Arkadaşlar şuan deyim yerindeyse wattpadi parçalamak istiyorum :D atığım bölümleri silyor önceki bölümlerle yada yeni hikaye olarak çıkartıyor tuhaf bu yüzden yarına yb atacağım hepinizden özür diliyorum.(bu sorun bi tek bende değil sanırım :D)
Alex'in kucağında tam 15 dakika kaldım.Sonra ayağa kalkmak için hazırlandı.Sızlandım.''Yaa alex biraz daha.''
Güldü.''Olmaz bebeğim yapacak işlerimiz var.''
Tam ağzımı açmıştım ki kendimi koltukta buldum.Kucağından atmıştı beni öküz herif.
''Off çok gıcıksın.''
''Biliyorum,Meleğim bu akşam bara kutlamaya gideceğiz.Hazırlıklarına başlasan iyi olur.Bende kursla konuşacağım.''
''Dylan ve diğerlerinin kabul edeceğini nereden biliyorsun.?''
Göz kırptı.''Orasını bana bırak''
Ofladım koltuktan kalktım ve odama doğru yürüdüm.Gardırobumu açtım.Kendime kıyafet bakarken bir yandanda alex'i dinliyordum.
''Evet ethan gidilecek.''
''Hayır olmaz.''
''Önemli bana güven adamım ''
'' Bana bak sızlanma tüm hafta sonu yatıyorsun.En azından işe yarar birşeyler yap.''
''Görüşürüz.''
Gülümsedim.Alex ve ikna yeteneği.Kıyafet ve ayakkabımı seçip yatağın üstüne koyup aşağı indim.
Aşağı indiğimde bu sefer alex dylan'la konuşuyordu.Ağzımı oynatarak hazırım dedim.Oda başıyla filmleri işaret etti.Saatini gösterip eliyle dört yaptı.
Hımm,demekki film izletyeceğiz.Daha kutlamaya dört saat var.Alex kafasıyla mutfağı işaret etti..Başımla onayladım.Alex'in yaptığı sandiviçten hayır gelmez.Adam akıllı birşeyler yapayım.Ben makarnayı hazırlarken alex dylan'la konuşmasını bitirmiş.Gideceğimiz kursa kayıtları yapıyordu.
Acaba doğru mu yapıyorduk?Suçluluk kalbimi sımsıkı kavrıyordu..Sırf benim aptal rüyam yüzünden arkadaşlarımı bu yola sürüklemem doğru muydu ?
Tabiki hayır.
Yani kendini korumaktan ve önlem almaktan zarar gelmez değil mi ?
Alex telefon konuşmalarını sonlandırdı.Sonra bana içeriden bağırdı.
''Meleğim,ben filmi seçiyorum sende makarnayı hazırlayınca yanıma gel olur mu ?''
''Tamam ama sakın filmi bensiz başlatma !''
''tamam.''
Makarrnayı hazırlayıp tabaklara koydum.Üzerinede hazırladığım özel sosu döktüm.Yanınada iki tane portakal suyu doldurup tepsiye düzgünce yerleştirip salona girdim.Alex'in yanına oturdum.Gözlerini sımsıkı kapattı. ve yemeğin buharını içine çekti.
''Çok güzel kokuyor aşkım''
E tabi ben yaptım.Sırıttım. ve tabağı ona verdim.Çatalı makarnaya batırdı ve yedi.Gözlerini kapattı ve başını arkaya attı.Beğendiğini belli eden mırıltılar çıkardı.
''Çok lezzetli olmuş aşkım.''Sonra gözlerini açtı ve dudaklarımdan öptü.
''Ama senin kadar değil aşkım.''
Kızardım.''Üff salak.Önüne dön ve filmi başlat.''
''Emredersiniz.''
Oynat!a bastı.Her zamanki gibi vurdulu-kırdılı bir film.Gözlerimi devirdim.Tamamhani bende seviyorumAma yanı bugün kavga edip barışmısız ,Zaferinizi kutlamışız,öpüşmüsüz ,rüyamı dahhi anlattmışım bi zahmet romantik bi film koy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRİSTAL KANATLAR
Фэнтези''Kader oynanması tehlikeli ve ölümcül bir oyundur.'' Vazgeçilmez bir yetenek,kazanılması gereken bir savaş Christina on altı yaşında oldukça çekici bir kız,hayatta istediği her şeye sahip,iyi bir aile,iyi bir sevgili,iyi dostlar. Christina'nın hay...