Časť 26

421 36 6
                                    

Taehyung

Nemo som ju pozoroval ako odchádza! Nechala ma tam na kolenách s prsteňom v ruke ako nejakého hlupáka! Všetci naokolo boli ticho a sledovali incident. Pozbieral som všetku moju hrdosť a postavil sa. Schoval som krabičku s prsteňom a posadil sa na miesto. Bol to ten najtrápnejší moment v mojom živote! Ani moderátorka nevedela, čo ma povedať, nikto!

"A toto bol herecky výkon nášho Taehyunga, ktorý hral v seriáli Hwarang. A smaozrejme potlesk aj pre Sam!" ozval sa Namjoon. Zdá sa, že všetci tomu naleteli a ja som sa usmial a uklonil sa. Sam sa bohužiaľ  nevrátila. Moderátorka sa začala nervózne smiať a začala sa ma vypytovať na moju herečku kariéru. Onedlho show skončila a ja som sa mohol zbaviť toho prekliate ho úsmevu! Mal som chuť niečo rozbiť a zároveň plakať! Bol som vďačný Namjoonovi, že ma zachránil.
"Chlape musíš ísť za ňou. Ona to určite tak nemyslela." pristúpil ku mne Jungkook. Pokrútil som hlavou
"Povedala to jasne, nechce si ma vziať..." bol som zdevastovaný.
"Choď za ňou!" prísne na mňa pozrel. S prázdnotou v očiach som naňho pozeral, no napokon som prikývol. Či chcem, či nechcem musím sa o tom s ňou porozprávať. Doviezli nás autom na hotel. Bežal som na izbu,prezliekol sa a už ma nebolo. Chalani natáčali na V live. Ja som si to namieril do hotelového baru. Bolo mi jedno, kto má uvidí, kašľať na ľudí! Chcel som byť sám! Iba ja a alkohol. Iba on mohol pochopiť moje trápenie. Vošiel som do baru. Priveľa ľudí tu nebolo. Šťastie pre mňa. Posadil som sa na barovu stoličku a objednal si wiskey. Barman mi ju behom pár sekúnd položil predomňa aj s kockami ľadu. "Nie si ty ten spevák z tej kórejskej skupiny, čo stále beží v telke?" ozval sa vedľa mňa človek pri bare. Premeral som si ho očami. Tridstiatnik, oči mu bludili kade tade. Musel toho veľa popiť.
"Nie." odvetil som a vrátil sa k môjmu poháru, ktorý bol prázdný.
"Barman, ďalšiu."
A takto to išlo stále dokola, pokiaľ po mňa neprišiel Jungkook.
"Tae, poď už! Stačilo ti!" vytiahol ma na nohy.
"Pusti ma! Budem si robiť čo chcem!" od sotil som mu ruku a posadil sa naspäť.
"Fajn, ako chceš." odišiel. Nemusel som dlho čakať a dovalil sa za mnou niekto iný.

"Taehyung, poď porozprávame sa." ucitil som na mojom rameni jemnú ruku. Natočil som na ňu hlavu.

"Sam.... Mame si vôbec čo povedať? Nie?? To je teraz tvoje obľúbené slovo?!" postavil som sa a postavil sa oproti nej.

"Poď, ideme." podopierala ma pod plecami.

"A kto to zaplatí?" ozval sa barman.

"Tu máte." Sam mu hodila čiastku peňazí a ťahala ma do jej izby. Zatvorila za na mi dvere a pustila ma.

"Mala si povedať áno! Nie ma tam nechať ako chudáka! Vieš čo to je byť odmietnutý a ešte k tomu pred celým svetom?! Mala si povedať to hlúpe áno! Potom by sme sa o tom porozprávali, keď ma nechceš! " Možno som konal impulzívne, ale tak som to práve pociťoval. Aj ja som iba ľudská bytosť, mám pravo sa hnevať. A možno to aj zapríčinil alkohol v krvi. Neodpovedala, mlčala a pozerala na mňa.

" Prečo si ma nechceš vziať?" Uložil som sa na jej hruď a rozplakal sa.

" Tae, ja si ťa chcem vziať. Ale za iných okolností a nie pred všetkými." hľadila ma po vlasoch.

"Neverím ti! Už ti nič neverím!" odtiahol som sa a pozrel jej do tváre. "Už si ťa nechcem vziať. Iba mi klameš!"  povedal som nahnevane a zabuchol za sebou dvere....


Tae sa nám dobre zriadil....Prepáčte za chyby ❤️

„ Can YOU just stay with ME ?"  [BTS]Where stories live. Discover now