Ezt a napot várom már nagyon régóta.
Március 10.
Ez nap egy sorsdöntő nap lesz.
Végre találkozom vele, és a kelleténél még jobban is ismerem, mint ahogyan ő azt gondolná.
A reggelemet egy frissítő zuhannyal kezdtem, egészséges reggelivel és vagy háromszori fogmosással.
Ennek a napnak tökéletesnek kell lennie.
8:00.
Már csak fél órám maradt és még oda is kell érnem.
Felvettem a tegnap este kikészített ruháimat.
Egy lezser inget, mellé pedig egy kellőképpen feszülős fekete nadrágot.
A hajamat hagytam az „elaludtam a hajamat" stílusban, ami bármilyen meglepő nem is volt olyan szörnyű.
Egy kis parfüm és a legfontosabb a fogmosás, újból.
Mikor minden fontos intézkedést elvégeztem az autómba pattantam és csak úgy süvítettem az épület felé, ahol az én drágalátos szomszédocskám dolgozik.
A legjobb az egészben, hogy ma direkt nem keltem fel olyan korán, nehogy véletlenül meglássam, hogy miben ment ma dolgozni.
Akartam magamnak egy kis meglepetést okozni és nagyon remélem, hogy valami vadító szerkóban lesz.
Összedörzsöltem a kezeim, mint aki egy gonosz tervet eszel ki, pedig én csak izgatottságomban csináltam, minden rossz szándék nélkül.
Nem mondok sokat, ha azt mondom, hogy olyan 10 perces autóút után már ott is voltam az épület előtt.
Kiszálltam a kényelmes autóból és a bejárat felé igyekeztem.
A recepcióhoz mentem.
— Jó napot Uram. Neve? — kérdezte a múltkori bige.
— Jó napot. Jeon Jeong Guk. 8:30-ra van időpontom. — félszegen rámosolyodtam, majd hagytam had keresse a nevem a kis füzetében.
— Meg is van. A főnök lassan elkészül, addig kérem, foglaljon helyet, amint fogadó képes, azonnal szólok Magának. — mutatott a recepciós pulttól a körülbelül két méterre lévő kanapéra.
— Köszönöm. — majd a kanapéhoz léptem és leültem rá.
Feltételezem, azért kell várnom, mert kibaszottul még csak negyed kilenc van.
Sebaj.
Üldögélésem közben az embertársaimat figyeltem meg, és észre kellett vennem, hogy nagy a nyüzsgés itt.
Sok tipegő lányka mászkál itt, jobbra-balra, még ennél is több jól öltözött, igazán kiváló fizimiskával megáldott férfiú.
A mennybe csöppentem?
Habár az én angyalomat még nem láttam, de mindezek felett ezt várom a legjobban.
A hölgyike ide tipegett elém, majd a nevemen szólított.
— Jeong Guk, kérem, kövessen. — jelentette ki nemes egyszerűséggel, én meg tettem, amit mondott.
— Oké. — majd viszonylag gyors tempóban megindultunk az épület egyik folyosóján.
Egy hosszú világoskék folyosón sétáltunk, majd a legvégére érve egy hatalmas faajtó előtt álltunk meg.
Bekopogott, majd ezután ott is hagyott.
ESTÁS LEYENDO
My Sexy Stalker | ᵛᵐⁱⁿᵏᵒᵒᵏ
Misterio / Suspenso„Kedves Gyönyörűség! Elég elcsépelt ily formában közölni valakivel valamit, de más választásom sajnos nincs. Egyidejűleg szeretném megjegyezni, hogy mesésen néz ki. Azonban a barátja, az alacsonyabbik már nem olyan szimpatikus, bár azért ő is emlí...