-Christina-(50 gün önce )
İnleyerek yattığım yerden doğruldum.Neredeyim ben ?Gözlerimi kısarak etrafa baktım.Dümdüz bir ovadaydım.Yüz metre ileride orman başlıyordu.
Harika,öldüm ve cennete geldim galiba.
Düz bir ovaya.
''Hayır gelmedin.''
Arkamdan gelen sesle yerimden sıçradım.Arkamı dönmemle bana rüyamda yardım eden çocuğu görmem bir oldu.
''Ne ?''
Gözlerini devirdi.''Ölmedin.Rüyadayız.''
''Peki senin ne işin var rüyamda ?''
''Seninle konuşmaya geldim.'' ayağa kalkıp bana yaklaştı.
''Yaklaşma.''
Kaşları hızla havaya kalktı.''Sana yardım ettiğimi çok çabuk unuttun galiba ?''
Dudağımı ısırdım.Evet bana yardım etmişti.
''Sadece konuşacağız söz veriyorum.''
Şüpheyle ona baktım.
''Üzerimde hiçbir ölümcül silah yok.Sana yemin ederim.''
''İyi.''
Yaklaştı ve elini uzattı.Elimi tutup kalkmama yardım etti.
''Hem seni bir rüyada öldürmem.''
Ona sinirle baktım.Güldü.
''Espriden pek anlamıyoruz ha ?Gel yanıma otur.''
Yere çimenlere oturdu.Bende yanına oturdum.Bana döndü.
''Benim adım chris.''
Elini uzattı.Bu kadar sıcakkanlı olmasına sevinerek bende elimi uzattım.
''Christina.''
Elimi sıkıp gülümsedi.''İsimlerimiz ne kadar benziyor değil mi ?''
''Evet,benimle ne konuşacaksın ?''
''Sana yardım etmek istiyorum.''
Kafam karışmıştı.''Ne gibi bir yardım ?''
İç çekti.''Sen bir meleksin christina.''
''Ben...Ne ?''
''Melek.''
''Saçmalama melek olacak en son kişi benim.''
''Öylesin.''
''Ama..''
Gözlerini devirdi.''Sana böyle pat diye söylemem yanlış biliyorum.Kendi kendini keşfetmelisin,ışığını bulomalısı falan filan ama zamanımız yok.''
Dediklerini sindirmeye çalışıyordum.Yeşil gözlerine sinirle baktım.''Neye zamanımız yok !''
''Çünkü kraliçem,seni bulmamız için bir geçitle bizi dünyaya gönderdi.Şuan her yerde seni arıyoruz.Bulmamıza az kaldı.''
Dizlerimi göğsüme çektim.''Senin onlardan biri olmadığımı nereden bileceğim peki ?''
''Sana yardım ediyorum.''
Başımı iki yana salladım.''Yetersiz.''
Önüme geçti.Ellerimi tuttu.''Doğruyu söylemek gerekirse.Seni ilk gördüğüm andabir farklılık sezdim.Bu yüzden sana yardım ettim.Ve hala yardım etmek istiyorum.İçgüdülerim sana yardım etmemi söylüyor.Bırak izin ver.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRİSTAL KANATLAR
Fantasy''Kader oynanması tehlikeli ve ölümcül bir oyundur.'' Vazgeçilmez bir yetenek,kazanılması gereken bir savaş Christina on altı yaşında oldukça çekici bir kız,hayatta istediği her şeye sahip,iyi bir aile,iyi bir sevgili,iyi dostlar. Christina'nın hay...