Öncelikle bu bölümü okumadan önce bir IQ testi yapmanızı istiyorum. IQ'nuz ikinin üzerindeyse ne demek istediğimizi anlayacaksınız. Anlamazsanız da boş verin gitsin.
Wattpad'te bir sürü popüler yazar veya kullanıcı var. Abi öncelikle sormak istiyorum. Milyonlarca oyu olan, basılmış bir kitabın mı oya ihtiyacı vardır yoksa ünlenmemiş, az voteli kitapların mı? İyi bir kitaba oy verince iyi bir yazar veya iyi bir kişilik olmuyorsunuz.
Geçen gün popüler bir kullanıcının profilinde geziyordum. Kısa zaman önce Yabancı, Gözlük vb. basılmış, ünlü bir kitaba oy verdiğini gördüm. Bakın, ön yargılı davranmak istemem ama çok saçma. Abicim kitap Wattpad'te yayından kaldırılmış, neye oy veriyorsun? Olmayan bölümlere mi? Böyle kitaplara oy verenlerin çoğunun kitabı okumadığından adım gibi eminim. Kardeşim kendinizi rezil etmekten başka bir şey yapmıyorsunuz.
Pek popüler olmayan bir kullanıcının profilinde gezerken oy verdiği veya yorum yaptığı kitaplara baktım. Gözlük, 4N1K, Yabancı, Psikopat, Ölüme Fısıldayan Adam (örnek veriyorum,) Psikopat haricinde bunları bende okudum ama kardeşim ben satın alıp okudum. Çünkü yayından kaldırılmış bir şeyi okuyamam. Lütfen bu platformu kitap okumak ve yazmak için kullanın. Birileri iyi veya popüler kitapları okuduğunuzu düşündüğünde kültürünüz veya karakteriniz gelişmeyecek. Bütün gün insanların gözündeki kendinize odaklanmak yerine o zamanı gerçekten iyi kitapları okumaya harcayın.
Böyle insanları gördüğümde yüzlerine, "Ciddi Misin!" diye bağırmak istiyorum.
Ciddi olun kardeşim, kitap ciddiyet gerektirir.
Kendinize gelip bir aynaya bakın. Öyle yazarlar görüyorum ki oy verdiğinizde size özelden teşekkür ediyor. Bunun tek sebebi Wattpad okurlarının İMAj'ları yüzünden okuyup okuyup oy vermemeleri.
Bugün biraz sinirliydim, sinirden bir yanlışım olduysa af ola.
İyi Günler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Bu Olmamalı
RastgeleGüzel kurgular yarım kalıyor, iyi yazarlar kayboluyor, kitaplar oylara göre değerleniyor iken, kuytu köşemden isyanla gerçeği ve doğruyu savunmaya çalışıyorum. Ağzı süt kokan bir yazar olarak, tecrübelerimi, okuyucu olarak görüşlerimi paylaşmak için...