Boku Yememek İçin

38 13 7
                                    

Çocukların veya gençlerin kötü şeyler yerine kitap yazmaya ve kitap okumaya yönelmesi güzel görünüyordu. En azından Wattpad'le tanışıp gerçek yüzünü görene kadar. Gerçekten ülke olarak geri gidiyoruz. Biz gençler ve çocuklar geleceğe açılan kapılarız, bu ülkenin geleceği bize emanet. Bazen ülkemizin genç/yetişkin kadınlarının neden böyle olduğunu merak ediyorum. Bir erkeğin boyunduruğunun altında yaşamayı kabul eden veya hayal eden bir kesim var. Bekın bu kesime bunu zorla yapan kişileri dahil etmiyorum.

Sadece hep aynı kitapların bulunduğu ana sayfamda gezerken bir hikayeye rastladım. Adını vermeyeceğim. Kitabın konusu yine mafya ve esaretle alakalıydı. Bir kız bir mafya cinayetine şahit oluyor sonra mafya tarafından kaçırılıyor ve onunla sonsuza dek yaşama mahkum ediliyordu. Beni içten içe yaralayan yazarın bunu hayal ederek yazmış olmasıydı. Genç kızların böyle şeyler hayal ettiğini biliyorum. Bir an böyle kişilerin temsil edeceğini bilmek beni korkuttu. Size soruyorum: gerçekten hayatınızdan, ailenizden, elinizde olan her şeyden vazgeçmek ve sonsuza dek esaret içinde yaşamak sizi mutlu mu edecek? Elinizdeki her şeyi alan birini sevemezsiniz, sevseniz bu bir hastalıktan ibarettir. Eğitim hayatınıza, geleceğinize, inançlarınıza, kararlarınıza, kişiliğinize bu kadar mı az değer veriyorsunuz?

Size söylüyorum, hiçbir erkek sizin üzerinizde bir hakka sahip değildir. Düşüncelerinizi hiç kimse sınayamaz. Biriyle birlikte olunca onun olmazsınız. Siz hiç kimsenin değilsiniz, hiç kimse sizin değil! Siz, kararlarınızın, ideallerinizin, inançlarınızınsınız. Masumluk diye bir şey yok! İsterseniz tüm ülkeyle yatın belirli bir yaşı geçtiyseniz bu hiç kimseyi ilgilendirmez. Bir insan seviştiğinde oradan birkaç damla kan akmıyorsa orospu olmuyor. Genç kızlar tecavüze uğrarken hemcinslerimin "ilk kimle birlikte olursan onunsun s.s.s," diyerek dolaşması beni sinirden deliye çeviriyor.

Biliyorum bu bölümün doğru okuma ve yazmayla bir alakası yoktu ama bunu yazmam gerektiğini biliyordum. Eğer bir kitap veya bunun gibi bilgilendirici bir hikaye yazıyorsanız sizden de böyle bir şey yazmanızı isteyeceğim. İsterseniz bu yazıyı kopyala yapıştır yapın, umurumda olmaz, mutlu bile olurum. Sadece artık bir kadın olarak haklarınızı bilin. Tüm esaret içinde yaşayan kadınlar adına özgürlüğünüzün tadını çıkarın. Küçük kızlar kaçırılıp satılıyor, evlendiriliyor. Okuyup, iyi bir yere gelip böyle çocukları veya kadınları kurtarmak için çabalamak varken böyle hayaller kurmayın. Birde hayalleriniz gerçekleşirse ve mafya yakışıklı ve romantik çıkmazsa boku yersiniz. Çıkarsa da boku yersiniz.

Beni dinlediğiniz için teşekkürler. Gelecekte, geri kafalılıktan kurumak üzere olan ülkemize bir şeyler katmanız dileği ile, sağlıcakla kalın!

Kitap Bu OlmamalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin