Časť 25

485 36 7
                                    

Sedela som v lietadle a pozerala von okienkom. Ešte hodinu a sme v LA. Pozrela som vedľa seba na spiaceho Taeho. Usmiala som sa nad jeho rozkošnosťou.
Ani som sa nenazdala a hodinka prešla ako voda. Vyzdvihli sme si batožinu a doviezli sa na hotel. Hotelovú izbu som musela mať samostatnú, keďže nam nedovolili byť s Taem spolu. Došla som na izbu, osprchovala sa a išla spať.

---

"To nemôžeš myslieť vážne!" rozčuľovala sa Lee. Chalani mali natáčanie a počas toho som sa ja stretla s Lee.
"Je to pravda."

"Ľudia sú naozaj padnuty na hlavu." pokrútila hlavou. Pozrela na mňa. "Inak.... Ako sa má Yoongi?"

Usmiala som sa nad jej otázkou. "Dobre...chýbaš mu."

Pozrela do zeme. "Aj on mne... No kariéra ma prednosť. Chodiť s celebritou nie je ľahký oriešok. Veď to poznáš." Prikývla som. No ja neľutujem, že chodím s Taehyungom. Viem, že k sebe patríme. Našim osudom je byt spolu. Odkiaľ som si taka istá? Ženská intuícia.

"Som rada, že som znovu s Taehyungom." miešala som lyžičkou kávu a zasnene na ňu pozerala. " Je to vážnejšie ako to bolo v škole. Viem, že nás vzťah má budúcnosť."

"Hmm.. Tak to som rada. Len si dávaj pozor." dotkla sa mojej ruky. Prikývla som a obe sme si odpili z kávy.

"Inak, ako to ide s tancovanim? Deťurence poslúchajú?" opýtala som sa.
"Sú to zlatíčka. Veľmi ma to baví."

V kaviarni sme presedeli dve hodiny. Zobrala ma ku nej do prace, všetko mi poukazovala. Ukázala mi aj jej byť. Bol malý ale útulný. Dostala ho pridelený.
Posadila som sa u nej na gauč a vyložila si nohy. Lee sa posadila napravo odomňa do kresla.
" Je mi tu smutno samej....ale v práci bývam do večera, tak iba dôjdem domov, umyjem sa a idem spať."

"Chýbaš nám, kedy sa vrátiš naspäť?" opýtala som sa.
"Musím tu byt rok, tak mam zostavenú zmluvu. Ale nie je tu zle. Zamozrejme, že mi všetci chýbate. Ale tu mam viac príležitostí..... Som hrozna, stále iba rozmýšľam nad prácou. Tak tvrdo som preto makala, chcem to potiahnuť dokonca."

"Viem, zaslúžiš si to. Ale občas by si si mohla dat aj voľno a venovať sa svojej najlepšej kamarátke." zasmiala som sa.

"Áno, áno." vyskočila z kresla a hodila sa na mňa.
"Aa.. Haha.." rozosmiali sme sa a blbli.

---
"Pripravení?" prezrel si nás všetkých pohľadom kameraman. "Dve minúty do živého vysielania." upozornil nás a my sme prikývli. Maskerky urobili posledné úpravy a ostala nám ešte minúta.

"Si krásna." chytil ma za ruku Tae.
"Ďakujem aj tebe to pristane." usmiala som sa a on sa naklonil pre bozk. Nahla som sa k nemu a nežné ho pobozkala.

"Točime!" povedal kameraman a my sme sa pripravili na nástup. Pozvali ma s BTS do večernej show. Chalani mali spievať, urobiť s nimi interwiev a so mnou tiež.

"Dobrý večer LA!"  pozdravila divákov moderátorka. Posadili sme sa a rozhovor začal. Najskôr sa venovala chalanom. Potom sa zameriava na mňa. "Ako si začala s modelingom Sam? Môžem ti tykať však." Ja som sa usmiala a prikývla. "Spoločnosť BigHit ma oslovila, aby som sa stala ich foto modelkou...." viac som im nemala čo povedať.
"Ty nie si z Kórei, trošku sme si ta preklepli a našli, že pochádzaš z Londýna."

"Áno, narodila som sa v Anglicku. Kvôli práci mojich rodičov sme sa veľa sťahovali. Istý čas som bývala aj v Nemecku a Švédsku. Skôr sme sa viac sťahovali po Anglicku. Nakoniec sme sa vrátili do rodnej krajiny mojej matky. A tu mienim už ostať. " dohovorila som.

" Počula som o tvojom vzťahu s modelom Song Jaehom. Ak mám správne informácie, skončil vo väzeni, za užívanie drog a zneužívanie žien. "

" Áno ale presnejšie, nechodila som s nim, všetko to bolo hrane. Nastrážil na mňa pasť  a už som z toho nemohla vyviazť, musela som podpísať zmluvu. " moderátorka chápajúco prikývla. Ale nemyslím si, že ma chápe, ona to nezažila." S Taehyungom ste sa spoznali na škole? " pozrela aj na Taeho a obaja sme prikývli.
"Ano, taka kráska ako ona nemohla uniknúť môjmu pohľadu." dotkol sa mojej ruky a ja som sa zahanbila. Moderátorka sa usmiala.
"Na škole ste tvorili pár, čo vás prinútilo dat sa znovu dokopy?" opýtala sa a my sme sa pozreli na seba.
"Nevideli sme sa štyri roky a nejak si uvedomili, že sa stále máme radi." povedal Tae. Moderátorka sa ďalej vypytovala aj chalanov a oni potom išli spievať. Fanúšičky jasali a ja s nimi, samozrejme som to ale nedala najavo tak ako oni. Ako spieval Tae, kameraman pár krát urobil záber na mňa.. Dospievali a vrátili sa naspäť, no Taehyung ostal stáť.

Poklakol na koleno a ja som ho prekvapene sledovala. "Tae, čo to robíš?" obzrela som sa. Všetky kamery boli zamerané na nás a ľudia nedočkavo čakali, čo sa bude diať.
"Sam Knight, si to najúžasnejšie dievča aké som kedy stretol." skákala som mu do reči. "Tae, neblázni, vstávaj..."snažila som sa ho postaviť, keď som zistila, čo chce urobiť." Si jediná s kým chcem prežiť celý môj život, mať deti." neprestával a vyťahoval krabičku." Tae... Prosím, postav sa. "panikarila som. Žiadal ma o ruku pred celým svetom!
" Si svetlo môjho života. Staneš sa mojou ženou Sam? " opýtal sa to. Začala som sa potiť, neschopná slová som naňho nemo pozerala. Všetci horlivo čakali, ako odpoviem. Pozrela som na chalanov, ktorý vyzerali, že nemajú poňatia, že to mal Tae v plane.
"Tae.... N.. Nie" roztrasena som odtiaľ ušla preč, nechávajú za sebou sklamaneho Taehyunga.

Nová časť je na svete!! Čo poviete nato ako sa Sam zachovala? Nebolo to od nej pekne, však.

„ Can YOU just stay with ME ?"  [BTS]Where stories live. Discover now