Az est folyamán sokszor arra keltem fel, hogy kapar a torkom és köhögök.
Egyszóval elég ramatyul aludtam.
Reggel a karikák a szemem alatt tanúsították is.
De ez még mindig nem vette el a kedvem attól, hogy nagy lendülettel rázuhanjak a kanapéra és figyeljem az utcán lévő mozgást.
Sajnos a ma reggeli moziról lemaradtam, mivel az ágyban szenvedtem.
Szóval ma csak a délutáni időben láthatom Őt.
Búslakodni nem fogok, mert támadt a reggeli nagy szenvedések közepette egy fantasztikus ötletem.
A napokban mivel megfigyeltem az én drágámat, így pár apró – és neki nem a legjobb – dolgot is kiderítettem.
Mint például azt, hogy hol van a pótkulcsa a házhoz.
Túl jó megfigyelő vagyok.
A mai nap kissé nehézkesebb lesz, de megoldom, mint eddig mindent.
Vettem be egy fájdalomcsillapítót, a kávé helyett ittam egy erős gyömbéres teát és jó melegen felöltöztem.
Most azonban egy újabb darabbal bővült az öltözetem, méghozzá egy bőrkesztyűvel.
Már hatott a gyógyszer és a fejem se fájt.
Minden segédcuccomat összeszedtem és magam után az ajtót kulcsra zártam, majd így indultam meg a már ismerős ház felé.
A főútra lépésem előtt megbizonyosodtam arról, hogy nem jön egy autó sem és, hogy az emberek száma is kevés legyen.
Miután minden adat kecsegtető volt számomra, ráléptem az útra és az ő feljárójára sétáltam át.
A kis butus azt hitte, hogy nem veszem észre, hogy az egyik virág cserepe alatt bújtatta el a pótkulcsot.
Megemeltem az említett darabot és lám a kulcs ott volt.
Megszorongattam azt és egy cuppanós puszit nyomtam rá.
Repestem az örömtől.
A zárba helyeztem a kulcsot és elfordítottam.
Remegő kézzel nyomtam le a kilincset, az azonban nem nyitotta meg nekem a bejáratot, így egy újabbat fordítottam a záron és immáron elém tárult a ház belseje is.
Szemmel láthattam, igazából és nem képekről meg papíron lévő béna térképről.
Amint beléptem az illat azonnal megragadott és az ajtót kulcsra csuktam, hogyha véletlen valami, akkor tudjak improvizálni.
A napokban teljesen átnéztem a rajzaim és ismerem minden egyes zegzugát a háznak.
Lassan lépdeltem a házban, mintha attól félnék, hogy valaki meghall.
Végső elhatározásként, arra jutottam, hogy fel kéne frissülnöm.
Ettől az ötlettől vezényelve kezdtem a fürdő felé menni, majd mikor az ajtajához értem, furcsa érzés kerített hatalmába.
Izgalom és tettvágy.
Még mindig kesztyűben fogtam meg a kilincset és nyitottam be.
A földön egy csomó ruha volt ledobva, amik között megláttam egy alsónadrágot.
Felemeltem a földről és mélyen beleszippantottam.
Szóval ilyen illata van?
Az illata is megbabonázott nem csak a kinézete.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Sexy Stalker | ᵛᵐⁱⁿᵏᵒᵒᵏ
Mistério / Suspense„Kedves Gyönyörűség! Elég elcsépelt ily formában közölni valakivel valamit, de más választásom sajnos nincs. Egyidejűleg szeretném megjegyezni, hogy mesésen néz ki. Azonban a barátja, az alacsonyabbik már nem olyan szimpatikus, bár azért ő is emlí...