Din perspectiva lui Alice:
Am venit însfârșit de la liceu urc scările și merg în cameră unde îl găsesc pe Subaru pe pat dormind cu un buchet de trandafiri albi în mână. E atât de drăguț ~//-//~
Merg ușor spre iel să nu îl trezesc ajung pe marginea patului iau o pătură , îl sărut pe frunte și vreau să îl acopăr dar mă trage peste el punândumi mâinile pe șolduri.
Atingerea lui îmi trimute impulsuri spre coloana vertebrală și mă fac să mă cutremur.
Chestia asta îmi aduce aminte de discuția mea cu sempai ( sempaiul lui Alice e fată) ... A spus că două persoane care se iubesc și fac dragoste își întăresc relația și vreau să fac asta cu Subaru.-Subaru-kun?p
-Ce ie?
-Tu mă iubești?
-C.ce întrebare e asta!? Normal că o fac * e atât de drăguț când își întoarce privirea iar fața lui e roșie *
-Atunci pot săți pun o întrebare?
-Ce întrebare? *privirea lui e îndreptată spre mine *
-Ști ceva nu contează! *dau să mă ridic dar mă trage la loc peste el *
-Evident că îmi ascunzi ceva! Ce întrebare?
-Acum noi suntem un cuplu...
-Da.
-Cuplurile fac diferite lucruri...
-Spune o dată.-Atunci putem.....s....fac......ce ....ex...
- Dacă nu vorbești cu totă gura și rar nu te aud !
-Putem face....sex?
-Ce tot vorbești baka !!!
-Putem face sex?
-Alice..... * ma dat jos depe el apoi sa teleportat din cameră lăsândumă în pat singură *
(În poziția asta în pat)
Cred că...lam supărat...dor e un tsundere. Lacrimile curg pe fața mea îmi vine să mor.
La ce naiba te așteptai ! Nu ar faceo cu tine nici o dată ești penibilă. Cum dracu sa îndrăgostit de tine...și mai presus ești și nebună vorbești singură cu tine însăți...
Probabil mă urăște și se întreabă ce ce sunt așa proastă !
Mă simt rănită. Probabil vrea să facă asta cu alt cineva... Trebuie să îmi scot gândurile astea din cap. ! Mă trântesc în pat și mă acopăr cu totul. Nu știu de ce dar totuși plâng în continuare.-Conștiința : Poate pentru că e prima ta dragoste și nu te crede destul de bună pentru ai oferi iubire și ai satisface nevoile.?
-Taci!
-Ce mă eu nu pot să tac sunt conștiința ta !Subaru pov.
-Putem face....sex?
-Ce tot vorbești baka !!!
-Putem face sex?
-Alice..... * am dato jos depe mine apoi mam teleportat din cameră lăsândo în pat singură *Dacă ai ști cât aș vrea să fac asta cu tine...dar un monstru ca mine șiar pierde controlul și țiar face rău...
Mam teleportat în afara camerei ei. Tsk a început să plângă. Merg spre camera mea unde trebuie să iau ceva...
Ca de obicei totu e vraiște merg spre baie unde intru și caut ceva întrun dulap.
-Unde naiba sunt.
Căutam pastilele pe care Reiji mi lea dat acum ceva timp.
YOU ARE READING
Diabolik Lovers The legend of the Rose
VampirosTrebuia să-mi dau seama că nu era de bine când tata mi-a spus că voi merge la un prieten de al lui... Ce am descoperit a fost șocant. Totul a fost familiar totul a fost terifiant. Adevărul ne-a lovit din plin. Și totuși am dezvoltat sentimente pent...