Másnap a kórházban töltött idő után haza engedtek. Adam ragaszkodott hozzá, hogy amíg nem vagyok elég jól addíg nálam alszik és vigyáz rám.
Tényleg így történt. Főzött kettőnkre és ha kellett akkor takarított.
Most Luciferrel az ölemben ülök és várom kedvesem aki éppen fürdik.
Én már fürödve álmosan simogatom drága kiscicámat aki megadva magát az élvezetnek dorombol.
Hallom ahogy elzárja a vízet a zuhanyzóba. Most úgy bemennék és nézném ahogy folyik végig a testén a víz... na jó nem gondolkodom ezen.
Felnézek és Adamat látom magam előtt. Mennyi ideig elmélkedtem a vízes testéről hogy nem hallottam, hogy kijött?
- Miről gondolkodtál el ennyire? - érdeklődik gondolataim után. Egy alsónadrág... egy eléggé feszes alsónadrág van rajta. Direkt kínoz?
- Á csak arról, hogy még van egy csomó dokumentum amit elkénne olvasnom. De azon kívűl semmi.- megvillan a szemem, nem hisz nekem, én sem hinnék magamnak alig egy egércincogásnak ért fel hangom.
Bólint majd elindul a lépcsőn a szobám fele. Megint együtt alszunk. Nem bírom ki, hogy ne nyúljak hozzá úgy ahogy szeretném.
Lerakom a cicát a kanapéra amin helyet foglaltam, majd Adam után indulok. Benyitok a szobába, Ő már az ágyban vár engem. Széttárja karjait jelezve, hogy bújjak hozzá.
Kibújok a papucsomból majd bebújok mellé a takaró alá. Mellkasára dőlök, Adam pedig magához ölel. Lehunyom a szemem. Álam alá nyúlva emeli fel a fejem. Rá nézek. Ajkaimat nézi majd egy apró csókot nyom számra jóéjt puszi gyanánt.
Halványan elmosolyodok majd ismét lehunyom a szemem és próbálok elaludni.
Egy sötét teremben vagyok. A lámpák hirtelen felkapcsolódnak. A terem közepén egy szék rajta pedig egy ember foglal helyet. Kicsit közelebb megyek és megnézem ki is az valójában. Adam. Egy hideg fuvalat megy végig a termen megremegek és a karomhoz kapok ahol végig fút a hideg.
Lenézek magamra. Selyem hálóruha és egy hozzá illő köntös. Alatta ternészetesen semmi.
Elindulok lassan Adam felé, akkor látom meg, hogy kezei a székkarfájához van kötve. Elé sétálok és megállok. Szemei is bevannak kötve.
Lassan közelebb sétálok majd mellkasa felé nyúlok és végig símítok rajta. Halkan felnyög.
Tudja hogy én vagyok?Lassan kigombolom az ingjét majd egy apró csókot nyomok a nyakára. Óvatosan lejebb tolom válán az inget.
Lejebb csúsztatom kezemet nadrágja felé sóhajtozik érintésem nyomán. Övhöz ér a kezem lassan kiövezem majd kigombolom és lehúzom róla nadrágját.
Alsónadrágja korcához vezetem a kezem. Hangosan felnyög, hirtelen ötlettől vezérelve lehúzom szeméről a takaró anyagot. Meg sem lepődik ahogy meglát. Rám számított?
Visszaviszem alsójához a kezem majd nem éppen egy kedves mozdulattal lerántom róla.
Végig símítok férfiasságán mely már készen áll. Én is készen állok. Óvatosan mozdulatokkal ölébe ülök.
Megfelelő helyre igazítom merevedését majd lassan ráereszkedem.
Egyszerre nyögünk fel majd...
YOU ARE READING
Egy régi ismerős? Vagy valaki más? +18
FanfictionEgy férfi aki 4 éven keresztül kisérte Camille-t a gimnáziumi évei alatt. Vajon ki lehet az? Osztálytárs? Egy barát? Talán évfolyamtárs? Vagy egy tanár? FIGYELEM KÁROMKODÁST ILLETVE EROTIKUS JELENETEKET TARTALMAZ!! CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE! A történ...