Sır

1.2K 108 15
                                    

CHRİSTİNA       

Sırlarımız bizi hasta eder.

Okul bahçesine john ile beraber girdik.Okul bahçesi dans eden,gülen ve konuşan öğrencilerle doluydu.Tanıdık bir yüz görmek için bahçeyi taradım.Sonunda benimle aynı sınıfta,sessiz sakin bir kız olan kelly'i gördüm.

''beni takip et'' diye fısıldadım john'a.

Oda başıyla onayladı.Konuşan ve gülen bedenlerin arasından ilerleyerek kelly'e ulaştım.

''Günaydın kelly''

''günaydın christina''

''Alex'i gördünmü ?''

Gülümsedi''Evet en son takım arkadaşlarına seni soruyordu.Sonra şu tarafa gitti.Onu birdaha görmedim.''Eliyle sol tarafı gösterdi.

''Teşekkür ederim.''

''rica ederim.''

Bu sefer sol tarafa doğru ilerlemeye başladım.Alex'in takım arkadaşları buradaydı.Demekki çok uzakta değil..Gözlerimle onu aradım.Sonra onu duvara yaslanmış bir halde buldum.

Kucağında elena ile birlikte.

Buda yetmezmiş gibi beyfendi elena'nın göğüslerine bakıyordu.

Ben kıskanç bir insanım,sevdiklerime karşı aşırı korumacıyımdır VE ŞUAN KISKANÇLIK İÇİMDE BİR PENÇE GİBİ GÖĞSÜMÜ TIRMALIYOR.John yavaşça elini elimden çekti.Temkinli adımlarla geriye çekildi.Benim bu halimi gören diğer öğrencilerde yavaş adımlarla geriye çekildi.(Buradaki çoğu öğrenciyle yıllardır arkadaşız.Yani küçükken nasıl bir mal olduğumuı,kavgalarımı herşeyimi biliyorlar.Bide bunun üstüne dylan'la beraber  1 yıl dövüş sanatı kursuna gitmemizde buna tuz biber ekiyor.)

Beyfendi bu bu hareketlenmeyi fark etmiş olacakki  gözlerini elenadan ayırabildi.Ben senin o güzel gözlerini pıt pıt yerınden oyacağım alex sen merak etme.Gözleri benim gözlerimi buldu ve gözbebekleri büyüdü.Hemen üstündeki elena kaltağını attı ve kendine çeki düzen verdi.Gözlerimi yavaşça elenaya çevirdim.Kollarımı sımsıkı göğsümde kavuşturdum.Oda ellerini yumruk yapıp iki yanına yerleştirdi.Hah beni tahrik etme kızım.Dakikalarca birbirimize baktık.Her saniye otam dahada gerildi.Kimseden çıt yok.Alex ve john  yanımda tetikte anlaşılan kavga etmemiz halinde bizi ayırmk için böyleler.Derin bir nefes aldım.Kavga edemem.Bugün alex için önemli bir gün.Okul içinde ortamı sakinleştirmem gerek.

Gülümsedim

Hop, bu beklediğimden farkli bir tepki aldı.Alex'le john çömeldiler.Elena teğildi ve tısladı.Saygıdeper izleyicilerim birer adım geriye çekildiler.Kollarımı çözdüm sonra alex'in yüzüne bile bakmadan  okula gerisin geri yürümeye başladım.Herkes kenara  çekildi.Şuan yüzümün hali nasıl acaba ?

En önemlisi alex ve elena işin burada bitmediğinin farkında.

Benim okula girmemle herkes derin bir nefes aldı.Hadi ama okadarda şirret değilim.Arkamdan ayak sesleri geliyor.Ayak  seslerine göre bu alex.

''Christina''

''aşkım''

''Christina, bak meleğim''

Sınıfa girdim.Çantamı sıraya bıraktım...Arkamda alex hala konuşuyor.Ben ne ara bu kadar sakin oldum ?

''Efendim ?''

Alex derin bir nefes verdi.''Christina bak.''

Elimi kaldırdım.''Sus alex.''

''Ama..''

KRİSTAL KANATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin