Jullyetta pov.Am ajuns acasă cu bine și am aflat că o să mă căsătoresc cu Ayato , lam reîntâlnit și pe papa și am purtat o discuție foarte lungă....
Flashback :
-Papa * iam sărit cu lacrimi în barțe și am plâns zgomotos *
-Copilul meu mic.
-Tată...vreau să vorbim...
-Jullyetta....eu....
-Nu am să mai acept nici un refuz.*am spus scrict și rece *
-Bine haide să vorbim, cred că ie timpul ca săți dau răspunsul la întrebările tale...
-Bine...*am spus cu glas stins *Miam privit tatăl așezânduse pe marginea parului meu iar eu am stat în picioare în fața lui.
-De ce?
-Erai doar un copil...
-Puteam înțelege...
-Nu nu puteai... Nam vrut să trăiești în trecut.
-Nu e trecutul! E mama mea ! * pentru prima oară am ridicat vocea la el *
-Nu țiar fi făcut bine să ști ce sa întâmplat!
-Ba da. Dacă știam nu ar mai fi fost un șoc acum! Nu aș mai fi trecut prin toată durerea asta! Pin nopți nedormite și printr-o grămadă de minciuni! * vocea mea a început să se ridice dinou *
-....
-Miai ascus foarte multe lucruri...TU CREZI CĂ NU AM INIMĂ!? MĂ CREZI UN MONSTRU!
-Jullyetta nu țipa la mine...sunt tatăl tău și am crezut că iau decizia bună...
-Și tu crezi că ai luato? Nici Dumnezeu nu știe prin ce am trecut...când tote astea sau întâmplat...
-Știu iubita mea...dar totul a fost pentru binele tău....
-Tată... Unde e mormântul mamei?
-.....
-Nu am să mai repet. Unde este?!
-Îți voi arăta promit. Vom merge întro vizită...
-Tată...Poate eu sunt o persoană rea? Nam vrut să țip dar....îl înțeleg să crească un copil după ce persoana iubită a murit...e greu...
Mam uitat la tatăl meu care stătea aplecat și lacrimile îi curgeau depe față... Oarecum simt și dragoste dar și ură...mă sint vinovată.-Îmi pare rău...
-....Am încercat să fiu puternic pentru tine... Când mama ta a murit am sințit că lumea mea se prăbușește. Am crezut că nu am să mai pot trăi...
-....tata...
-Dar team avut pe tine... Erai așa de mică și firavă....erai tot ce mia rămas...și atunci am decis să plec să o iau de la început...cu totul...dar miam dat seama că...cu cât creșteai cu atât semănai mai mult cu mama ta...râsul...plânsul.... Zâmbetul...avei o mare părticică din ea...
Îmi pare rău...că am eșuat ca tată....că mă urăști prea mult ca să mă ierți pentru toți ani aceștia.Cum poate spune asta? Nu laș urâ nici o dată...îl iubesc enorm...
-Tata...
-Huh...?* iam sărit în brațe și lam strâns *
-Te iubesc, ești cel mai bun tată care a existat vreodată. Mulțumesc pentru tot...
-Copila mea...* el plângea pe umărul meu...e prima oară în viață când îl văd plângând...*Ne strângeam unul pe altul în brațe...e cert nici o dată nu am avut o relație copil-părinte prea bună...dar el a fost acolo pentru mine... Când mam julit, când am plâns, când am fost la primele mele concursuri....Simt cum îmi vine să plâng mai tare iar ochii mei se schimbă *
YOU ARE READING
Diabolik Lovers The legend of the Rose
VampirTrebuia să-mi dau seama că nu era de bine când tata mi-a spus că voi merge la un prieten de al lui... Ce am descoperit a fost șocant. Totul a fost familiar totul a fost terifiant. Adevărul ne-a lovit din plin. Și totuși am dezvoltat sentimente pent...