Istoria ascunsă? Cap 73.

52 13 2
                                    

-Ei bine?! Ai ceva de spus despre asta ?! Ayato Sakamaki !Cu tine vorbesc!
-Te rog nu face o șcenă . Ți-am explicat ...Yui nu înseamnă nimic pentru mine .
-Dar a însemnat ! DE CE NU MIAI SPUS DESPRE EA ? și dacă nu înseamnă nimic pentru tine de ce ai adus-o la conac ?
-Nu are unde să stea ...te rog iubito ...tu ești unică pentru mine ... te iubesc
-Și eu te iubesc , doar ca ma simt amenințată . am vazut cum te priveste ...o face cum o facea acea femeie care a icerat sa te fure de la mine . *mici lacrimi iau alunecat pe obraji*

                       Converstia este mizerabila de dureroasa pentru Ayato . Dureroasa si amagitoare . era constient ca sotia lui nu va reactiona bine cand îi va spune despre Yui .Femeia pe care el a iubit-o si femeia care ia frant inima . Stia ca nu a fost o decizie bună sa o aducă la conac ...dar când ia simțit mirosul nu a putut rezista Mintea lui este confuză , oare mai avea sentimente pentru ea ? NU !Eu îmi iubesc soția ...copilul . Yui e doar o rană care sa deschis , nimic mai mult .

-O mai iubești ? * vocea ei tremura de frica răspunsului lui *
-Esti prima și ultima mea . Te voi iubi până mor... nu mă crezi ? Nu îți crezi soțul ?
-Nu știu ce să mai cred...Voi doi ați...
-NU ! Ești prima mea ...

                 Ochi ei sau unplut de lacrimi , sa apropiat în grabă de Ayato aruncânduse în brațele lui . Inima ei bate din ce în ce mai tare . Brațele calde ale lui Ayato iau inconjurat talia .
-Îmi pare rau...doar ca este prea mult ... Modul in care ea te priveste ma face geluasă . O urasc .
-Shhh ,stiu ca nu o vrei prin preajma dar trebie sa intelegi ca intre mine si ea nu exista nimic .
-Stiu . Sunt prea geluasa .
-Te iubesc cand esti geluasa , esti o felina .
-Miau !

                            Jullyetta pov.

Amandoi chicotim jucausi si apoi radem . Il iubesc asa de mult pe Ayato . Nu îmi pot imagina viața fara el .
Usor îi iau fata in palme si il sarut pasional . Îmi bag degetele prin parul lui roșcat si il strang facandul sa geamă .

-Te iubesc femeie nebună . !!!
-Și eu te iubesc vampir nebun .
-Ești așa de suparatoae ...poate dac vom mai avea un copil ... ai sa te linistesti o perioadă .
-Ayato Sakamaki să nu îndrăznești !!!
-Ore-sama face ce vrea !

..................................................................................

                              Selena pov.

-Mireasa sacrificala hmm? * Reiji a oftat egzasperat cand sotia lui a ntrebat asta a 10 oara *

-Pentru ultima oara nu este nimic mai mult decat un recipient de sange .

-Asta mi-ai zis si mie prima oara . nahhhahah esti doar hrana nanah nu insemni nimic pentru mine si uitene aici , in 19 ani neam casatorit am adus 2 copii pe lume .

-Selena * tonul lui Reiji a devenit amenintator *

-Bine , bine . Am inteles .

Zambesc jucaus in timp ce ma indrept spre sotul meu care ma priveste nervos pentru ca îi intrerup munca . sti ca sunt o femeie foarte geluasa si posesiva Îi soptesc la ureche in timp ce il trag de cravata si de par . Am fata unui masochist ? el îmi sopteste in timp ce îi simt mana pe spate desfăcând fermoarul rochiei .

-MAMĂ ! TATĂ !!!! DEZGUSTATORRRRRRRRRR !!!

Copii nostril au tipat in timp ce au iesit pe usa . Nu înteleg de ce tipa de parca nu fac si ei sta cand nu îi vede nimeni . ce stanjenitor Reiji mormaie frustrat in timp ce se intoarce la potiunile lui .

-Mai taci asa eram si noi cand aveam varsta lor * rad jucaus in timp ce il pisc de fund *
-SELENA !!!
-Ce nu îmi spune ca nu iti place ?
-Asteaptate la o pedeapsa mai tarziu .
- Bine bine .

Diabolik Lovers The legend of the RoseWhere stories live. Discover now