-Gerçek ile yalan arasındaki fark şudur:Her ikiside yaralayıcı olabilir,ama yalnızca biri,sonrasında sizi iyileştirmek için çaba harcar. -Georgıa Mason
Bu bölüm diğer bölümün devamıdır :DAra bölüm niteliğinde sizi fazla bekletmek istemediğimden dolayı hemen atıyorum :D En kısa zamanda kavgalı bir yeni bölüm sizi bekliyor :p
Bunların her yerden çıkması gerekli miydi ?Zamanlamaları iğrençti.
Alex yavaşça beni yatağa yatırdı ve yataktan atlayıp ayakkabılarını giy.Bense yerimde dikleşmeye çalışıyordum..Göğsüme giren ani ağrıyla inleyip iki büklüm oldum.
Birisi nazikçe omuzlarımdan beni kavradı.''İyi misin ?''
''Sakın bana dokunma chris.''diye fısıldadım.Chris hızla ellerini omuzlarımdan çekti.Omuzlarımı daha tanıdık eller kavradı ve yatakta doğrulmama yardım etti.Elimi alex'im omzumdaki eline koyup güven verircesine sıktım.Alexde banA gülümsedi.Chris ve thomas'a döndüğünde sıcak bakışlarından eser kalmamıştı.
Oldukça soğuk bir sesle konuşmaya başladı.''Evet,eğer işiniz bittiyse defolun.''
Thomas başını alaycı bir şekilde eğdi.''Amma sıcakanlıymıssınız yahu.''
Gülümsedim.''Sorma.''
Thomas yanıma yaklaştı ve yatağa oturarak tırnaklarıyla ilgilenmeye başladı.
''Doğrusu yangında olağanüstü bir performans sergiledin.''
''Ben doğru olduğuna inandığım şeyi yaptım.''
''Tabi ...tabi...''
Chris pantolonuynun kenarıyla oynamaya başladı.Şaşkılıkla ona baktım.
''Ben...''
Hepimiz chris'e bakmaya başladık.Thomasın bile kaşları kalkmış dikkatle chrisi izliyordu.
''Yaptığın şey...inanılmazdı.''
Mutlulukla güümsedim.Chrisde başını kaldırıp bana baktı ve oda gülmeye başladı.Alex'le thomas şaşkınlıkla bizi izliyorlardı.Thomas yataktan atladı ve chris'inm yanına gitti.
Chris'in yüzündeki gülümseme soldu ve derin bir nefes aldı.Gözlerindeki o içten bakış kayboldu ve yeniden eski benim nefret ettiğim haline geri döndü.Yüzümdeki içten bakışı sildim ve bende eski soğuk halimi takındım.
Eski chris'e ulaştığımı sanmıştım.Ama herzamanki gibi yanılmıştım o soğuk bir okadarda acımasız bir katıl olan christi.
Gıcık edici bir sesle konuşmaya başladım.''Eğer işiniz bittiyse gider misiniz dinlenmek istiyorum.''
Chris alaycı bir şekilde güldü.Önceki sıcak gülüşünden eser yoktu.''Bak sen kovuluyoruz ha''
''Doğru bildin.Sevgilimin dinlenmeye ihtiyacı var.''
Chris alaycı bir ifadeyle alex'i süzdü.Sonra sakince omuzlarını silkti ve hızlı adımlarla odadan çıktı.Hepimiz şaşkınca onun gidişini izledik.
Kalbimde tuhaf bir sızı vardı.Eski chris'i özlemiştim.
Thomas gülümseyerek üzerime eğildi ve başparmağıyla nazikçe çenemi havaya kaldırdı.Başını hafiften yana eğdi ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
O kadar yakınımdaydı ki sıcak nefesini yüzümde hissediyordum.Nazikçe eliyle yanağımı okşadı.
''Çok güzelsin biliyorsun değil mi ?''
Korkuyla alex'e baktım.Bize doğru sinirle bir adım attığını gördüm.Thomas gülümseyerek elini havaya kaldırdı.Ve eliyni havada salladı.Alex inleyerek duvara çarptı.Kalkmak için hamlede buluna thomas beni yatağa iyice sabitledi.
''Hiştt güzelim nereye ?''
''Bırak beni.Sen...''
Sözlerim başparmağının dudaklarımı okşamasıyla kemek zorunda kaldım.Başparmağı nazikçe dudağımı okşuyor.Tüy gibi dokunuşlarla dudak hatlarımı nazikçe takip ediyordu.Şoktan olduğum yerde donup kalmıştım.Korkmaya başlamıştım ve ani bir hareket yapmamak için kendimi zor tutuyordum.
Thomas gözlerimin içine baktı ve fısıldadı.''Eminim melekler senin kadar güzel olmayı diliyorlardır.''
Sonra geri çekilmeme fırsat vermeden sağ elini enseme koydu ve beni biranda kendine çekerek beni öpmeye başladı.
Gözlerim şokla faltaşı gibi açıldı ve ellerimi kaldırıp thomas'ı omuzlarından itmeye çalıştım.Yerinden bir milim bile oynamadı.
O sırada alex'in sinir ve acı içindeki bağırışını duydum.''Bırak onu !Ah...Lanet olası !''
Thomas'in dili dudaklarımı aralamaya çalışıyordu.Bense inatla dudaklarımı kapalı tutuyordum.İttirmemin bir çaresi olmadığının farkına varmıştım .Bu yüzden sertçe göğsüne ve omzuna sertçe vuruyordum.Ama thomas tınlamıyordu bile.
Thomas hırladı ve beni daha sertçe öpmeye başladı.
Oan yaptğım büyük hatanın farkına vardım.Onu itme çabalarım onu dahada teşvik etmiştim.Alex sinirle bağırmaya devam ediyor.Onun ağzından hiç çıkacağını düşünmediğim küfürleri sayıyordu.
Chris bana dövüş konusunda birçok şey göstermiş olabilirdi ama öpen bir siyahı nasıl uzaklaştıracağımı göstermemişti.
Şey aslında birkaç numara biliyordum ama onu yapacak pozisyonda değildim.
Thomastan kurtulmam için yapmam gereken tek birşey vardı oda...
Aklıma gelen fikirle heyecanla yerimde zıpladım.
Ellerimi omuzlarından çekerek thomasın boynuna sardım ve ellerimi sarı saçlarına daldırığp sımsıkı kavradım.Dudaklarımı aralayıp thomas'ın beni öpmesini izin verdim.
Dili dişlerime deyince sertçe ısırdım.
Hemde fena şekilde.Thomas'ın gözleri şaşkınlıkla aralandı ve geri çekilmeye çalıştı ama kollarım boynuna doladığı için geri çekilemedi.Dilini sertçe ısırmaya devam ediyordum.Hatta ağzıma kan tadı bile gelmeye bile başlamıştı.Thomas inleyip benden uzaklaşmaya çalıştı.
En sonunda dersini aldığını düşünüp kollarımı boynundan çektim ve onu ittim.Thomas şaşkınlıkla birkaç adım geriledi.
Sertçe ağzımdaki kana yüzünü tükürdüm ve bağırdım.''Sakın birdaha bana dokunma !''
Thomas önce şaşkınca bana baktı.Sonra gülerek gömleğiyle yüzünü sildi.
''Gerçekten melek hiç fena değil.''
Sonra arkasını döndü ve kapıya doğru ilerlemeye başladı.Yolun ortasında durup eliyle tuhaf bir hareket yaptı.Alex inleyerek yere düştü.
Zarzorda olsa yataktan atlayıp alex'in yanına çömeldim.Nefes alışverişleri hızlanmıştı ve burnu sinirden kızarmıştı.Alex'in en tuhaf ve benim en çok hoşuma giden özelliği sinirlenincee burnu kızarmasıydı.
Thomas kapıya doğru emin adımlarla yürüdü ve kapıdan çıkmadan önce bize kısa bir bakış attı.Gözlerindeki öfkeyi gayet net bir şekilde seçebilmiştim.
''Seni izliyorum güzel kız.Bu iş burada bitmedi.''
Sonra kapıyı arkasından sertçe çarparak çıktı.Bu tehtitten dolayı biraz ürkmüştüm.Endişeyle alex'i yüzünü ellerimin arasına aldım.
''İyi misin ?''
Çaresizce kafasını salladı.Biliyordum.Dibinde olup beni koruyamaması zoruna gitmişti.
''Alex sana anlatmam gereken çok önemli birşey var.''
Ve bu önemli meseleye birşey daha eklenmişti.
Thomas havayı kontrol edebiliyordu.
Öfke içerikli yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum :DYeni bölümü elimden geldikçe hızlı atacağım.Diğer bölüm daha heyecanlı olacak söz ve ayrıca alex'in anlatımıda var :D (Özledik değil mi ? )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRİSTAL KANATLAR
Fantasia''Kader oynanması tehlikeli ve ölümcül bir oyundur.'' Vazgeçilmez bir yetenek,kazanılması gereken bir savaş Christina on altı yaşında oldukça çekici bir kız,hayatta istediği her şeye sahip,iyi bir aile,iyi bir sevgili,iyi dostlar. Christina'nın hay...