec mult timp cu el pe aici e interesant .... Cred că ammm ..... Îl plac .😣😣😣La dracu am spuso .-Și Ruki-kun ... Ăm tu chiar ești vampir ?
-Huh? Da .
-...serios ?
-Da .
-* se ridică și se apropie periculos de mult * Ce faci ?!
-Îți dovedesc că sunt vampir .
-Nu e nevoie te cred * dar ma trântit pe canapeaua din bibleotecă și ma mușcat .Ahh la dracu e prea puternic Mă ridică în poala lui stând întro poziție nu prea ortotoxă nu că aș fi yo prea credincioasă Și îmi șoptește la ureche în timp ce își plimbă mâinile pe corpul meu iar eu nu mă pot abține și gem .* Ahh doare .
-Hehehe .Ce fată obraznică ești mă întreb ? Oare cât de tare o să îmi gemi numele în pat .
-Ruki perversule .* privirea mi se înpăienjenește și rămân inconștientă .
YOU ARE READING
Diabolik Lovers The legend of the Rose
VampireTrebuia să-mi dau seama că nu era de bine când tata mi-a spus că voi merge la un prieten de al lui... Ce am descoperit a fost șocant. Totul a fost familiar totul a fost terifiant. Adevărul ne-a lovit din plin. Și totuși am dezvoltat sentimente pent...