Luna Roșie Cap 81 . 18+

88 6 4
                                    

               Știu că a trecut o grămadă de timp și m-am întors cu un nou capitol . Și îmi pare rău că nu am mai postat așa des dar eu am început niște chesti și am avut și un program de rahat. Și foarte multe probleme care chiar mau distrus psihic în cele mai oribile moduri. Și pur și simplu nu am mai simțit atracția de a scrie. Am vrut doar să stau să dorm. Capitolul acesta conține viol , sex ,hentai,smut,lemon ...etc. Dacă ești o persoană sensibilă te rog nu citi ...dar dacă ești un pervers ești bine venit . Să fie clar NU SUSȚIN VIOLUL SAU ORICE ACT DE VIOLENȚĂ SAU ABUZ SEXUAL. E DOR O CARTE.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                                              Autor pov.

                      Umezeala care se scurgea pe pereți și făcea tunelurile prin care mergeau să fie reci și cu un miros urât de mlaștină . Rose desi era conștientă de împrejurimi nu se putea mișca . Era ținută în brațe de către Carla , capul ei find așezat pe umărul lui privind spre Shin care zâmbea , putea simți unghile lui Carla cum intrau prin haine și o strângeau cu putere făcând sângele să iasă prin material . 
-Nii-sama ...*a zis el pe un ton amuzat* Vrei să mă ocup eu de pasărea aceasta fugară ?
-Urmează planul . Mă voi ocupa eu de aici în colo . 
-Ehh și eu care credeam că voi apuca săi smulg aripile ca să nu mai poată să zboare .
            Rose deși era paralizată simțea că și inima i-sa oprit în gât. Știa că răzvrătirea ei nu va rămâne trecută cu vederea și se așteapta la ce este mai rău. Doar văzând zâmbetul sadic al lui Shin îi spusese că sa terminat. Dacă sar fi putut mișca ar fi râs de propria ei prostie. Cum sa putut gândi să scape? Totuși când a atins mâna mamei ei a avut atâta speranță...dar acum este cel mai aproape de iad.
-Ce sa întâmplat mică pasăre călătoare? Îți imaginezi deja ce urmează? Modul în care o să îți dores
dorești să dispari din această lume?
-Shin *vocea Carlei se aude ca o avertizare *
-...

                   Pași lor sau auzit o perioadă până când sau oprit. Carla sa întors spre Shin cu o privire ucigașă.
-Este timpul.
-Să înceapă distracția.

                   Carla sa întors cu o mișcare înainte în timp ce Shin se întorcea dinou în partea opusă al tunelului

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                   Carla sa întors cu o mișcare înainte în timp ce Shin se întorcea dinou în partea opusă al tunelului. Rose încercând să-l urmărească în întuneric până când a fost înghițit de acesta și într-un final a dispărut.
                   Find la capăt de drum Carla a tras de coarnele unei statui în formă de grifon iar în următoarea secundă peretele din fața lor sa crăpat și Lea făcut loc de ieșire spre o pădure. Rose nu putea distinge locul unde erau. Știe ca peisajul sa schimbat chiar dacă privirea ei este tulbure. Mirosul de mlaștină a fost înlocuit de mirosul de pădure mult mai plăcut. După o scurtă perioadă de mers a putut vedea pe jos modul în care sa schimbat peisajul. Mai întâi iarbă, apoi ajunseseră undeva cu ciment apoi a recunoscut imediat podeaua unei case care era din marmură și peste care era așezat un covor rosu de satin.
                    Carla pur și simplu a scăpat-o pe jos în timp ce cineva a întrat în cameră.
-Pregătește-o.
-Da Tsukinami-sama.
Rose doar șia lăsat capul într-o parte. Tot ce a putut vedea cu privirea încețoșată a fost Carla care urca niște scări care nu știa unde duc apoi pur și simplu urechile ei au fost umplute cu un țiuit foarte ascuțit și întunericul a cuprins-o.  

Diabolik Lovers The legend of the RoseWhere stories live. Discover now