Szerencsére az új szomszéd nem próbálkozott többet átjönni, így nyugodtan figyelhettem tovább az ablakból.
Egy csomó ember járt ki s be, és féltékeny lettem.
Nekik nem volna szabad.
Ő az enyém, még, ha ő nem is tud róla.
Körmömet rágva figyeltem a házat és ahhoz, hogy többet tudjak, közelebb kell férkőznöm a mindennapjaihoz.
Azonban ezután egy olyan ötletem támadt, amiért még saját magamat is megdicsértem.
Elhatároztam, hogy leveleket fogok neki írni.
Persze a levélírások között itt-ott jobban szemügyre veszem a kis drágát, de egyelőre jó lesz az is, ha tudja, hogy van egy rajongója.
Abban a momentumban már a szobám felé futottam, hogy tollat és papírt fogjak a kezembe és elkezdjem az első levél gyártását.
Kihoztam egy köteg papírt, és pár tollat.
A konyhában ültem le az ebédlőasztal mellé, majd az egyik tollat beüzemeltettem és elkezdtem írni.
„Kedves Gyönyörűség!
Elég elcsépelt ily formában közölni valakivel valamit, de más választásom sajnos nincs. Egyidejűleg szeretném megjegyezni, hogy mesésen néz ki.
Azonban a barátja, az alacsonyabbik már nem olyan szimpatikus, bár azért ő is említésre méltó.
Mindössze annyit szerettem volna közölni Magával, hogy mostantól akad egy ismeretlen rajongója, de legyek kicsit formálisabb, így a hódoló szavat szeretném ide illeszteni.
További szép napot, Drága.
Szívélyes üdvözlettel, elsőszámú rajongója."A papírt kétszer hajtottam félbe és egy kevéske parfümöt fújtam rá.
Kerestem egy borítékot, amibe nagy nehezen belegyömöszöltem a papírt.
Felkaptam magamra egy kabátot és egy maszkot, hogy a felismerés még nehezebb legyen.
Átvágtam az úton és egyenesen az ő feljáróra lépdeltem.
Az ajtó előtt megálltam és a postaládába dobtam a levelet, majd becsöngettem és fél lábbal már a saját házamban voltam.
Gyorsan visszafutottam és egyenesen az ablakhoz kanyarodtam.
Az ajtaja kinyílt, körbenézett majd szerencsémre a postaládáját is megnézte.
Mikor meglátta benne a levelet messziről is látni lehetett a zavartságot arcán, mivel se cím se egy név nem volt rajta.
Rögtön ki is bontotta, és ahogyan olvasta a sorokat úgy araszolt be a házba.
Sajnos a reakcióját magára a levélre nem láthattam, de a tudat, hogy tudja, hogy vagyok és létezem önkénytelenül is mosolyt csalt az arcomra.
A nap további részében azon agyaltam, hogy mi legyen a következő lépés, míg arra jutottam, hogy mindig megírom neki, az adott helyzetben lezajló történéseket.
Legyen szó bármiről.Este temérdek gondolattal és ötlettel tértem nyugovóra, ez pedig azt jelenti, hogy szinte alig aludtam.
Reggel kómásan kikecmeregtem a konyhába, hogy újult erővel neki állhassak kutatni és kémkedni az új szomszéd után.
Reggel hét órát mutat az óra, így csak remélni tudom, hogy ő még itthon van és megfigyelhetem, hogy mikor indul el és tér haza.
Bekuporodtam a kanapénak, annak a sarkába ahonnan a legjobban meg tudom figyelni a házat.
VOUS LISEZ
My Sexy Stalker | ᵛᵐⁱⁿᵏᵒᵒᵏ
Mystère / Thriller„Kedves Gyönyörűség! Elég elcsépelt ily formában közölni valakivel valamit, de más választásom sajnos nincs. Egyidejűleg szeretném megjegyezni, hogy mesésen néz ki. Azonban a barátja, az alacsonyabbik már nem olyan szimpatikus, bár azért ő is emlí...