Știu merit bătae dar am fost plecată în ... Tobele Japonia nene a fost super sămi văd dinou prieteni și locurile preferate .Chiar dacă nu am stat cine știe ce .Ok scz ne mai vedem .
Jullyetta pov.
-Jullyetta pe aici .... Urmăreștemi vocea .
-Ci...cine esți ?
-Vino nu avem prea mult timp trebuie să pleci de aici .
-De ce ? Cine ne urmărește ?
-Nul lăsa să te prin...dă ai grijă .Mă trezesc transpirată .Încă un coșmar .E a treia oară când visez asta .Peste 3 zile E LUNĂ PLINĂ ROȘIE puterile băieților scad .Sunt moleșiți .Ieri a fost oribil după ce am ajuns Ayato a trebuit să mă țină toată noaptea să nu mai plâng .Traumele aste o să rămână multt .


Și mă duc la Ayato-kun în cameră .Îl văd întins pe pat în pijamale ne având chef de nimic .
-Mneațza Ayato-kun ?
-Tșk .
-Te simți bine ? Arăți ca și cum ai fi murit .
-* oftează *
-Vrei să îți aduc ceva ?
-Înghețată ...
-Acum .😄* cobor pe scări și mă întâlnesc cu Valen *-Ce faci ?
-Mă duc după înghețată .
-Ție foame ?
-Nu ,!e pentru Ayato.
-Ok pa .* o iau la fugă spre camera lui Ruki-kun și bat *-Am luat înghețată ! ! !😀😀😀
-Tșk. Lasvb. .... Dorm. ... Somn ...
-Ayato?
-Nu poți să mă lași nici o secundă?* țipă nervos *
-* începe să plângă* Aamm scuze ... Nu am vrut să te supăr eu am să plec acum.
-Stai .
-...* vrea să plece *
-Nu am vrut să spun asta , gata gata * încearcă să o liniștească din plâns *
-De ce iești mereu așa de rău ?* plâge*
-Tșk nu sunt !! Eram doar obosit.Scuze .
-Te iert * sughite și încearcă să se liniștească *
Ayato pov .
Ahh o să se întâmple ceva rău azi .De ce mă simt așa .Suntem slăbiți dacă fetele pățesc ceva ... Fără să îmi dau seama sunt scos din gânduri de către o voce care vorbește și nu mă lasă să mă concentrez .Mă enervez și mă răstesc , dar imediat regret cu toată inima mea de dobitoc când îmi dau seama că plânge. Urăsc să o văd plângând mă omoară mai rău ca or ce alt ceva , îmi rupe fiecare parte din corp .Mă duc și o iau în brațe. Vrea doar sămi facă bine dar eu ahhh la dracu mă port ca un cretin de primă mână venit de la ospiciu .Dacă ar păți ceva nu aș mai putea fi fericit nici o dată .
Hehehe cum a putut puștoaica asta să transforme un vampir ca mine întrun cățel ploat care are nevoie de grija ei constant .La naiba ...Sunt întrerupt de o voce mică smiorcăită ...
-Ayato ?...simți ce simt și eu ...
-Da .
-O să ...
-No să pățiți nimic bine ?o să fie bine promit .Valen pov.
-Intră * stă și citește *
-Ruki ce faci ?
-Citesc .
-Vrei să mergem la un picnic * își ridică privirea din carte *
-Bine .
-Yeiii te aștept jos .O iau la fugă pe scări și iau coșu din bucãtărie și o pătură ...
-Mergem * Tresar când Ruki vine lângă mine *
-Ohh da ...hai .😋😋😋Am luato prin pădure și am despachetat și neam așezat jos .Ruki-kun a început să citească mă plictiseam am venit să petrecem timp împreună nu să stăm și să ne uităm unu la altu defapt eu mă uitam la el .
-Ruki hai să jucăm ceva .!😄😄😄
-Nu cred că este necesar .
-* oftează * hai să mergem acasă .
-Dar abea am venit .
-Mam plictisit .* vreau să mă ridic dar Ruki mă trage pe jos și se pune peste mine genunchiul lui este între picioarele mele și apasă unde nu trebuie .*Mmmm Ruki * roșește*
-Ai spus că te plictisești hai să ne jucăm .
-Nu hai acasă .
-Dar mie foame .
-Și cemi spui mie .
-Hehehe * mă mușcă de gât *
-Ahhh Ruki .
-Așa gememi numele .
-Perversule .
-....😗😗😗
-🙇🙇🙇 Ahhh la dracu * mă răstogolesc și îl pun sub mine stau pe prietenul lui *.
-Dacă mai faci asta sar putea să nu mai fi virgină mult timp .
-Atică .?
-Heheh * se apropie de urechea ei și șoptește senzual .* Am să te fac a mea toată noaptea ,No să mai poți sta pe fundul ăsta obraznic în puțin timp .
-Pervers .Ruki ești esți ....un Pervers ... Și un ...* dar am fost oprit de o pereche de buze reci *
-Suntem de ceva timp împreună ... Trebuie să o facem odată și o dată .
-Vrei să facem dragoste (sex). ?
-Da ...
-* îl sărută * pervers * mormăie .Selena pov .
Mă îndrept spre biroul lui Reji îl văd cum prepară ceva îl văd cum se dezechilibrează mă duc la el și îl sprijin .
-Selena ? nu ști să bați la ușă .?
-O vaiii ce mă bucur să te văd dragostea mea .... Cum iești .* ironică *
-Slăbit .
-Stai jos .
-Nu pot am treabă .
-Taci și stai jos .
- ...* se așează oftează *Ce nepoliticos .
-Mă duc să îți aduc un ceai .
-Mulțumesc .Sa întors cu ceaiul .
-Poftim .
-Mulțumesc .
-Așa faceți mereu când e lună plină roșie ?
-Da .Acum dacă mă scuzi am treabă .
-Nu nu ai. * se așează în poala lui *
-Ce faci Selena ?😠
-Fac pe asistenta , iar asistenta spune sã fii un băiat cuminte sau nu mai primești recompensă .
-Ohhhh .Baka .* kiss* nu îmi trebuie să primesc recompensă ...o iau singur .
-Ce nesimțit manierat poți fi.
-Ce needucată * cască se pune mai comod pe canapea cu Selena și se pune cu capu se sâni ei *
-Heiii Reji .? Sânii mei nus perne Perversule ..!!!😡😡😡
-Zzzzzzzzzzzzzzzzz....
-Dute drq .
-...
-Ai noroc că te iubesc * se culcă *
-Zzzzz.....
-Zzzzz.....Alice pov .
Subaru nu sa ridicat de ieri din pat ohhh de ce am senzația de neliniște ... Simt ceva rău sau poate e doar o presimțire .
Nu știu
ce să mai cred sau întâmplat o groază de chesti de când am venit aici ...lucruri rele .Merg spre cameră unde lam lăsat pe Subaru și îl văd toate perdele trase el întins pe tot patul , dezvelit cu nasul în pernă .Dacă acum sunt așa când e luna pe cer cum e ...?
Iau pătura și o așez pe el .Da știu scurt dar .. Dar am fost ocupată așa că scz o să postez mai des Dar hai să dăm niște Spoilere :
Fetele îi întâlnesc păriți
Ele sunt obligate să se căsătorească cu niște dobitoci și o sã fie și un veol dar asta e partea a doua .Hehe ok ...
Fetele șe vor întoarce la conac cu înfățișări noi. Și nu o săși mai aminteacă de băieți .
Vor apărea noi fete .Noi tentați .
Ore băieți vor fi ispitiți ?
Oare băieți se vor reuși să la facă pe fete săși amintească de ei ?
Sau totul se va termina dramatic .😱😱😱😱😁😀😁😁😀
1099 de cuvinte .
YOU ARE READING
Diabolik Lovers The legend of the Rose
VampireTrebuia să-mi dau seama că nu era de bine când tata mi-a spus că voi merge la un prieten de al lui... Ce am descoperit a fost șocant. Totul a fost familiar totul a fost terifiant. Adevărul ne-a lovit din plin. Și totuși am dezvoltat sentimente pent...