- Halo, ki az? Kit hagyjak békén?- kérdezem egyre feszültebben.
- Hagyd békén Adam-et, nem vagy neki elég jó!- ezzel kinyomja a telefont.Mi a picsa? Ki a franc volt ez?
Mérgesen ledobom a telefont majd vissza ülök a pulthoz. Újra hallom a telefonom csörgését. Felkapom és dühösen fogadom a hívást.- Nem fogom békén hagyni Adam-at te ribanc szállj le rólam.- sziszegem mérgesen a telefonba.
- Camil? Emilie vagyok.- hallom barátnőm hangját.
- Oh baszki, ne haragudj csak ideges vagyok.- mondom halkan majdnem sírva.
- 10 perc és ott vagyok. -ezzel kinyom.Halkan sírva hajtom le a fejem a pultra.
Egy szőrős mancsocska kezdi el tapogatni az arcom. Felemelem a fejem megláttom gyönyörű mostanra már egészségessé vált kis cicámat.
- Lucifer édesem. - sírom neki. Magamhoz szorítom és elkezdem simogatni. Alázatosan dorombol és nyávog.10 perc múlva ahogy igérte Emilie, kopogtat az ajtómon. Hangos morgásnak tünő hanggal mondom, hogy nyitva. Belép majd rám néz.
- Hívjam a papot? - felnevetek majd kitárt karokkal csoszogok felé.
- Édes istenem, Camil mi történt veled?- kérdezi magához szorítva.
- Menjünk a nappaliba és mindent elmesélek. - bólint és elindulunk a nappaliba. Elkezdem mesélni neki az eddig történteket. A bolt, a tea, a csók és végül a telefon hívás.Egész végig csöndben hallgatta a történteket, mikor befejezem rá nézek.
- Megkeresem azt a ribancot és letépem az arcát, hogy még plasztikai úton sem lehet helyre rakni.- ugrik fel fújtatva mire én megijedek.- Viszont most azonnal felhívod Adam-et és rohadt gyorsan megbeszélsz vele egy találkozót vagy én fogok beszélni vele és azt nem fogod megköszönni. -hadonászik ujjával felém.
- De Emil...
- Nincs de Camille Artmenson, NINCSEN. -üvölt már a végén. Oh istenem mindjárt tűzet is fog okádni.Kirohanok a telefonomért majd a táskám után kutatok. Kikapom a táskámból a névjegykártyát. Betárcsázom majd kicsit dilemmázva nyomok a hívás gombra.
Kicsöng... és még mindig...
Mire már feladnám, felveszi.- Adam Williams telefonja. Miben segíthetek?- hallom morgos hangját. Talán ideges?
- Szi.. szia Adam, Camille Artmenson vagyok. -dadogok kicsit.
- Oh Camil örülök, hogy hívtál. Akkor mikor kávézunk? - vidul fel hangja.
- Neked mikor jó? Délutánonként 3-tól szabad vagyok.
- Szuper! Holnap mondjuk fél 4 a Caffé House-ban?
- Tökéletes. Akkor találkozunk fél 4kor. Szia Adam.
- Camil! Örültem, hogy nem húzódtál el. -ezzel kinyomta a telefont.Rá nézek Emilre.
- Örült, hogy nem húzódtam el tőle a csók közben. - kuncogok fel.
- Mondom én, hogy nem vagy neki közömbös. - simít végig a kezemen. Bólogatok.
- A hívással meg szerintem ne foglalkozz, nincs értelme ezen stresszelni. - bólintok.
- Nézünk valami filmet ha már itt vagy?
- Igen persze, keresek valamit addig hozz valami nasit. - kimegyek a konyhába kiveszek pár zacskó nassolnivalót a szekrényből.- Neked mióta van macskád? -jön be kezébe a macskával.
- Ő itt Lucifer és körübelül 3 napja van itt. - vakargatom meg a füle mögött a cicát.
- Nagyon édes. Találtam filmet, horror, Démonok között 2. Jó lesz?
- Még úgy sem láttam. - kezében adok egy tál nasit majd elindulok a nappaliba ahol már a tévé bevan izzítva. Leülünk majd elkezdjük nézni a filmet.A sok ijedés után Emilie úgy dönt, hogy haza siet, mert már eléggé későre jár. Miútán ki kisérem, eszek pár falatot, adok Lucifernek is kaját.
Elmegyek fürdeni majd bele bújok a pizsamámba.
Bevetődők az ágyamba és alszom el a cicával a fejem fölött, előre félve a rám váró álmoktól.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy régi ismerős? Vagy valaki más? +18
FanficEgy férfi aki 4 éven keresztül kisérte Camille-t a gimnáziumi évei alatt. Vajon ki lehet az? Osztálytárs? Egy barát? Talán évfolyamtárs? Vagy egy tanár? FIGYELEM KÁROMKODÁST ILLETVE EROTIKUS JELENETEKET TARTALMAZ!! CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE! A történ...