Deci mia fost dor de voi. Am ajuns acum o săptămână și un pic cam așa în România. Nu prea am avut chef de scris. A fost un an greu. Am intrat iar pe antidepresive. Da dacă nu știați sunt depresivă. Am avut mai multe lupte cu tatăl meu din mai multe motive și iatămă aici postând de parcă nimic nu sa întâmplat.
P.S . Capitolul ăsta are 4166 de cuvinte.
Dacă știți de când mă chinui să scriu cap astea. Acuze de greșeli Bucurați-vă. ! Sper.
Selena pov.
Au trecut aproximativ 2 săptămâni de când iam spus lui Reiji că sunt însărcinată. Este oribil,mereu îmi ie rău și mă simt obosită...și în plus coșmarurile nu mă lasă să dorm, numi place să recunoasc...dar nu pot face asta...e prea mult...Iar...corpul meu nu o poate duce.
Miam șters lacrimile și mam înbrăcat cu ceva lejer nu înainte să fac un duș.Cu tote că ar trebui să port o rochii că nuștiu ce bla bla blabla că sunt o doamnă a casei...*oftez*
Și apoi mam îndreptat spre camera lui Reiji. Va trebui săi spun... Merg cu pași grei spre ușa mare de lemn apoi bat.
-Intră.
-Reiji sunt eu...
-Ce ieste Selena? Ar trebui să stai în pat nu să te plimbi de colo până colo.* mia trântit replica rece și fără să-și întoarcă privirea de la droguri *
-Trebuie săți spun ceva...
-Spune o dată nu am totă ziua la dispoziție și nici tu. *din tonul lui miam dat seama că lam iritat*
-Voi avorta.În cameră sa auzit un sunet de sticlă spartă. El nu a crezut ce a zis femeia din spatele lui. Pentru o clipă a crezut că are probleme cu auzul. Maxilarul lui se încordase evident. Încerca din răsputeri să nu fată ceva necugetat.
-E vina acelui bun de nimic nu?!
-Ce? Shu nare nici o legătură cu asta! Nu o pot face!
-Nu îndrăzni să pronunți numele acelui nenorocit în fața mea!
-Nu îdrăzni să țipi la mine! Eu sunt cea care duce copilul nu tu!.
-Este și copilul meu! Și nu îți voi permite să faci asta.*imediat tonul lui luase o tonalitate amuzantă*
-.....nu vreau....
-Nu trebuie ca tu să vrei.
YOU ARE READING
Diabolik Lovers The legend of the Rose
VampireTrebuia să-mi dau seama că nu era de bine când tata mi-a spus că voi merge la un prieten de al lui... Ce am descoperit a fost șocant. Totul a fost familiar totul a fost terifiant. Adevărul ne-a lovit din plin. Și totuși am dezvoltat sentimente pent...