Kopogtatnak az ajtón. Már sokadjára de nem érdekel... tudom hogy Adam az. Nem akarom látni.
***
Két héttel ezelőtt
Visszaértünk a boltból megvettünk minden amire szükségünk lesz. Az út közben megbeszéltük hogy filmet nézünk és egy kicsit összebújunk mivel másnap Adamnak vissza kell mennie dolgozni.
-Akarsz valamit enni? -kérdezte Adam
-Nem, köszönöm, csak legyünk együtt.- válaszoltam, valamiért rossz érzés húzza össze a gyomrom hirtelen sebességgel kezd el dobogni a szívem. Rá pillantok arra a személyre aki az életet jelenti. Ismét összeszorul a gyomrom a szemem könnybe borul.
-Mi a baj szerelmem?- szalad oda hozzám.
-Rossz kedvem lett valamiért furán érzem magam,rossz érzésem van.
-Nekem is már egy ideje, de ne foglalkozzunk vele. Bármi történjék is én itt leszek veled. Szeretlek.-mondja majd magához ölel megszorít. Megnyugtat a közelsége de nem eléggé.
-Na gyere nézzünk filmet és felejtsd el az egészet, most az a fontos hogy együtt legyünk igaz?
-Igaz, szeretlek.- adok egy csókot húsos ajkaira. Elbódít az íze mint mindig. Mit tennék ha ő nem lenne itt mellettem?
Eltelik jó pár óra mikor hirtelen megszólal valahol egy telefon. Adam felriad mellettem és megy is felkeresni elveszett mobilját.
Hallom mély mormogos hangját a konyhából. Lassan felkelek a kanapéról és mezitláb utána surranok.
Mikor kiérek még telefonál, meglátom saját mobilom ami éppen felvillan üzenetet jelezve.
Megnyitom az üzenetet és lesokkolok.
Csak fogom remegő kezemben, érzem kezdek rosszul lenni.
Nem tudom mennyi idő telhetik el mikor érzem hogy Adam hozzám szól.Messziről simít meg a hangja.
-Mi a baj? Rosszul vagy?-hallom féltő hangját.Ránézek, érzem összeszorul a tüdőm, elhomályosul a látásom.
Elé dobom a telefonom az üzenettel együtt.
- Édesem ez nem az aminek látszik.-szólal meg mély hallgatásából.Csak megrázom a fejem majd kifordulok a konyhából, felkapom a cipőmet és kirohanok a lakásból.
Egy undorító képpel a fejemben.
Rose és Adam egy képen.
Ahogy Adam öleli át..
Szerelmes csókban összeforva...
YOU ARE READING
Egy régi ismerős? Vagy valaki más? +18
FanfictionEgy férfi aki 4 éven keresztül kisérte Camille-t a gimnáziumi évei alatt. Vajon ki lehet az? Osztálytárs? Egy barát? Talán évfolyamtárs? Vagy egy tanár? FIGYELEM KÁROMKODÁST ILLETVE EROTIKUS JELENETEKET TARTALMAZ!! CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE! A történ...