Alice pov :
Vreau să îl învelesc pe Suby dar mă oprește Subaru care țipă în somn .
-Nu ...opreștete ...euu Nuuuuuuuu.
.!!!!!!!
Vreau săl zgudui dar se trezește .Oare ce a visat ?
-Subaru ești bine ?Ce ai visat .?
-Am avut un coșmar doar atât .
-E din cauză că se apropie ?
-Da .
-Bun dar eu nu înțeleg .
-Păi una e când e lună roșie și una e când e lună plină roșie e ca un fel de eclipsă ceva magic blochează lumina luni care ne face puternici asta nu sa mai întâmplat de 300 de ani ...* o prinde de mână și o strânge în brațe respiră pe gâtul ei * Pot ...
- D..da făo .
-* mușcă * Ești așa de dulce .
-Mnnnda .
-Reziști ?
-Da nu te opri ...
-Bine * o prinde de fund *
-Ahhh ...Subaru .
-Ce ?
-Mnimic...* strânge mai tare *
-Suby opreștete .!
-De ce nuți mai place ?
-Nu e asta .!...
-Atunci ?
-Mă exciți și ...mie foame .
-Pfffa asta era ?
-Nu mai râde .!
-Ok hai la masă .Valen pov :
Am fost cu Ruki la picnic până când nea prins furtuna, nu pot să cred nu mă așteptam să fie așa de pervers .El char vrea să facem asta ?Pentru mine e prima .Dar nu vreau săl dezamăgesc .
Ajungem acasã din bucătărie vine un fum Fugim repedecu extintorul și ....-Tâmpiltule țiam spus să numi irosești roși pe sosuri deastea ...
-Taci pălugă știu ce fac orcum tu mănânci cât 10 .
-Ce ai spus blondule căți sparg freza , uite cine zice cel care mâncă de 16 ori pe zi .Idiotule .
-Bă..ie..ți .* Azuza*
-Ce * Amândoi *
-Ruki-kun a venit cu Valen .-Ruki iiiiiiiiii!!! * amândoi sar pe el * Ajutăne .
-Da Kou vrea să ne otrăvească și nu cred că grădina mea o să mai reziste .
-Eu ...Hăhh sunt un bucătar de excepție care merită laude .
-Laude ?Țiau murit lăudători de te lauzi singur ?
-Ce tot vrei eu am fane la fiecare pas dar tu ? O să ajungi la altar cu o roșie și un castravete care să vă cunune ! Hahahhaha :3.
-Ce ai spus ? Să vezi când pun mâna oe tine ...
Valen a mers în camera ei iar Ruki a intrat alături de Azuza :
-Nu ...te știam ...așa ..pervers Ruki-kun!
-Poftim ?
-Știu ce ai făcut î...n păd..ure cu Valen.
-Azuza ești prea mic pentru deastea o să înțelegi când mai crești .
-Eu ..deja înțeleg astea dar gândeștete la ce ...a simțit ea .
-Poftim era doar o glumă !
-Poate ea .. A luato în serios ...
-... Hmmm. ...Selena pov :
Azi a trebuit să am grijă de Reji Hihihihi e un încăpățânat ,mai rău ca un copil mic .
-Reji trebuie să te odihnești .
-Nu pot am treabă .
-Știi ... Ar trebui să te relaxezi ești prea stresat .
-Te rog să nu te amesteci bine am spus că sunt bine !
-Amm ...ok * îi vine să plângă *
-* oftează și continuă sã prepare substanțele *
-....
Oare sa supărat a trecut ceva timp de când mam răstit la ea .Doar că sumt obosit și ... Nu am vrut . O văd cum stă la bibleotecă și vrea să ia o carte
Mă duc la ea și o prind întro înbrățișare pe la spate .
-... * îi prinde mâinile și vrea să le dea deoparte *
-Iartămă .
-...Nu am de ce.
-Ba da nu mă minți ! Știu că te doare când țip .
-...
-Lasămă să te atimg * îi dă drumul la mânã * Bun * O întoarce cu fața la el și o imobilizează de bibleotecă cu mâinile deasupra capului .*
-Re ...ji. !!
-* îi sărută și mușcă gâtul * Atât de dulce * o sărută flămând dândui drumul la mâini și punânduile după gât și lundui picioarele pentru a le pune în jurul taliei lui *
-Reji ... N.nnn.. Ahhh .* sa luat curentul *
-Hai să continuăm ...
-Nu Reji e . .. Târziu și mie somn nu sunt vampir ai uitat ?
- Bine ... Dar o sã dormi cu mine nu ?
-Mmmm nu știu .
-Te rog ?
-Bine .Orcum pe furtuna asta e... oribil și sa mai luat și lumina "genial".Jullyetta pov :
E furtună mam trezit din cauza unui alt coșmar sângeros ,simt cum nu pot să respir vreau să ies prin conac să mă liniștesc dar ...Ușa sa blocat nimeni nu mă aude probabil sunt la ei în cameră , mie rău și frică .Inima începe să bată din ce în ce mai tare , iar am un atac de panică asta nu se întâmplã prea des doar că e oribil și întricoșetor aici .Încerc să respir încet , sămi reglez respirația și oxigenul dar nu merge mă bag sub plapună și plâg .Ayato e la antrenametul de Basket ... Iar eu sunt singură aici și o să mor de inimă simt cum camera se învârte cu mine ... aud voci Ayato trebuia să vină acum 2 ore .
YOU ARE READING
Diabolik Lovers The legend of the Rose
VampirosTrebuia să-mi dau seama că nu era de bine când tata mi-a spus că voi merge la un prieten de al lui... Ce am descoperit a fost șocant. Totul a fost familiar totul a fost terifiant. Adevărul ne-a lovit din plin. Și totuși am dezvoltat sentimente pent...