Časť 8

927 54 4
                                    

„Normálne to všetko zober! Veď to vypijeme!" rozhadzovala rukami Lee a pchala do košíka všetko, čo videla.

„Trochu brzdí, neviem či mám toľko peňazí." zastavila som ju.

„Myslíš si, že by nás nechali platiť? Yoongi mi dal peniaze." zasmiala sa.

„Okey" usmiala som sa a začala hádzať do košíka jedlo. Lee sa stále motala okolo alkoholu. „Pod už konečne, máme toho viac než dosť!" zobrala som ju za ruku a ťahala ku pokladni. Zaplatili sme a mohli vyraziť. Počkali sme na parkovisku, čakali sme na Jina. Mal pre nás prísť autom, aby sme to všetko nemuseli trepať autobusom.

Dnes bola na pláne žúrka v dorme chalanov. Budeme tam iba my dve – Lee, ja no a chalani. Keďže som sa s Taem udobrila ma pozvali k nim. Teším sa, ale kvôli tomu som musela zrušiť rande s Jaehom. Chudák musí si myslieť, že sa mu vyhýbam, kvôli tomu bozku. Ale ono to tak nie je. Ja som to už chalanom sľúbila, že prídem a nechcem ich sklamať, keď oni sa tak na to tešili. Nastúpili sme do auta a Jin nás odviezol k nim do dormu. V ich novom dorme som ešte nebola. V starom som bola ale on bol taký malý a tento je obrovský. Vyložili sme veci z auta a chalani nám to prišli odniesť. Nasledovali sme ich dovnútra a posadili sa na gauč.

„Sam, pod ukážem ti moju novu izbu." potiahol ma Jimin z gauča a ťahal do jeho izby. Bola fakt pekná, veľká posteľ, niekde pohádzanie oblečenie ale inak uprataná a jedna vec čo mi vbila do očí bola fotka položená na stolíku. Bola ešte z čias strednej. Boli sme na nej všetci, ja, chalani, Mina, Lee a môj veľký maco od Jimina. Bola to fotka z mojich narodenín. Vzala som ju do rúk a doširoka sa usmiala.

„Ten deň bol super" povedala som a vrátila ju na svoje miesto.

„To teda áno." usmial sa Jimin a znovu ma niekam ťahal. Postupne mi ukazoval všetky izby. Nakoniec ma zaviedol do izby Taehyunga. „Často sa tu zatvára a dlhšie nevychádza. Trápia ho depresie a nechce, aby sme mu pomohli. Neviem čo to spôsobuje, pred tým sa to neostávalo, tak neviem prečo teraz." zosmutnel. Prikývla som a zamyslela sa. Nebola to pravda, občas aj keď bol so mnou to mával ale mne sa vždy vyrozprával, darovala som mu veľké objatie a prešlo ho to. Zakázala som mu nad niečím takým rozmýšľať, vždy som sa snažila rozveseliť ho. Ale neskôr povedal, že ho to prešlo. Nechcem, aby sa trápil a nedajbože si niečo spravil. Stala som tam iba tak a pozerala do blba. Iba som započula zatvorenie dverí a uvedomila si že Jimin ma tu nechal samu. Využila som to a poriadne si Taeho izbu poobzeral. Mal tu veľa fotiek. Bol na nich s rodinou, chalanmi dokonca dajaké aj s fanúšikmi. No zarazila ma jedna fotka, ktorá bola schované za ostatnými aby ju nikto nevidel. Bola som na nej ja, Lili a Tae.

 Bola som na nej ja, Lili a Tae

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Usmiala som sa.

„Našla si ju." trhlo mnou. Otočila som sa za hlasom a rovno pozerala do hnedých oči Taehyunga.

„Ešte stále ju máš?" opýtala som sa a nespúšťala z neho oči.

„Je pre mňa až príliš cenná, aby som ju vyhodil," usmial sa a vrátil fotku na svoje miesto. „poď, lebo nás začnú hľadať." potiahol ma za ruku. Pocítila som v sebe ten starý pocit. Z jeho dotyku ma za šteklilo v podbrušku. Preboha, ak som vzrušená iba z jeho dotyku, čo by som bola potom ak by sa vyzliekol?! Nad čím to rozmýšľam?! Vytriasla som túto myšlienku z hlavy a začervenela sa. Tae na mňa pozrel. „Čo sa červenáš?" usmial sa.

„ Can YOU just stay with ME ?"  [BTS]Where stories live. Discover now