Zaklató

6.3K 130 2
                                    

Remegő kezeim között szorongatom az egy sorból álló fenyegetés. Beszélnem kell valakivel...
Telefonomért nyúlok és tárcsázom az első embert aki eszembe jut.

-Emil! Gáz van, újabb fenyegetés. Mit csináljak? Félek.- rágom a számat.
- Basszameg Camil!  beszélned kell Adammal lehet Ő rá jön ki az. Végülis róla van szó, miatta fenyeget valaki.
- Oké, beszélek vele! Leteszlek megyek dolgozni. Szia.

Pár megbeszélés után ebéd körül írok egy sms-t Adamnak.

"Beszélnünk kell. Sürgős."

Várok de nem jön rá semmilyen válasz. Lehet dolgozik. Mit parázok? Várok már egy fél órája válaszára de semmi.

Kopogásra kapom fel a fejem.
-Szabad!- belép az ajtón Adam, kissé zilált külsővel. Aggódó tekintettel végig mér.
- Szakítani akarsz?- kérdezi pár másodperc múlva.
- Mi? Dehogyis!!- ijedek meg.
- Ülj le inkább és elmagyarázom.- leül velem szemben a székre az asztal túl oldalára.

- Amikor még csak véletlenül párszor összefutottunk volt egy furcsa telefon hívásom. Valaki megfenyegetett, hogy hadjalak békén, mert bajom esik. Aztán ma reggel mikor hazaértem egy levél fogadott amin ismét egy fenyegetés állt. Azt írta, hogy nem hagytalak békén ezért megfog ölni.- átnyújtom a papír lapot.

Olvasgatja és áttanulmányozza. Megrázza fejét majd felpillant rám.
- Női vagy férfi hang volt a híváskor?
- Női. - bólint majd orrához emeli a lapot majd fintorogva rántja el onnan.

- Gondolhattam volna.- motyog orra alatt.
- Tudod ki az? - erre csak bólint.
- És??... nem akarod elmondani?- órájára pillant majd rám.

-Rohanom kell vissza az órámra, este átrohanok és megbeszéljük - megkerüli az asztalt majd egy csókot ad számra és egy pillanat múlva már el is tűnik.

Mi a picsa volt ez?

*

Hazafele tartok gyalog, mert valami dolog folytán elromlott az autóm.

Magassarkúm hangosan kopog az este csöndjében. Egy pillanatra megállok, mintha figyelnének. Hátra fordulok körül nézek. Nem látok senkit sem.
Telefonom vad csörgésbe kezd amitől kishíján szívrohamot kapok.

Kikapom a telefonom a táskámból. Adam.

-Hello. Mizu? -probálok laza maradni miközben ijedség utáni vad szív dobogásomat nyugtatgatom.
- Szia! Itt vagyok a lakásod előtt azt hittem, hogy már hazaértél.
- Elromlott az autóm nem indult be most meg sétálok haza. Sietek.
- Miért nem szóltál haza hoztalak volna?! Aztán meg valami bajod esik. - szólal meg kicsit mérgesen és kicsit aggódva.

- Ami azt illeti, szerintem valaki köv...- hirtelen valaki hátulról lefog mire felsíkítok. Telefon kiesik a kezemből. A szám elé pedig valami büdös anyag kerül amitől egyből elkezdek szédülni...majd sötétség.

Adam szemszög
-Ami azt illeti, szerintem valaki köv...- dulakodást hallok majd Camille síkítását amit nem csak telefonon keresztül hallok. Elkezdek rohanni a hang irányába. Futok de nem látok senkit.

Lelassítok majd lepillantok. Meglátom a telefonját amelyen nevem áll hívás közben.

Itt volt.

Telefonálok a rendőrségnek akik egyből elkezdenek intézkedni.

Telefonom elkezd csörögni. Ismeretlen szám. Felveszem.
- Igen tessék? - szólók a telefonba.
- Nálam van...és az ígéretem pedig betartom. Meg fog halni.- majd ki nyomja az ismeretlen női hang.

A zaklatója volt...

Rose volt...

Rose.

Egy régi ismerős? Vagy valaki más? +18Where stories live. Discover now