Egy szobában vagyok. Csend van, nincsen senki sem bent csak én egyedül. Egy hálószobában ülök.
Lépteket hallok, közeledik felém. Egyre közelebb van hozzám. Kinyílík az ajtó, belép rajta Ő.
Adam.
Egy laza kopott farmert visel mely nincsen begombolva csak hanyagul lóg a csípőjén.
Mögém sétál majd leül hátam mögé. Elkezd símogatni, lágyan símít végig hátamon. Elhúzza hajamat a nyakamból, forró leheletét érzem meg nyakam hajlatában. Lágy csókot nyom fülem mögé. Apró csókokkal kényeztet, mikor már úgy gondolja elég lesz maga felé fordít majd ajkamhoz hajol.
Durván tapad a számra közben az ágy közepére ránt. Fölém tornyosul de a csókot nem szakítja meg. Lábával szét feszíti a térdeimet majd közéjük térdel.
Hevesen hozzám nyomja magát így érzetetve már kemény erekcióját. Felnyögök az érzéstől majd elhúzódik tőlem, lerántja rólam a textil. Félre hajítja a szoba közepére eközben összes izma megfeszül fölöttem. Elakadó lélegzettel simítok végig a felsőtestén.Újra a számra tapad forrón csókol. Kikapcsolja melltartóm majd elszakadva a számtól halad lefele nyakamon keresztűl mellemre. Egyik kezét ráfekteti a pont tenyerébe illő halomra majd markolászni kezdi, másikat szájával kényezteti apró puszikkal illetve nyelvével.
Keze illetve szája és nyelve kényeztetésétől alhasam egyre jobban feszül a vágytól. Tovább halad, nadrágom gombját szétpattintja és a bugyimmal együtt lerántja majd ezt is a felsőm közelébe dobja.
Visszatér a mellem kényeztetésére. Pár percig csinálja majd tovább halad dél fele. Apró csókokat hint hasamra egész addig míg le nem ér az ágyékomhoz.
Morcosan nyögök hangot adva türelmetlenségemnek, kuncogva húzza még az időt. Hirtelen megérzem nyelvét érzékeny középpontomon. Megfeszülök majd sóhajokkal dicsérem nyelve munkáját.
Mikor már úgy gondolta elég megszabadult nadrágjától majd egy heves mozdulattal belém is hatolt. Hangosan nyögünk fel elégedetségünket kimutatva. Lassan majd egyre gyorsabb iramban mozog. Apró puszikkal kényeztet közben, míg egyre közelebb nem érünk a csúcshoz.
Egyre jobban érzem hasamban a közeledő érzést, hangos nyögéssel jelzem neki amire gyorsabb tempóba vált.
Egyszerre nyögünk majd éljük át az orgazmust. Párat még mozog majd egy utolsó csókot nyom megduzzat ajkaimra.
Zihálva riadok majd ülök fel az ágyamban.
Megint az álmok...
Nagyot sóhajtva fekszem vissza...
Csak egy álom...
YOU ARE READING
Egy régi ismerős? Vagy valaki más? +18
FanfictionEgy férfi aki 4 éven keresztül kisérte Camille-t a gimnáziumi évei alatt. Vajon ki lehet az? Osztálytárs? Egy barát? Talán évfolyamtárs? Vagy egy tanár? FIGYELEM KÁROMKODÁST ILLETVE EROTIKUS JELENETEKET TARTALMAZ!! CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE! A történ...