Časť 21

542 43 1
                                    

Vyšla som z budovy školy a všimla si ako sa každý po mne pozerá. Od vtedy ako je môj ksicht na bilborde  vycapený v meste, všetci si ma viac všímajú. Partia dievčat si začala niečo šepkať a ja som sa cítila divne. Nevedela som či sa rozprávajú o mne ale pozerali sa popritom na mňa, čiže to bolo o mne. Vytiahla som mobil a chcela zavolať Taemu. Mali sme ísť aj s chalanmi podporiť Jimina a Lee v súťaži. 

"Sam!" zakričal niekto na mňa a pribehol ku mne. 

"Ahoj" pozdravila som Aeru.

"Ahoj, čo hovoríš na skúšku? Dala si to?" vyzvedala. 

"Urobila som na A, ty?" ostala zaskočená, asi nečakala, že dostanem A.

"Ja som dostala B... Inak ako s Jaehom?" Mala som pocit, že sa so mnou baví iba preto aby si so mnou porovnávala známky a zisťovala pikošky o Jaehovi. 

"Dobre..." Viac som k tomu nemala, čo povedať. Nebudem jej hovoriť ako ma znásilnil, ako sa Tae s nim pobil...Ak by som to povedala, vedela by to už celá škola. 

"Nič viac? Iba dobre? Myslela som, že mi toho povieš viac, keď sme spolu dlhšie neboli." urazila sa. 

"Prepáč ale nemám ti čo povedať." ťukala som si ďalej do mobilu a nevšímala si ju.

"Mali pravdu, že si sa zmenila. Si ešte väčšia krava ako si bola!" vypľula to na mňa.

"Čo prosím?!" zažmurkala som. 

"Dobre si počula si krava! Jaeha si nezaslúžiš!" 

"Máš pravdu, Jaeha si nezaslúžim, mám na niekoho omnoho lepšieho!" 

"Ty? Prosím ťa, kto by už len teba chcel. Jaeho je s tebou iba z ľútosti aká si krava. Všetci to vidia. Iba sa priživuješ na jeho sláve tak ako si to robila, robíš s Taehyungom! Vlastne ako to je? Si s Jaehom alebo s Taehyungom?! Už ničomu nerozumiem. A vlastne rozumiem, ty si obyčajná štetka! Áno, presne to si! Nezaslúžiš si žiť!!" doslova na mňa útočila. Zaskočilo ma to. Nevedela som, že si o mne myslí niečo takéto. Ublížila mi tým, čo povedala. Vôbec nevedela čím si prechádzam! Ako môže niekomu povedať, že si nezaslúži žiť?! To je až tak bezcitná?!

" Vôbec ma nepoznáš.... Ten tvoj dokonalý Jaeho nie je vôbec dokonalý!! Keby vieš, čo mi urobil, nič z toho čo si povedala v živote nepovieš!" na hrnuli sa mi slzy do očí.

"A čo také ti mohol urobiť? Zle sa s tebou odfoti?" zasmiala sa.

"Znásilnil ma Aera..." vyslovila som to a hlas sa mi zlomil. Bola to stále citlivá téma.

Zarazila sa. "P-prepáč, to som nevedela.."

"Isteže.." utrela som si neposlušnú slzu ktorá mi stiekla po líci. Otočila som sa a išla preč. Ako som sa otočila, uvidela som pred sebou Taehyunga. Pribehol ku mne a prezrel si ma.

"Čo sa stalo?" všimol si moje červené oči. 

"Nič" odvetila som a pozerala do zeme. 

"Čo si jej urobila?!" vybehol na Aeru. 

"Ja...ja som..." nevedela sa vykoktať, nečakala ho tu.

"Čo ty?!" 

"Tae nechaj ju tak, poďme." zobrala som ho za ruku a ťahala preč skôr ako sa okolo nás zhlúčili ľudia. Mala som pocit, že som zahliadla Jaeha, bol s partiou chalanov na lavičkách a smiali sa. Vstúpila som rýchlo do auta a Tae za mnou. Jin šoféroval a doviezol nás na natáčanie show. Ako hostia tam mali vystupovať aj chalani. Oni išli do zákulisia nachystať sa. ja som išla popriať veľa šťastia Jiminovi a Lee. Dostali sa do finále, dnes sa o všetkom rozhodne. Prišli sa pozrieť aj hľadači talentov, známy tanečníci, manažeri. otvorila som dvere do šatní. Lee si akurát zapínala šaty a Jimin jej s tým pomáhal.

"Ahojte finalisti" usmiala som sa a zatvorila za sebou dvere. 

"Ahoj" odzdravili ma a chystali sa ďalej. "Chalani sú už tu? Hľadal ich zvukár, musia si ísť vyskúšať skladbu." Prikývla som.

"Ty s nimi nevystupuješ?" opýtala som sa. Pokrútil hlavou .

"Nestíhal by som to."

Lee ma objala. "Videla si ich?" narážala na hľadačov talentov.

"Áno, už sa tam všetci zbiehajú. "

"Dobre," začala zhlboka dýchať. "som nervózna."

"Ide ti to úžasne, neboj sa." povzbudila som ju. Otvorili sa dvere a do vnútra vošla žena zo štábu a zobrala ich so sebou.

"Držte sa" usmiala som sa a išla sa posadiť na miesto. Posadili sa vedľa mňa aj chalani a za chvíľu sa všetko začalo. Boli dve kolá a tri páry. Krásne tancovali. V druhom kole museli spievať a aj tancovať. No pred ním mali vystúpenie chalani. Držala som Jiminovi a Lee palce čo to len šlo. No nevyhrali. Skončili druhý. 

---

Dnes mi končí zmluva, čiže vzťah s Jaehom. Ani som sa s ním nestretávala. Dostal sa do problémov. Drogy, chlast, ženské. A to isté aj jeho kamoši. Ja som ho varovala. No nepočúval ma. Predvčerom zmlátili jedného chalana v klube, došla polícia. Bol obvinený. Poškodenie na zdravý, požívanie drog, zneužívanie maloletých dievčat. Celá jeho kariéra je v troskách. Tak ako rýchlo vystúpil na vrchol aj padol. 

Došla som do SM si všetko ujasniť. Ceo nemal s ničím problém. Teraz skôr riešil Jaeha a jeho problémy, čo narobil. Chceli mu pomôcť ale ako som povedala z tohoto sa tak ľahko nedostane. Hrozí mu väzenie. Zničil si život...

"Sam, zato všetko môžeš ty!" skríkol na mňa Jaeho . Držal ho jeden ochrankár. Rýchlo som okolo neho prešla a upaľovala preč zo SM.

Mala som sa stretnúť s Lee v kaviarni. Došla som na miesto. Sedela už za stolom a popíjala kávu. Objednala aj mne. Posadila som sa oproti nej.

"Ahoj" usmiala som sa.

"Ahoj. Ako to dopadlo?" 

"Dobre, všetko šlo bez problémov." povedala som a odpila si z kávy.

"Mám novinku." Pozrela som na ňu a čakala, čo bude hovoriť ďalej. "S Yoongim sme už v pohode a jeden tanečník z Ameriky ma oslovil a chce, aby som išla do Ameriky." 

"To je super!" Bola som z toho nadšená.

"No ak chcem tancovať, musím ostať v Amerike aspoň dva roky. " povedala a ja som stuhla.

"Nemôžeš sa vrátiť?"

"Nie. Celý môj starý život musím nechať tu." 

"Ale čo ja? Chalani a hlavne Yoongi?" 

"Ak chcem preraziť musím to odstúpiť."




Nová časť je na svete!! Jaeho je konečne spacifikovaný! Prepáčte za chyby ♥ 

„ Can YOU just stay with ME ?"  [BTS]Onde histórias criam vida. Descubra agora