BAŞLANGIÇ 2

1.6K 115 19
                                    


İkiletmedim.ve koşmaya basladim.Kostum en sonunda bir ara sokaa daldimve evin yangın merdivenine tirmandim çatıya cikinca sirtimi  bacaya dayadim ve büyük agaca baktım.

Ve onlari gördüm.

Siyahları

Siyah renkli katilleri.

İnsandilar ama arkalarında ters V şeklinde tüylü kanatları vardı.Agacın dediği kadar varmış.Kanatlarıda elbiseleride  simsiyahti.Ellerinde büyük türlü türlü silahlar vardı.Ve onlar ne be ? boyum kadar kırmızı gözlü iğrenç yaratıklar vardı.Kopektiler sanırım.Korkudan.kaskati kesilmistim.Oturduğum yere mihlanmistim.Ağaca saldiracaklarindan şüphe yoktu.
Bunun düşüncesi bile midemi bulandirmaya yetiyordu.
En irileri ve en igrencleri öne çıkıp dudaklarını yaladi.(aslinda cok yyakisikliydi ilahi bir güzelliği vardi.askerlerin hepsi cok yakışıklıydı Ama hepsinin gözleri bir tuhafti.Nekadar yakisikli olurlarsa olsunlar ağaca silah dogrultuklari için hepsi benim için birer pislikti)Konuşmaya başladı.Sesinde gizli bir tehtid vardı.
"Küçük kız nerede ?"
Anaa yeter Ama ağaç 1 Bu salak 2 .BNornal dünyada olsaydık ağızlarının payını şimdiye çoktan vermistim.Fakat Bu tipsizlerden ödüm patlıyordu.Çaresizce izleneye devam ettim.Sonra hepsi konuşmaya başladı.
"Of sıkıldım konuşana kadar işkence etsek efendim ?"
"Okadar vaktimiz yok salak"
"hem Su kızın agacla bağlantısı yokmu inim inim inler şimdi o bagirirkende onu ararız"
"kesinlikle"
En sonunda Bu seslerin arasından güçlü bi ses duyuldu.Bu agacin sesiydi.
"Size gitmeniz için süre tanıyorum.Unutmayın burası benim sehrim ve benim iinsanlarim ve bana saldirdiginiz takdirde binlerce melek tepenize iner"
Normalde arkalarina bile bakmadan.kacacaklarini düşündüm.Fakat Sonra Bu durumda yapılacak en tuhaf şeyi yaptılar.
Gulustuler.Sonra yine bir arada konuşmaya başladılar.
"Cok korktum"
"Annecim anne"
"tir tir tittiyorum sanırım az önce altima yaptım"
Bu sözlerden Sonra kahkalara boguldular(halbuki bunun neresi komik salaklar)bense korkudan donup kalmıştım.Sonra birisi öne çıktı.
"Bu işe bir son verelim artık cok sıktı"
Bunu yapamazdı.Ağaca saldıramazdi buna dayanamam ve Bu durumda yapabilecek en tuhaf şeyi yaptım.Avazim çıktığı kadar bağırdım
Ağaçta dahil olmak üzere herkez donup kaldı.
Herkez etrafına bakmaya başladı.
Ve bir tanesi kafasını kaldirdi beni gördü.
"ışte orada ha.."
Cümlesini bitiremeden havada kan donduran bir çığlık duyuldu ve adam baltasiını ağaca savurdu.
Ağaç tepki bile veremedi.
Adam baltayı vurdu ve vurduğu gibi geri savruldu.Bunun üzerine diğerleri harekete geçti.
Ama beni gören melek hala bana bakıyordu.Yemyesil yeşim gozleriyle bana bakiyordu.
Adamlar saldırıyordu Ama nafile silahlari bir çeşit kalkana çarpıp geri gidiyordu.Çevremden başka insanların sesleri duyulmaya ışıklar yanmaya başladı.
Benimse tek yaptigimo yeşim gözlere bakmakti.Hiptonize olmuştum.Benimdi o gözler benimdi inanılmazdı.
Ben Bu dusuncelerdeyken biridi kalkanı geçti ve hancerini ağaca savurdu.
ve agacin gövdesine isabet etti.Camın kırılması gibi bir ses geldi.Ve gece 2 ciglikla delindi.
Malesef 2 cigliktan biri benimdi
1-)Camın kirilma sesinden nefret ederim.Buses beni hem korkutur ve canımı acitir.
2-)Bu acıyı nasıl tarif edeceğim bilmiyorum.
Nefesim kesildi.Kalcami sanki birisi kizgin demirle dagliyor gibiydi.Kaslarim tutmaz oldu.Bacadan kayıp yanagimi sertçe krişe carptim.Gözümün önünde
yıldızlar ucusmaya başladı yinede yüzümü çevirip ağaca bakmaya devam ettim.
Ağaçta dallarını bana çevirmiştı.
Sert bir rüzgâr esti.Etrafımızdaki sesler arttı.Diğerleride agacin dönüp kaldığı şeyi görmek için kafalarini çevirdiler ve onlarda dönüp kaldilar.Bazıları elindeki silahlari düşürdü.Birisi ağzını açtı "Bu o"diye.fisildadi. Digerleri lafa karışmadan havaya renkli ışıklar uçmaya başladı .Sarı,mavi,mor,kırmızı,yeşil,mavi,kahverengi ve bir tane en tepede bir tane beyaz vardı.
Liderleri lanet olsun diye bağırdı.Sonra ofkeden çakmak çakmak olan gozleriyle bana döndü.
"Yakalayın onu yakalayın !'
Kendimi ayağa kalkmaya zorladım.Zor olsada başardım.Adelelerim ciglikcigligaydi.Titreyen bacaklarimla çatıdan atladım.Bacaklarim sertçe  yere çarptı ve beni taşıyamadı.Bu seferde sertçe kafamı tasa carptim.gözlerim doldu.Yinede dogrulmayi başardım ve bir evin penceresinden destek aldım.Pencere pervazi koyu yoğun kırmızı renkli bir siviyla leke olmuştu.Sonra titreyen elimi başıma bastirdim.Elimde kan olmuştu. ve oluk oluk kan.akıyordu zamanım olsa başımı sarardim fakat peşimde manyaklar vardı.midem bulaniyordu.Hemen şuraya kusmamak için kendimi zor tuttum.Kah koşarak kah yürüyerek uyandigim yere  yuruyordum tamamen icgudulerimle hareketediyordum.Sonunda siyahlar benim atladigim sokağa varmışlardı.Bana aaval aval bakan.yakisikli cocukda aralarindaydi.Liderleri ve çocuk öndeydi bazıları agacin orada kalnmisti sanırım çünkü sayıları azalmıştı.Diğerleri onlara yetisemeden renkli  ışıklar tepelerine bindi. ve bir renk cümbüşü yaşandı.
Sonunda onların renkli ışıklar değil melekler olduğunu kavradım.kesinlikle onları izleyerek olebilirdim.İlahi bir güzellikten ziyade cenneten düşmüş gibiydiler.Çekici guzel ve düşmanlarına karşı tehlikeli.
Osirada ayağım yine tasa takıldı ve ben yine yeri boyladim o sırada liderleri tepeme bindi.
"seni gebertecegim"diye hirladi.Baltasini kafasının üstünde kaldirdi.Geri geri emeklemeye başladım Ama nafile ben geri gittikçe oda uzerime geliyordu iyi bok yedin christina.sen hangi kafayla eli baltali adamlarına aniriyosun iyi bok yedin geberecen şimdi mal mal Mal "iç sesimi susturdum ah suralardan bir taş bulabilsem.
Ve ben bunu dusunurken.liderleri kafama baltayı indirdi.

Selamm Bu sefer 3 bölüm yapmaya karar verdim bayağı uzun ve sizide sıkmak istemiyorum umarım hikayemi begenmissinizdir keyifle.okuyun .Yorumlarinizi ve voteleriniz bekliyorum opuldunuz.

KRİSTAL KANATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin