Ian

6.8K 142 3
                                    

Reggel mocorgásra kelek fel, ami mellőlem jön. Hirtelen beugrik a tegnapi este. Megfordulok, meglátom Adamat aki hátán feküdve szuszog de egyik keze rajtam fekszem.

Teljes testtel felé fordulok át vetem az egyik lábam a törzsén majd közelebb húzodok hozzá és a nyakhajlatába temetem fejemet.

Kicsit mocorog majd szuszog tovább. Elkezdem puszilgatni a nyakát, hogy felébredjen. Morog majd egyik kezét combomra teszi és megszorítja. Folytatom tovább az ébresztést közben elkezdem simogatni mellkasát.

Pár pillanat múlva már alatta találom magam.
- Szeretnél valamit kedvesem? - kérdezi engem az ágyhoz szegezve.
- Unatkoztam és gondoltam felkeltelek.
- És ezt így kellett, hogy hideg zuhanyt kell vennem miattad? - közeledik egyre jobban arcomhoz.

- Ki mondta, hogy hideg zuhannyal kell megoldanod eme súlyos problémát? -húzom fel szemöldököm és suttogok ajkaira.
- Oh kicsit merész lettél. Mi történt?
- Más a környezet.
- Az ágyam más környezet?

Már csak bólogatni tudok. Elkezdi kínzásom, nyakamon apró csókokat hagyva lassan kúszik egyre lejjebb testemen.

Nagy sóhajokkal, apró nyögésekkel díjazom cselekedetét. Visszahajol ajkaimhoz majd egy puszit nyom rá. Nyakánál fogva visszahúzom egy csókba. Lábaimat dereka köré tekerem úgy szorítom magamhoz. Ágyékát enyémnek nyomja mire szinte felkiáltok a csókba. Egyik kezét végig húzza oldalamon majd vissza a nyakamhoz, nyakamtól melleim között nőiességem felé símít végig lassan. Szorosabban fog magához, elkezdi magát dörzsölni hozzám. Hangosan morog amitől mégjobban beindulok. Keze becsúszik tőle kapott felsőm alá. Kezem hátán illetve fenékén símít végig folyamatosan. Újra nyakamat kezdi kényeztetni, forró lélegzete csiklandozza bőrömet.

Nyögések és sóhajok között alíg hallhatóan jön be valaki a lakásba szinte lopakodva.
Hirtelen felrántja valaki a hálószoba ajtaját.
- Szép jó reggelt kedves báty...mi az isten.- hallok meg egy férfi hangot. Szétrebbenünk Adam hirtelen rám rántja a takarót, mert a pillanat hevében lekerült a felsőm valamilyen módon a földre.

- Te mi a jó büdős életet csinálsz a rohadék lakásomban Ian? - kérdezi az illetőt szinte üvöltve.
- Minden reggel megyünk futni, nem rémlik? Bár ha nem zavarok be akkor lement volna egy egész maraton. - röhög saját viccén. Fejemre húzom a takarót és én is elkezdek nevetni.

- Ian huzzál kifele most. - kiált rá. Még mindig kicsit nevetve kikukkantok a takaró alól.
- Az öcsém, sajnálom.- ad egy rövid csókot.
- Öltözz fel aztán gyere ki. Bemutatlak ennek a köcsögnek.
- Jó. És Adam ne aggódj lesz még alkalmunk befejezni.- mondom rá kacsintva miközben az ágyból mászik ki.
- Hidd el nem marad ez befejezetlenül.- kacsint majd el tűnik az ajtó mögött.

Gyorsan rendbe szedem magam, felkapom a felsőm majd kimegyek a konyhába ahonnan hangok szürődnek ki.
- Hello. - köszönök mindkettőjüknek mire felém fordulnak.
- Hello gyönyörű, Adam öccse vagyok Ian. Mesélj, téged hogy hívnak? Hány éves vagy? Van diplomád? Hol dolgozol? Szereted a kínait? - hadarja pattogva miközben a kezemet szorongatja. Nevetve rázom meg a fejem.

- Szia Ian! Camille Artmenson vagyok, 27 éves. Nincsen diplomám. Egy könyv kiadónál dolgozom és igen imádom a kínait. - nevetek mire csak megölel.

- Adam, szerintem jó választás volt! Amúgy Camille én meleg vagyok nem kell félned tőlem nem fogok közétek állni a gyönyörű külsőmmel és személyiségemmel.

- Ian vegyél levegőt és ülj le a seggedre és idd meg a kávédat. - nevet öccsén majd lenyomta a székre és kezébe adja a kávéját.
- Camil csináltam neked teát. - nyújtja felém a bögrét benne a forró itallal.
- Köszönöm. - mosolygok rá miközben elveszem a bögrét. Leülök egy székre majd elkezdünk beszélgetni minden féléről.

Délután haza vergődők nagy nehezen. Postaládában pár csekk és egy levél vár.
Nincsen rajta név csak az enyém. Kibontom majd megnézem benne lapuló papír lapot.

Csak egy sor áll rajta.

Megmondtam, hogy hagyd őt békén...
Nem tetted ezért megfoglak ölni..

Megfoglak ölni...

Egy régi ismerős? Vagy valaki más? +18Where stories live. Discover now