Čím menej sme sa skrývali a dávali najavo našu lásku, tým viac nám fanúšikovia fandili. Bol to úžasný pocit. No stále sa našli ľudia, ktorí to nezniesli. Najradšej by ma za to ukrižovali.
"Umm.. To vonia." objal ma okolo pásu a pobozkal na spánok. Robila som nám raňajky. Včera u mňa prespal. "Dnes by sme si mohli pozrieť film. Iba ty a ja..." tvar zaboril do môjho krku a láskal ho. Pomaly som sa naňho otočila a on mi pozrel do očí. "Si krásna." dotkol sa dlaňou môjho líca. Neváhala som a hneď sa prilepila na jeho mäkké pery. Stočil ma na kuchynskú linku oproti a zodvihol ma na ňu. Postavil sa medzi moje nohy, neprestávajúc bozkávať ma. Stláčal mi stehno a pokračoval vyššie.
CŔŔN
Zrazu zazvonil zvonček a Tae podráždene zavrčal. "Tvarme sa, že nie sme doma." Znovu sa prilepil na moje pery ale zvonenie neprestávalo. Odtiahla som sa od neho a zasmiala sa. "Večer to dokončíme." žmurkla som naňho a zoskočila z linky. "Večer je neskoro.... ja ťa chcem teraz." očervenela som po jeho slovách. Usmiala som sa a pobozkala ho. "Večer.." A bežala som otvoriť. Za dverami stal Jimin s Jinom.
"Ahojte" žiarivo som sa na nich usmiala a vypustila ich dovnútra. "Čo vás sem privádza?"
Vyzuli sa a nasledovali ma do kuchyne, kde sa nachádzal Taehyung, ktorý práve jedol svoje raňajky. "Čaute." pozdravil ich s plnými ústami a chalani odzdravili. Sadla som si vedľa Taeho a pustila sa do jedla tiež. "Taehyun, o týždeň pôjdeme do Ameriky, pozvali nás na predávanie cien. Nie je to super?!" nadšene vyhlásil Jimin. Tae začal horlivo prikyvovať. "Dáte si raňajky s nami?" ukázala som ešte na jedlo na kuchynskej linke. Urobila som toho viac ako som chcela. "Ja si dám!" hrnul sa k nemu Jin ale Jimin ho zastavil. "Nemusíš zjesť všetko čo vidíš, nechaj im niečo, veď si už jedol." chytil ho za lakeť. "Dobre dobre..." ozval sa Jin sklesnuto a ja s Taem sme sa zasmiali. "Keď budete v Amerike, pozrite tam Lee." prosebne som na nich pozrela. "To sme mali aj v plane." usmieval sa Jimin. Poriadne som si ho prezrela. Keď si to tak všetko zrekapitulujem, on k nej asi niečo cítil. Usmiala som sa naňho. Naozaj sa toho veľa stalo medzi nami všetkými. Nikdy by som nepovedala, že budem chodiť s niekym zo slávnej skupiny a nie to ešte aby som sa stala modelkou. Môj život bol vždy samy chaos. Stále sťahovanie, menenie priateľov, lások, zvykanie si na nové prostredie. Nikde som nebola dlhšie ako dva roky. Kto by bol povedal, že sa práve ja usadim v Južnej Kórei. "Poď s nami." ozval sa Tae a tým má vytrhol z mojich myšlienok. "Huh? Kam?" nechápala som. "Do Ameriky." obaja sme sa postavili a taniere zanielsi do dresu. "To nemôžem." povedala som.
"Ale môžeš."Chytil ma za ruku." Prosím. "prosebne na mňa pozrel. Neodolala som jeho psím očiam a prikyvla." Dobre, pôjdem s vami. " objal ma a zodvihol do vzduchu." To bude super..... Chcem izbu so Sam. "pozrel na chalanov." To si musíš vybaviť s Ceom. " ozval sa Jin.----
" Je to vybavene, môžeš ísť s nami. Že vraj ti tam aj zariadil fotenie a jedno je aj so mnou. "zazubil sa.
" To je úžasné, teším sa. " objala som ho." Kedy odlietame, koľko tam bude, čo si mám zobrať? " začala som stresovať.
" Zlatko pokoj. " chytil ma za ruky." Na to je ešte čas... Budeme tam dva týždne. " oznámil mi aspoň jednu vec. Prikývla som.
"Odlietame za tri dni a zober si čo budeš potrebovať. Ak ti bude niečo chýbať kúpime tam." usmial sa. Zobrala som ho za ruku. "Platí dnes ten večer?" nahodila som psie oči. Tae posmutnel. "Bohužiaľ musíme skúšať...""Skúšanie je teraz dôležitejšie." povedala som a dala si vlasy za ucho. Prikývol a pohladil ma po tvári. "Ľúbim ťa." dal mi pusu.
"Aj ja teba."
Rozlúčili sme sa a každý išli svojou cestou. Ja som mala namierené na fotenie do časopisu Vogue a Tae na skúšanie. Šofér ma už očakával pred budovou BigHit. Pridala som do kroku, aby na mňa dlho nečakal a prešla hlavným vchodom von. Zastala som na mieste. Pred budovou bola čistá pohroma. Všade boli samé fanúšičky a snažili sa dostať dovnútra a vykrikovali nepekne veci. Ochrankari sa ich snažili odohnať. Ako náhle ma uvideli rozbehli sa za mnou valcujuc ochranárov. Cuvla som dozadu a nabrala chrbtom do dverí. Ochranári sa postavili predomna a snažili sa mi uvoľniť cestu do auta." Slizka špina! Nezaslúžiš si Taehyunga! Ničiš BTS! Zomri!! " vyplašene som pozerala na dav fanúšikov pred BigHit. Snažila som sa nebrať si to osobne. Bolo to sakra ťažké. S kamennou tvárou som pokračovala ku autu. Zrazu sa po mňa jedno dievča natiahli a zdrapil za ruku do davu." Nechaj Taehyung na pokoji!! " skrikla mi do tváre. Zľakla som sa ale oponoval som jej.
"Aj my sme iba ľudia....Máme právo milovať! Nie sme žiadna vec, ktorú môžete vlastniť! Naozaj je také hrozné milovať niekoho?! " Nechápala som tých ľudí. Ako si môžu niekoho privlastňovať, akoby sme boli handry. Celý tento systém je položený na hlavu! Naštvalo ma to! Akoby som bola nejaký zločinec, čo niekoho zabil. A pritom som sa iba zamilovala.... Začala som sa znovu predierať pomedzi dav ľudí a s pomocou bodygardou nastúpila do auta. Fanúšikovia búchali na sklá auta a vodič po ních trúbil, keď nám zaterasili cestu. Nasadila som si slnečné okuliare a potichu plakala. Nikomu sa nič nestalo a šofér ma doviezol na miesto fotenia.
----
" Kim Taehyun zo skupiny BTS priznal vzťah s foto modelkou Sam Kni-" vypla som telku a unavene vzdychla. "To nemajú ľudia nič iné na práci?! Áno chodíme spolu a čo?! Čo je na tom?! Nikoho sme nezabili, tak čo to tak riešia!!" nahnevane som sa postavila a vyšla na balkón. Roxynka cupitala za mnou. Oprela som sa o zábradlie a pozerala na nočnú oblohu. Roxy ma oblizala na nohu a vrátila chvostikom. Čupla som si k nej a pohladila ju." Aspoň, že ty si pri mne." usmiala som sa a hľadila ju. Započula som zvuk zvončeka a Roxy sa rozštekala a bežala ku dverám. Išla som za ňou a otvorila. Kto môže ísť tak neskoro večer?
Predomnou stal Taehyung.
"Niečo som si mi sľúbila." líšiacky sa usmial a vošiel dnu. Roxy začala po ňom radostné vyskakovať. Pohľadkal ju a tým ju odbavil, ďalej sa venoval mne.
"Hovoril si, že budete skúšať.""Skúšali sme... Predsa som si nemohol nechať ujsť dnešný večer." začal sa ku mne približovať. Hravo som začala cuvat a smiať sa. "Neutekaj mi." zrýchlil a ja som začala bežať. Zachytil ma a pobozkal.
"Dnes si už len moja..." zašepkal a ja som ho potiahla do izby.-Zatvorenie dverí -
Ahojte. Prepáčte, že po tak dlhej dobe je nová časť. Neviem kedy vyjde nová, pretože som na dovolenke. Dúfam, že sa vám páčila. ❤️
YOU ARE READING
„ Can YOU just stay with ME ?" [BTS]
FanfictionPokračovanie príbehu Love triangle ... Príbeh sa odohráva o 4 roky neskôr ....Sam a Taehyung sa rozišli v poslednom ročníku školy, od vtedy sa nestretli. Čo ak sa znovu stretnú ? Zmení sa niečo alebo to nezmení vôbec nič ?