„To je odo mňa na dnes všetko. Dovidenia."
Všetci v miestnosti sme sa postavili a odišli. Konečne idem domov. Dnes som mala tri únavné prednášky. Ide ma poraziť. A za 2 hodiny idem do práce. Dnes mám toho dosť. Vyšla som z budovy univerzity ekonómie a mierila si to domov do bytu. Roxyna už musí byť nedočkavá. Roxy je môj psík, býva so mnou v byte. Dostala som ju pred rokom na narodeniny od rodičov. Zachránili ju pred utratením. Nastúpila som do autobusu a sadla si na sedačku. Vytiahla som slúchadlá z kabelky a vložila ich do uší. Konečne sme sa poriadne usadili. Stále som si myslela, že to nie je pravda, veď sme sa pomaly každé dva roky sťahovali a zrazu teraz 5 rokov nič. Je to úžasný pocit usadiť sa, aj keby sa chcú naši presťahovať ja už nemusím ísť nikam, som dospelá, mám vlastný byt, prácu no aj, keď na polovičný úväzok ale aj to je niečo.
Začal mi zvoniť telefón. Zdvihla som to. „Prosím?"
„Sam, bola som u teba a nechala som ti tam jedlo, o nijakej tretej by mala k tebe prísť Lili." Ozvala sa z druhého konca mama.
„Dobré, ďakujem a načo?"
„Neviem, niečo od teba chcela a ešte sa chcela pozrieť na Roxynu. "
„Aha dobre, len ja idem o štvrtej do práce, tak daj jej pre istotu kľúče ak náhodou príde neskôr. "
„ Dobré a čo robíš?" opýtala sa.
„Som v autobuse idem z prednášky."
„Dobré, dávaj na seba pozor a poriadne jedz, veď vieš ako teraz dievčatá dietuju a potom z toho majú tráviace problémy, nie, že aj ty budeš." pohrozila mi.
„Bože mami, už s tým prestaň , videla si ma? Ja nechudnem ja skôr priberám! Veď stále niečo jem. " Už ma rozčuľovala. V telke vidí debiliny a hneď si myslí, že to robím aj ja.
„Dobre, dobre ja len pre istotu. "
„Fajn, už budem vystupovať tak ahoj"
„Ahoj" zložila som a postavila sa ku dverám.
Už sú to 2 roky ako som skončila školu. Začala som chodiť na ekonomickú, naši mi kúpili byt, začala som pracovať . Naša skupina Dream sa rozpadla v maturitnom ročníku, vlastne vtedy sa všetko dosralo. Ak sa pýtate na Lee tak a ňou sme stále kamarátky, ale nie sme spolu tak často. Nemáme príliš času. Lee sa venuje tancu. Chodí do tanečnej školy a tancuje ako tanečníčka pre Bighit entertaiment. Asi viete prečo je tam. Áno, stále sú s Yoongim spolu. Aj keď rok boli bez seba, ale aj tak sa dali znovu do kopy, je to nerozlučná dvojka. Mina sa presťahovala do Ameriky. Po rozvode rodičov bola v opatrovníctve otca a on išiel žiť do americký tak musela ísť s ním. Stále hovorila ako sa vráti napäť ale asi sa jej tam zapáčilo lebo už sa odtiaľ nevrátila. Yuko, Yuko na moje prekvapenie študuje medicínu, pár krát za rok som sa s ňou stretla ale aj to iba pretože bola v kaviarni, kde pracujem. Hmm a ja? Ja ako som hovorila mám byt, prácu, študujem . Určite narážate na Taehyunga. Rozišli sme sa v mojom maturitnom ročníku. Ako som povedala vtedy sa všetko dosralo. Naše cesty sa po škole rozdelily. BTS sa stavalo čo raz viac slávnejšími. Nechcela som mu zavadzať v ceste. Veď viete aké sú fanúšičky, iba by som mu tým urobila škandál. V škole sa to ešte dalo ale keď skončil už to išlo ťažšie. A ako som skončila ja už to nešlo vôbec, nemali sme na seba čas. Od vtedy som ho nevidela vôbec, no ak nerátam v telke.
Vošla som do vchodu bytovky, po schodoch prešla ku dverám môjho bytu. Z tašky som vyhrabala kľúče a zapichla ich do diery na kľučke. Potočila a vstúpila dnu. Počula som ako sa ku mne rozbehla Roxy jej zvuk lapiek na dlažbe bolo počuť na kilometre. Rútila sa na mňa rýchlosťou formuly a nabúrala mi do nohy. Prevalila sa na chrbát ale hneď sa otočila naspäť a začala po mne skákať. „Ahooj, ako si sa tu mala? Dala ti mama papať? " Vyzdvihla som ju na ruky a odišla s ňou na gauč. Dala si ju na kolená a chvíľu sa s ňou hrala. Zoskočila dolu a bežala pre svoju hračku- červenú loptičku. Vyložila som si nohy na stôl a odpočívala. „Ako sa mi nechce ísť do tej roboty." Vzdychla som a zložila nohy zo stola a išla sa najesť. Mama mi na stole nechala dve tašky jedla. Vytiahla som instantné rezance a zaliala ich horúcou vodou. Zobrala som si to do obyvačky a jedla pri pozeraní TV. Roxyna ma pozorne sledovala a čakala pokiaľ jej niečo dám. No, mala smolu nič som jej nedala. Všetko som po sebe spratala a išla sa prezliecť, ešte pred tým, než pôjdem do práce. Nahodila som na seba biele tričko, rifle a šedú mikinu. Do kabelky som nahádzala potrebné veci. Pozrela som na hodiny, mám ešte pol hodinku čas, pred tým ako vyrazím.
Zazvonil zvonček na dverách. Bežala som to zdvihnúť.
„Ahoj, tu Lili, otvor mi!" vpustila som ju dnu. Počkala som kým vošla dovnútra a zatvorila za ňou dvere.
„Ahoj, čo si chcela?" opýtala som sa a išla s ňou smerom do mojej izby.
„Chcela som si požičať šaty a pozrieť ťa a pozrieť Roxy." Usmievala sa od ucha k uchu.
„Ideš niekam alebo na čo sú ti šaty?" opýtala som sa a otvorila skriňu.
„Pôjdeme si s babami sadnúť niekam, tak chcem byť pekná." Podozrivo som na ňu pozrela. Mám tušenie, že nepôjde von s babami. V tom bude chalan.
„Tak si niečo vyber, ja idem do práce. Prosím ťa a choď vyvenčiť Roxynu a keď budeš odchádzať zamkni, nie že ma niekto vykradne! Dobre, ja idem, niečo si vyber ale neroztrhaj ok?"
Hodila som na seba bundu, obula sa a išla do práce.
Ahojte ☺ Na začiatok som to spravila kratšie, je to vlastne taký ten úvod. Ani neviem čo mám teraz povedať (napísať). Fakt, ďakujem všetkým, čo čítali ako keby "prvú" sériu príbehu. Nad pokračovaním som rozmýšľala dlho ale iba tento týždeň ma k napísaniu pokračovania dokopalo jedno dievča a som mu za to veľmi vďačná. ♥
Dúfam, že sa vám zatiaľ prvá časť páčila. Časti by mali vychádzať tak jedna do týždňa, ešte neviem presne, pretože píšem zároveň ešte jeden príbeh ( You can call me Monster... ak chcete aj ten si môžete prečítať :D ) To by bolo asi odo mňa všetko. ešte aby som nezabudla, ďakujem, za každý vote, koment a zhliadnutia. Budem rada ak napíšete, čo si zatiaľ o tom myslíte, viem, že tam ešte nič také nie je ale chcem vedieť, či súhlasíte s pokračovaním, kedže príbeh sa ukončil tak otvorene.
PS: Na obrázku je Roxy :D
YOU ARE READING
„ Can YOU just stay with ME ?" [BTS]
FanfictionPokračovanie príbehu Love triangle ... Príbeh sa odohráva o 4 roky neskôr ....Sam a Taehyung sa rozišli v poslednom ročníku školy, od vtedy sa nestretli. Čo ak sa znovu stretnú ? Zmení sa niečo alebo to nezmení vôbec nič ?