Hirtelen ülök fel az ágyban. Lihegek és izzadok. Hátulról valaki átölel, hátra fordulok.
Adam.
- Mi a baj? -kérdezi halkan még álmos hangján.
Nem felelek. Felé fordulok teljesen es felülök a csípőjére. Megfogom az arcát kétoldalt majd lassan lehajolok és megcsókolom. Ő egyből vissza csókol.
Simogatom mellkasát, egyből megérzem magam alatt ébredező férfiasságát amitől belenyögök a csókba.
Hirtelen fordít rajtunk, hogy én legyek alul. A csókot megszakítja és elindul lefele a nyakamon. Apró csókokkal kényeztet közben nekem szorítja keménységét amitől szinte kiszorul az összes levegő a tüdőmből.
Halkan kuncog majd folytatja édes kínzásom. Felsőm alá nyúl amit lassan le is húz rólam.
Elért melleimhez. Megáll egy pillanatra és rám néz. Tekintette perzsel, éget. Lábam között valami megindul, mellbimbóim megfeszülnek és én hangosan felnyögök.
Már a tekintetétől eltudnék élvezni.
Egyik percről a másikra bevadul, lerángatja alsóneműm kezeimet kissé erősen leszorítja fejem fölé egyik kezével. Másikkal lerángatja magáról az alsónadrágot.
Szemeimbe néz, széthuzza lábaimat majd középpontomhoz nyomja ujját. Szinte ordítva nyögök fel.
- Oh, Camil ennyire kívánsz? - húzza még az agyam. Felmordulok válasz képpen.
- Van nálad gumi?- kérdezi felizgulva teljesen.
- Gyógyszert szedek.- válaszolok halkan.Váratlanul belém vágja magát amitől felmordul. Felkiáltok és próbálom elhúzni kezeimet keze alól. Tövig belém vezeti magát és most két kézzel szorítja le a kezeimet a fejem mellé.
Durván de mégis óvatosan kezd el mozogni, hogy ne okozzon fájdalmat. Nyakamba hajol és apró csókokkal izgat még jobban.
Egyre gyorsabban mozog majd durván megcsókol. Felnyög, elengedi kezeimet majd combjaimba markol és még közelebb húz magához ami szinte már lehetetlen.
- Néz rám. - kéri én pedig teljesítem. Lassan kinyitom a szemem és szemeibe nézek.
Egyszerre nyögünk fel egymás tekintetétől. Hirtelen besötétül szeme szinte már fekete.
Erőteljesen kezd el lökni majd megáll, elhúzódik.
- Fordúlj háttal nekem. - utasít.
Egyből megteszem amit mond. Háttal fordulok neki. Négykéz lábra állít.
Egy mozdulattal bennem van. Elkezd mozogni most már lassabban. Nyögök folyamatosan minden egyes lökésnél.
Lenyomja mellkasom az ágyra és teljesen rám dől. Olyan pontot érint amit nem is tudtam, hogy van. Majdnem elélvezek de megáll.
Feltérdel majd a hajamba beletúrva hátra húz és a másik kezével mellembe markol.
Elkezd újra mozogni, Ő is egyre közelebb van. Elengedi a hajam és egyre sűrűbben kezd el nyögni ahogy én is.
Hirtelen hangosabban nyög fel az eddigieknél és elélvez amitől én is a csúcsra jutok.
Lihegve omlik rám én pedig az ágyra.
Pár perc múlva lefordul rólam, mellém fekszik az ágyra majd magához húz.
Mellkasára fekszem ránk húzza a takarót. Ad egy csókot a fejem tetejére.
- Szóval mit álmodtál?- kérdezi vigyorogva.
Felnevetek és megrázom a fejem. Hozzá bújok.
Megtörtént...
Az álmom...Valóra vált...
YOU ARE READING
Egy régi ismerős? Vagy valaki más? +18
FanfictionEgy férfi aki 4 éven keresztül kisérte Camille-t a gimnáziumi évei alatt. Vajon ki lehet az? Osztálytárs? Egy barát? Talán évfolyamtárs? Vagy egy tanár? FIGYELEM KÁROMKODÁST ILLETVE EROTIKUS JELENETEKET TARTALMAZ!! CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE! A történ...