Azıcık mizah yapayım dedim :D Bölüm adını biraz tahaha :DD:D Aslında başka bölüm adı bulamadığımdan değil -.- (Evet bulamadı.Aslında tecrübe olacaktı ?!)Bu daha yaratıcı geldi bölüm adında dediği gibi :D Bol dövüş var umarım beğenirsiniz yorumlarınızı eksik etmeyin :DTecrübeyi akıllıca kullanırsanız hiçbirşey zaman kaybi değildir.-Rodın
-Christina-
''Sen ne yaptığını sanıyorsun !''Sesim tahmin ettiğimdende yüksek çıkmıştı.Öfkeden titremeye başlamıştım.Sakinleş christina.Öfkene tutunarak akılsızca saldırmanın nelere mal olduğunu gayet iyi biliyorsun.Kavga edeceksem bunu düzgünce yapmalıydım.Chris ne halt ettiğini sanıyord ?Lanet olası satranç.Gün geçtikçe satrançtan dahada nefret etmeye başlıyordum.
Chris güldü.''Köşeye sıkışan bir kedinin yapabileceği tek bir şey christina.Saldırmak.Hadi gel bakalım.''
Sıkılı yumruklarımı göğsümde birleştirdim.''Pekala dediğin gibi olsun.Ama kendimi tutmayacağım.''
Chris gerindi.''Biliyorum.Bende kendimi tutmayacağım.Tek taraflı olursa ne eğlencesi kalır ki ?''Bir adım öne çıktı.
Başımla diğerlerini işaret ettim.''Peki ya onlar ?''
Güldü.''Ben bir işe bulaştıysam onlarıda kendimle beraber batırırım.Yani evet biz dövüşmeye başlayınca onlarda dahil olacaktır.''
''Yani teke tek değil ?''
''Hayır teke tek.Benim işime karışmayacaklarını daha doğrusunu karışamayacaklarını biliyorlar.Bu yüzden ''Arkamdaki arkadaşlarımı baktı.''İkimizin tek taraflı değil ama onlarınkı tek taraflı olacağı kesin.''
Arkama hızlıca bir bakış attım.Arkadaşlarım bana gülümsüyordu.Rahat bir nefes vererek önüme döndüm ve gülümsedim.Bunca zamandır yaptığımız antremanlara şükürler olsun.
''Bizi küçümsüyorsun.''
''Hah.''
Ava kıkırdadı.''Okul kavgası ha bu gerçekten eğlenceli olacak.''
Arkadan Elena'nın sesi geldi.''Kesinlikle.''
Herkes birden sessizleşti ve birbirine bakmaya başladı.Alex yanıma gelmiş ve thomas'a öfkeyle bakıyordu.Kimse yerinden kıpırdamıyordu.Aslında kimse ilk hamleyi yapmayı istemiyordu.dikkatimi hem chris'e hemde çevreye vermiş tetikteydim.Kavga etmek isteyenler geriliyor hazırlanıyorlar,istemeyenler ise geriye çekiliyorlardı.Chris'in bana öğrettiği önemli bir numaraydı bu.Üstünde çalışarak algılarımı dahada güçlendirmiştim.
Thomas sıkıntıyla alnına düşen sarı saçlarını geriye attı ve gözlerini devirdi.''Pekala cidden !Çok sıkıcısın.Birinin burayı....''
Alex'e doğru atıldı ve heyecanla bağırdı.''Hareketlendirmesi gerek !''
Alex üzerine gelen darbeyi ustalıkla karşıladı.Dikkatimi tekrardan chris'e vermeden önce thomas'ın yüzünde oluşan şaşkın ifadeyi yakalayabilmiştim.
Thomas!ın atağı üzerine herkes birbirine girdi.Bende bu fırsattan yararlanarak chris'in üzerine doğru koşmaya başladım.
Chris'in durduğu yere doğru yumruğumu kaldırdım ve vurmaya hazırlandım ama şaşkınlıkla kendimi durdurdum.
Chris'in durduğu yerde yeller esiyordu.Savunma pozisyonu alıp etrafımı incelemeye başladım.Siktir.Bunu düşünmemiştim.Benim karmaşadan faydalandığım gibi oda bu avantajı kullanmış ve kalabalığa karışmıştı.Sıkıntıyla etrafıma göz gezdirdim.Kavga eden insanların bağırışları,birbirine çarpan bedenler,Akıllıca hamleydi.Direk saldırımı karşılayacağını düşünmüştüm.Şimdi kalabalık benim lehimeydi nereden çıkacağını kestirmekte zorlanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRİSTAL KANATLAR
Fantasia''Kader oynanması tehlikeli ve ölümcül bir oyundur.'' Vazgeçilmez bir yetenek,kazanılması gereken bir savaş Christina on altı yaşında oldukça çekici bir kız,hayatta istediği her şeye sahip,iyi bir aile,iyi bir sevgili,iyi dostlar. Christina'nın hay...