"Do televízie sa dostalo, že ste mali spolu vzťah."
Čo? Ako sa to dozvedeli?!
Popravde bolo to ľahké zistiť. Predsa sme spolu chodili do školy, veľa ľudí nás videlo spolu, hocikto to mohol povedať. Ale vtedy chalani neboli až tak slávny, skôr boli slávnejší o rok neskôr. Pozrela som na Taeho a vyzeralo to, že ani jemu to nie je jedno. Bude peklo..."Čo chcete s tým urobiť?" pozrel ceo na nás a čakal na našu odpoveď. Nič sme nehovorili. " Vyhlásim, že to je hlúposť, poviem, že ste spolu chodili do školy a odtiaľ sa aj poznáte. Alebo to priznáte, poviete, že to je už minulosť a teraz medzi vami nič nie je. Sam, ty budeš mať na starosti dôkaz, ty vieš, čo myslím..." navrhol.
Jaeho....Chce aby som sa s ním ukazovala na verejnosti. Povzdychla som a prikývla, nič iné mi neostávalo. Tae sa zamračil, nevedel o čo sa jedná. Ešte sa to k nemu nedostalo. Nevedel, že som s Jaehom.
"Priznám to. Poviem, že sme spolu chodili ale teraz je to všetko za nami. Chcem byť k svojím fanúšikom úprimný." ozval sa Taehyung.
Naozaj to chce priznať?! Prekvapene som ho pozorovala. Ceo nakoniec rešpektoval jeho rozhodnutie aj keď si myslel, že by bolo lepšie nepriznať to.
"Sam, zajtra máš fotenie v SM o deviatej tam buď a Taehyung vy pôjdete s chalanmi natáčať." odbočil od témy. Prikývli sme a vyšli von z kancelárie. Pozrela som na Taeho.
"Dúfam, že to všetko dobre dopadne." prehovorila som a Tae prikývol. Začal mi zvoniť mobil.
Jaeho...
Pozerala som nepríčetne na display a nechávala ho zvoniť naďalej.
"Zodvihneš ho alebo ho budeš naďalej hypnotizovať?" zasmial sa Tae. To ma prebralo zo zamyslenia.
"Čo? Nie.." zamrmlala som a vzdialila sa, aby som mohla zodvihnúť hovor.
"Áno?"
"Láska, kde si? Prídem po teba." Tváril sa akoby sa medzi nami nič nestalo...
"Čo ťa je do toho, kde som! Nechaj ma tak." chcela som zvýšiť hlas ale nechcela som až to počujú aj ostatný, tak som hovorila priškrteno.
"Nerob hlúposti a povedz mi, kde si.... chce nás vidieť ceo." Zamračila som sa. Už mi dajte všetci pokoj. Bola by som sa vykašlala na celý modeling, keby viem aké problémy mi to narobí!
"Som v BigHit, budem ťa čakať pred budovou.." rezignovala som.
-Suga-
Po natáčaní som si unavene sadol na pohovku a premýšľal. Celý ten čas som ich mal pred očami a nič si nevšimol. Je to môj priateľ, ako mi to mohol urobiť?! Mohol som to vedieť, v poslednom čase si začali byť dosť blízky. Čo som urobil zlé? Iba som chcel aby ma niekto miloval...
"Si v poriadku?" chytil ma za plece Jin. Svoj pohľad som upriamil naňho.
"Som" zložil som jeho ruku zo seba a postavil sa.
"Som tu pre teba, všetci sme tu pre teba, môžeš sa nám vyrozprávať ak ťa niečo trápi." Snažil sa mi pomôcť ale ja som o jeho pomoc nestál. Nestál som o nikoho pomoc.
"Nechajte ma všetci tak" prešiel som ku stolu a odtiaľ si zobral vodu. Počas natáčania som sa musel pretvarovať a hlavne ku Jiminovi sa správať inak.
"Ahojte, Jimin zabudol si si mikinu v šatni." Poctila nás svojou návštevou Lee. Nepozdravil som a ani sa na ňu nepozrel. Držal som sa pri stole.
"Ďakujem" bol si pre ňu Jimin. Zastavil sa pri mne. "Mal by si sa s ňou porozprávať." neodpovedal som a iba znudene naňho pozrel. "Načo" odvrkol som.
"Mali by ste. Veci nie sú také ako ich vidíš." Odišiel. Ostal som pozerať na vodu vo fľaši a potom upriamil pohľad na Lee. Naše oči sa stretli a mnou prešiel brnivý pocit. Možno by sme sa mali porozprávať. Prebehlo mi hlavou. Už som sa išiel pohnúť jej smerom no ona sa otočila a odchádzala preč. Pozrel som na Jimina, ktorí mi naznačoval aby som za ňou bežal. Rýchlo som sa napil a bežal za ňou.
-Sam-
Došli sme do SM a na mňa tam čakalo couple fotenie s Jaehom. Nemohla som namietať, predsa to bol môj "priateľ" aj keď fake.
Mám rada fotenie ale toto ma nebavilo. Chcela som čo najskôr vypadnúť. Do hodiny a pól sme to ukončili.
Pozerala som na fotky a na jednej sa zastavila. Musela som uznať bola pekná a tu nám to pasovalo. Priznám sa keby mi neurobí to čo urobil dokázala by som sa doňho zamilovať. No má už smolu. Neznamená pre mňa nič!
"Čo tak zájsť niečo zjesť?" zašepkal mi do ucha menovaný o ktorom som práve premýšľala.
"Nie som hladná." zaklamala som a moje brucho sa nato ozvalo hlasitým škŕkaním. Skoro nič som dnes ešte nejedla.
"Viem, že ma nenávidíš ale jesť musíš." chytil ma za ruku, poďakoval všetkým a ťahal ma niekam do reštaurácie. Bola to drahá reštaurácia, taká do akej by som si ešte asi pred troma mesiacmi nedovolila vkročiť. Posadila som sa na stoličku a on ma zasunul. Sadol si naproti mne. Objednali sme si. Snažil sa rozprávať o všetkom možnom, priveľmi som mu neodpovedala a viac sa prehrabovala v mojich myšlienkach ale aby si nemyslel, že som sviňa, tak som mu začala odpovedať normálne aj rozvitými vetami. Vtedy mi to prišlo ako keď to bolo na začiatku. Keď sme boli kamoši. Dokonca som sa aj usmiala, keď povedal niečo vtipné a nebolo to iba kvôli tomu aby nám každý veril, že sme spolu. No na konci som si uvedomila, čo sa stalo a to ma uzemnilo. Postavili sme sa a on mi doniesol kabát a pomohol mi ho obliecť. Vtedy ako na potvoru do reštaurácie vošiel Taehyung, Jin a Jimin. Čo si o mne ten Tae pomyslí. On nevie, že chodím s Jaehom....a možno to aj vie a je mu to jedno. Veď aj keby, čo akože on s tým urobí? Nemá voči mne žiadnu povinnosť, nie je môj frajer ani nič také.
"Láska, nezabudni si kabelku." žiarivo sa usmial a podal mi ju. Zobrala som si ju a prehodila na plece. Chalani prechádzali okolo nás a sledovali nás. Chcela som ich pozdraviť no Jaeho si ma otočil na seba a pobozkal ma. Nemohla som ho od seba odsotiť. Takto sa nespráva pár....
Odtiahol sa odo mňa a vyšli sme von z reštaurácie. Nastúpili do auta.
"Po tom čo si urobil ťa neberiem už ani za priateľa a nie to frajera. Nasledujúce tri týždne sa budem s tebou ukazovať koľko chceš ale potom to ukončíme a dáš mi pokoj. Je ti to jasné?!" Nechcela som ho ani len cítiť! To čo mi urobil je neodpustiteľné.... Zaškeril sa a prikývol. "A teraz ma zavez domov."
Yees! Nová časť na svete! Konečne!! Nemala som teraz vôbec čas a ani nápady :( Budem sa snažiť aspoň jednu časť za týždeň. Dúfam, že sa mi to podarí. Držte mi palce :D ♥ Ďakujem za všetko ľudkovia♥ Lovujem vás♥
KAMU SEDANG MEMBACA
„ Can YOU just stay with ME ?" [BTS]
Fiksi PenggemarPokračovanie príbehu Love triangle ... Príbeh sa odohráva o 4 roky neskôr ....Sam a Taehyung sa rozišli v poslednom ročníku školy, od vtedy sa nestretli. Čo ak sa znovu stretnú ? Zmení sa niečo alebo to nezmení vôbec nič ?