"Sam?" otočili sme sa za mužským hlasom.
"Jaeho?" prekvapene naňho pozrela Sam. Ešte ten mi tu chýbal. "Čo tu robíš?" išla k nemu a objala ho. Úsmev mi zmizol z tváre a pomaly som išiel k ním.
"Fotím tu." usmial sa a pohľadom zavadil o mňa. "Ahoj" pozdravil ma a ja som odzdravil.
"My tu tiež fotíme." usmievala sa od ucha k uchu. "Vlastne na dnešok už sme skončili."
"Tak to je super, ja už budem musieť ísť, potom ti napíšem dobre?" pobozkal ju nečakane na líce, pozrel na mňa a usmial sa. On to urobil naschvál! Zamračil som sa a pozrel na Sam. Bola červená ako rajčina.
"Ideme?" opýtal som sa. Prikývla a išli sme preč z budovy do auta. Šofér nás zaviezol k Bighit. Vystúpil som prvý a Sam podržal dvere a tak isto aj dvere budovy. Museli sme sa ísť ukázať ceovi, niečo nám chcel povedať.
"Časopis by mal vyjsť tak do dvoch týždňov. Nie je jasné, či vás tam dajú ale, keď už si žiadali Taeho a nejakú modelku tak by ste tam mali byť. Chcem vás varovať a hlavne teba Sam. Tae už vie ako to chodí ale ty nie. Potom ako vyjde vaša spoločná fotka môžu nastať fámy o tom, že spolu chodíte. Na teba môže padať veľa hejtov. Prosím neber ich vážne. Ak by sa niečo také stalo, nebojte sa, my to hneď vyvrátime. " usmial sa na nás. Prikývli sme. Bolo obvyklé, že si naše fanúšičky začali domýšľať, že s niekym chodíme už iba z toho, že niekto z nás mal podobné alebo to isté oblečenie ako nejaké dievča z inej skupiny alebo sme ich pozdravili na show. My už sme si nato zvykli.
-Sam-
Dúfam, že nebudú o mne nič zlé písať. Dostala som trochu strach. Vyšla som z dverí a zamyslela sa. Urobila som dobre, že som prikývla na spoluprácu? Naozaj sa chcem vzdať môjho súkromia? Ale nato už je neskoro. Už som to odsúhlasila, nemôžem to vrátiť späť.
"Si v poriadku?" dotkol sa môjho ramena Tae. Prikývla som.
"Mala by som už ísť domov." Chápavo prikývol a nečakane ma objal. Objatie som mu opätovala. Nasala som jeho vôňu. Pevne ma stisol.
"Nie! Ja to neurobím. Bojím sa!" triasla som sa od strachu. Chcel aby sme spolu skočili bungee jumping. Už sme boli pripravený na zoskok, keď mňa pochytil veľký strach.
"Pozri sa na mňa." nadvihol mi bradu a pozrel mi do očí. "Som tu s tebou. Nič sa ti nestane." usmial sa a pevne ma objal.
"Ľúbim ťa" zašepkala som do jeho hrude a on ma pobozkal do vlasov.
"Aj ja teba."
Bolo to to isté objatie ako vtedy. Pevné, ochraňoval ma pred niečim, čo malo prísť...
-----
V práci som dala výpoveď, už iba preto, že ako modelka nemôžem pracovať takto na verejnosti. Že vraj by mi to skazilo imidž. Podla mňa by to ľudia iba ocenili, že aj keď robím foto modelku nekašlem na prácu....V škole som mala teraz voľno. Roxynku si nechala doma Lili. Tento týždeň som iba trčala doma a skoro nič nerobila. Nikto nemal na mňa čas. Lee sa sústredila na show, chalani tvrdo dreli na nový comeback, Jaeho stále fotil a deň čo deň jeho sláva rástla.
Ležala som na posteli a pozerala do blba, keď mi zazvonil mobil. Na display mi svietilo meno Aera. Zodvihla som to.
"Áno?"
"Ahoj, nezašla by si so mnou a kamoškami do klubu?"
Zaváhala som. "Dobre, kde sa stretneme?" prijala som to. Aj tak, čo by som celý čas trčala iba doma.
YOU ARE READING
„ Can YOU just stay with ME ?" [BTS]
FanfictionPokračovanie príbehu Love triangle ... Príbeh sa odohráva o 4 roky neskôr ....Sam a Taehyung sa rozišli v poslednom ročníku školy, od vtedy sa nestretli. Čo ak sa znovu stretnú ? Zmení sa niečo alebo to nezmení vôbec nič ?