Sizin Hikayelerinizi Keşfetmek

17 3 0
                                    

Hadi biraz günlük olaylar hakkında sohbet edelim. Dünyada olan şeyleri size tekrar hatırlatmak istemem ama buna değinmeden de edemeyeceğim. Çoğumuz evlerimize tıkıldık, internetin kıyısında dünyadan kopmamaya çalışıyor. Bilmiyorum belki de kopmalıyız, ne dersiniz? Son zamanlarda neslin getirdiği, herkesin bildiği, dünyada konuşulan şeyleri öğrenmemeye çalışıyorum. Sanırım ancak böyle beynimi gereksiz bilgilerden arındırabileceğim.

Böylesi bir dönemde umuyorum ki bolca kitap okudunuz ve yazdınız. Nasıl ilhamlar size ulaştı bilmiyorum ama bende pekte bir tık yok. Yeni işlere adım atmaya çalışıyorum ama sanırım insanların sizi internetin çöplüğünde bulması göründüğünden daha zor.

Bu yüzden bu keşfedilmeyi beklediğim boş zamanlarımda yine sizlerden birkaçının kitabını yorumlayabilirim diye düşündüm. Sanırım harcayabileceğim verimli bir zaman olacak ve birkaçınızı mutlu edebileceğim.

Lütfen çekinmeden, gururla yollayın bana Wattpad'de yayımladığınız hikayeleri, isterseniz yazılarınızı da yollayabilirsiniz ama bunu çok istediğimi söyleyemem. Ve kişisel yazılarınızı da tanımadığınız insanlara yollamanızı tavsiye etmem, en sevdiğiniz yazara bile. Her hangi bir platformda yayınlanmış olan acemi, yarım, bitmiş, şiir, kurt adam, klişe her neyse artık yollayabilirsiniz. Dönem dönem arkadaşlarımla dönüp gülerek okuduğum utanç verici hikayeler, şiirler yazmayı denemiş biri olarak yazılarınızı okurken ön yargılarımı kullanmam.

Ayrıca hayatım boyunca, okuduğum kitap ne kadar popüler ve güzel olursa olsun, yazarları hep olumlu olumsuz eleştirirdim. Sanırım benim mükemmeliyetçi olan noktam kitaplar. Bu huyum bana okurken işkence etse ve yazı yazarken beni zorlasa bile sanırım eleştirmen yanımı geliştirdi.

Yine de benimde kendi halinde yaşayan, aynı sizin gibi genç ve heyecanlı sıradan biri olduğumu unutmayın. Birçoğunuzdan çok daha kötü yazıyorum ve belki daha az okudum. Kısacası ben sizin potansiyel okuyucu kitlenize çok benziyorum.

Umarım kitaplarınızı bana yollarsınız ve bende göz atıp hakkında bir bölüm yayınlayabilirim.

Çalışırsak başaramayacağımız şey yok, keşfedilmeyi beklemek yerine keşfedelim, çalışalım ve hayal kurmayı asla bırakmayalım.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kitap Bu OlmamalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin