Seara se lasă repede sau pur și simplu mi se pare că timpul a trecut repede de la incidentul avut cu Shin. Îmi pun palmele peste față de rușine la gândul că lam avut pe Shin peste mine.... ROSE! Calmează-ti dracu hormoni de adoleșcentă în caldurii! E dușmanul tău! Dacă Carla află că l-am lăsat pe Shin să îmi aibă sângele... Va fi rău. Dar e prea jenant. *//_//*
Ei bine oare de ce găsesc asta?
1. Nu mia mai făcut nimeni asta.
2. Sa simțit un pic plăcut.
3. Shin a avut al doilea sărut al meu.
" Nu se poate așa ceva " Strig mental în timp ce mă țin de genunchi și mă rostogolesc prin pat.
-Ce faci femeie.
Shit e Carla.-Nimic . " am spus în timp ce mi-am tras eșarfa mai mult peste gât "
Carla ma privit suspicios în timp ce se apropia de mine periculos . Privirea lui sa dus la eșarfa pe care o țineam strâns... gata acesta este sfârșitul meu mam gândit pesimistă .
Dacă fug acum nu voi putea scăpa .
Dar într-o problemă ca aceasta raționamentul pierde întotdeauna . Imediat ce am încercat să fug prin ușă ,brațul lui Carla a fost așezat pe mijloc iar eșarfa de la gât a fost aruncată pe jos.
-Heh. Credeai că nu voi afla?
-Eu... Îmi pare rău. Nu a fost vina mea! * se zbate * Eu nght... Itai... Carla!Carla a văzut roșu în fața ochilor. Cum îndrăznețe Shin să atingă ce este al lui. Va plăti pentru asta dar deocamdată trebuie să termine asta. Colți lui străpung violent pielea caldă și extrag lichidul roșu și fierbinte.
-Tsk. Sângele tău arde...Kisama tu...* o mușcă de umăr *
-Nght stop! Carla! Îmi pare rău!
-.....
-.....Zgomotul sa oprit la un moment dat dar nu din cauza că ar rămâne inconștiență. Carla era sigur ca poate rezista mai mult. Când șia ridicat privirea a văzut acea pereche de ochi albastri în lacrimi.
Rose a țipat în timp ce sa agățat de haina lui. Carla a vrut să o privească cu indiferență dar ceva sa mișcat in pieptul lui.
-Patetic...tu...
-Ești un monstru! Te urăsc! *A plâns in timp ce la lovit in piept.* Am crezut că poți... Fi mai bun! Dar nu te compari cu Shin! Ahhhhh...
A fost o greșeală petru ea sa spună asta. Carla a apucat-o de par și ia tras capul pe spate obligândo să-l privească direct în ochii.
-Ar trebui să înveți unde îți este locul femeie.
-...
-Iar locul tău este lângă mine. Îmi aparți. Înțelegi?
YOU ARE READING
Diabolik Lovers The legend of the Rose
VampireTrebuia să-mi dau seama că nu era de bine când tata mi-a spus că voi merge la un prieten de al lui... Ce am descoperit a fost șocant. Totul a fost familiar totul a fost terifiant. Adevărul ne-a lovit din plin. Și totuși am dezvoltat sentimente pent...