Časť 6

934 58 8
                                    

Slová autorky

Rozhodla som sa, že kvôli fotkám bude Sam vyzerať ako Jennie z Blackpink a možno aj zmením Lee, ešte uvidím :D Alebo môžte sami navrhnúť ako by mohla vyzerať Lee.  A ešte Jaeho bude vyzerať ako Taeyong :D 

"Tae, to čo malo byť ten včerajšok ? " vybehol na mňa Jimin. 

Včera som sa správal ako blbec ku Sam. Nemal som na ňu tak vyletieť. Ani som to nechcel...proste som začal žiarliť. To ako som ju videl, že je šťastná mi vadilo....ako nevadilo mi, že je šťastná ale to že bola šťastná s tým cudzím chalanom a nie so mnou! Tak veľmi chcem na ňu zabudnúť ale nejde to! Bola súčasťou môjho života. Nie je to také ľahké....

Neodpovedal som mu a pokračoval v jedení. 

"Taehyung!" strčil do mňa a vytrhol mi z ruky paličky. "Odpovedz mi!" dožadoval sa.

"Nechcem sa o tom baviť.....nemal som to spraviť ale už nič to nenapraví, tak to prosím nechaj tak." zobral som si naspäť z jeho ruky paličky a pokračoval v jedení. 

"Napraví! Ospravedlň sa jej a všetko bude dobré. Nechcem aby ste sa hádali!" 

Zbytok dňa do mňa hučal, aby som sa jej ospravedlnil. Ja som to počúval štýlom jedným uchom dnu a druhým von. Nechcel som sa ospravedlniť aj keď som vedel, že by som mal. 

"Prestaň ma ignorovať a rozprávaj sa so mnou!" 

"Nemám náladu..."  vytiahol som telefón a hral sa na ňom. 

"Fajn, ako chceš." namosúrene si sadol pred zrkadlo a začal sa fotiť. V pozadí mu tancoval Jungkook s Hoseokom. 

Zrušil som hru a zablúdil do galérie. Prezeral som si fotky. Stále sa musím na ňu dívať. Už to liezlo mne samému na nervy! Iba ma rozptyľovala. Prečo sa s ňou Jimin chcel stretnúť?! Iba problémy tým narobil!

Prebehával som prstom fotky a nechtiac na jednu stisol.

Prebehával som prstom fotky a nechtiac na jednu stisol

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Postav sa tam." prikázal som jej, aby sa postavila ku múriku s kríkmi.Ona tak spravila a ja som ju odfotil. "Ukáž mi to." načiahla sa po telefóne ale ja som sa jej uhol. "Nie, neukážem." vyplazil som jej jazyk.

Uzamkol som telefón a dal ho ďalej od seba, aby ma nelákal.

-Sam-

Prezerala som si fotky, čo som mala v mobile.

"Ty chodíš s Taehyung z BTS?!"  Prekvapene zašepkala spolužiačka čo sedela vedľa mňa. 

„ Can YOU just stay with ME ?"  [BTS]Where stories live. Discover now