Časť 16

660 40 6
                                    


"Budeme si musieť dať pár pravidiel. Žiadne kluby, žiadne používanie návykových látok. Nemala by si sa veľmi pretŕčať na verejnosti. Podpísala si našu zmluvu, áno  zmluva neobsahovala nič také ale pre tvoje dobro by si to mala dodržiavať." Prikývla som. Mali pravdu, teraz som slávna. Nemôžem si dovoliť robiť blbosti.  " Ale malo to aj výhodu, vďaka tvojmu kamošovi zo SM si sa stala vyhľadávanejšou." Aspoň niečo bolo na tom fajn. "Dúfam, že si pochopila, čo od teba chcem." usmial sa na mňa. 

"Áno, pochopila." ukázal mi dvere a ja som odišla z jeho kancelárie. Myslela som, že to dopadne horšie. Chcela som sa zastaviť pozrieť chalanov ale asi tu neboli. Pokračovala som ďalej v ceste von z budovy a nejak sa dopravila k rodičom. 

Doma bola iba mama. Dnes mala v práci voľno. "Ahoj" posadila som sa na stoličku a sledovala mamu ako umýva riad.

"No ahoj." otočila sa na mňa a usmiala sa. "Ako sa darí v robote?" opýtala sa.

"Ale fajn." založila som si ruky na stôl.

"Roxy nám tu už necháš nastalo alebo ako?" opýtala sa keď k nám pricupkala Roxyna.

"Ešte pár dní vám ju tu nechám." pohladila som ju.

Ešte chvíľu som u našich pobudla a išla na byt. Rozvalila som sa na posteľ a unavene vzdychla. "Nič sa mi nechceeee~"

Posadila som sa a pozrela na hŕbu kníh na stolíku. Vzdychla som, postavila sa a išla počítať príklady.

  - Tae-
  Dnes sme mali s chalanmi voľno a to iba vďaka Jiminovi, keďže musel ísť na natáčanie a my sme chceli nacvičovat aj s ním. Aspoň si odpočinieme. Ležal som v posteli a na mobile prechádzal net. Načo som ja samozrejme nenarazil? No na Sam a Jaeha v jednom článku ako odchádzajú spolu z klubu. Pochytil ma zvláštny pocit.
Neviem, čo k nej cítim....moje city k nej ešte nepominuli. Ale nemôžem za ňou zájsť a hneď jej povedať. "Hej ahoj, čau, ešte stále ťa milujem neskúsime to spolu?" No v živote. Zatvoril som oči a snažil sa vyprázdniť si hlavu.

Naše fotky so Sam by mali vyjsť čo nevidieť. Som zvedavý aké sú. nasledujúce dve hodiny som iba leňošil a hral s chalanmi hry. Nič iné sa mi nechcelo robiť.
  Bzz Bzz
Začal mi zvoniť mobil. Bol to Ceo, chcel odomňa aby som prišiel, že vraj má pre mňa ponuku. Obliekol som sa a do hodiny prišiel do BigHit. Ponúkol mi spoluprácu s jednou značkou, že vraj si ma žiadajú. Prijal som to. prečo by som mal váhať.

-Lee-

Dnes sme skončili s natáčanie a išli sa najesť. Všetci v štábe a aj vedúci boli nejaký divný. Až moc milí a vtieraví. Ako aj pred tým taký boli ale dnes obzvlášť. Mám podozrenie, že niečo chystajú.  Zamyslela som sa a skoro nabúrala do stĺpu pred reštikou, keby ma Jimin nepotiahne na seba. Držal ma okolo pásu, akoby malo niečo na mňa spadnúť. Všetci si nás obzerali, boli sme stredobodom pozornosti. A hlavne po tom minulom článku. Odtiahla som sa od neho a išli sme dovnútra. Posadili sme sa, objednali. Dojedli sme a potom k nám prišli fanúšičky chceli fotku aj so mnou a to ma potešilo. S radosťou sme im vyhoveli. Večer som došla domov a prezerala si net, samozrejme, že mi hneď vybehla v novinkách moja foto s Jiminom z dneška. Bolo to divné. nastražili na nás reportérov. Veď samozrejme oni majú z toho biznis.

----

Zavolala si nás riaditeľka show. Poslušne sme pred ňou stáli a čakali, čo povie. "Určite viete o tom, že sa rozniesli fámy, že spolu chodíte. " pozerala na nás s úsmevom. Prikývli sme. Iba ten, čo nesleduje internet by to nevedel. "Za ten čas stihla vaša sláva vďaka tomu stúpnuť a tak tiež sledovanosť nášho programu." posadila sa za stôl a založila si ruky. "Mám pre vás výhodnú ponuku." Pozreli sme  na seba s Jiminom a potom na ňu.

„ Can YOU just stay with ME ?"  [BTS]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon