Časť 7

914 64 2
                                    

Ako som napísala minule, tak som sa rozhodla, že zmením aj Lee. Bude vyzerať ako Rose z BlackPink. Nemala by som už meniť nikoho. Dúfam... :D Prajem príjemné čítanie.

-Tae-

Vystúpili sme z auta a išli naspäť do Bighit. Hneď ako sme došli do telocvične na mňa vybehla Lee aj s Jiminom.

"Hovor, čo sa stalo?" vypytovala sa Lee. Samozrejme Jimin to hneď musel všetkým vykecať.

"Nič sa nestalo, nerozprával som sa s ňou." posadil som sa na gauč a prehra bol si vlasy.

"Prečo si sa s ňou nerozprával?!" zvraštil tvár Jimin. 

"Lebo tam už nebola." zaklamal som. Nemusia všetci vedieť, aký som žiarlivý zbabelec. Lee sa na mňa zamračila a premerala si ma pohľadom. Samozrejme, že tá zistila, že som klamal. Ona nás pozná tak dobre, že je to až choré. Aj Jimin vedel, že som klamal, ved on si so Sam písal. Radšej to neriešili a nechali ma tak. Dobre, vedeli, že by som im nič nepovedal. všetci sa pobrali preč a nechali ma tam samého, teda aspoň som si to myslel. Zatvoril som oči a nechal myšlienky voľne plynúť.

"Tae, čo sa stalo?" otvoril som oči a uvidel nad sebou stáť Lee a Jimina. "Sme tu pre teba, povedz nám to, bude ti lepšie, keď sa vyrozprávaš."  Bezmocne som vzdychol a posadil sa. Nemalo to cenu, vytiahli by to zo mňa tak či tak. Všetko som im povedal a čakal na ich reakciu. Prvá sa ozvala Lee.

"Taehyung, ty nie si normálny! Prečo si ušiel?!" vykríkla po mne Lee.

"Nebola tam sama! Jimin mi zabudol oznámiť s kým je!" nenávistne som naňho pozrel.

"Chcel som, lenže ty by si potom za ňou nešiel." Obraňoval sa. Bola to pravda, nešiel by som.

"Noa čo, že bola s niekym! Mal si ju poprosiť, aby ste sa išli porozprávať inam!" štvala sa Lee a krútila nado mnou hlavou. "S kým vlastne bola?"

"Jaeho." vyprskol som jeho meno a naštvane si sadol. Bol som naňho naštvaný a nie iba naňho ale aj na Sam a aj na seba! Možno som za ňou mal ísť....

"Je koniec. Všetko si pokazil!" Histerčila Lee. Mala pravdu všetko som pokazil.

"Ja viem. " priznal som.

" Spriateľ sa s ňou alebo ju jednoducho nechaj ísť svojou cestou. " potľapkal ma po pleci Jimin.

" Jimin má pravdu." súhlasila s ním a pozrela na hodiny. "Už musím ísť." pobrala sa na odchod Lee a Jimin ju nasledoval.
" Počkaj ma aj ja idem. Ahoj Tae!" rozbehol sa za ňou a odišli.

Znovu som osamel a nechal si všetko prejsť hlavou. Spriateliť sa alebo ju nechať tak?

-Sam-

Jaeho si odskočil na záchod a ja som si zatiaľ písala s Jiminom. Už sa vracal a ja som ho pozorovala ako ide ku stolu, keď som si všimla Taehyunga. Čo tu ten robí?!  Jaeho si sadol na miesto a ja som sa milo usmiala

"Čo sa stalo?" opýtal sa a dotkol sa mojej ruky. Na jeho dotyk som zareagovala a usmiala sa ešte viac ale zároveň pozorovala očkom Taeho. No on sa zvrtol na päte a odišiel. Pozrel sa smerom, kde som sa dívala.

"Nič, iba sa mi niečo zdalo." pokrútila som hlavou a usmiala sa naňho. Prikývol a úsmev mi opätoval.

"Čo máš dnes v plane?" opýtal sa a s úsmevom na perách ma pozoroval. Chce ma niekam pozvať? Čo mám v pláne?  Asi nič..

"Asi nič, myslím..." zahryzla som si do pery a predstavovala si čo budem robiť. V hlave som mala prázdno, čiže to znamenalo nič!

"Zájdeme ešte niekam?" nadvihol obočie a čakal na moju reakciu. 

„ Can YOU just stay with ME ?"  [BTS]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt